@Lianne, fijn dat je eindelijk duidelijkheid hebt. Succes de volgende ronde. @Posh, gefeliciteerd! Geniet ervan. @Behappy, Cas, balen meiden. Succes de volgende ronde. @Nursie, Renske, spannend! Ik duim voor je. Denk dat het voor ons einde oefening is. Vandaag een drupje rood, rest van de dag niet meer dus dat is wel apart. Zo begon het vorige maand ook en toen was het een week weinig bloedverlies en de week daarna ineens veel meer (normaal gesproken ben ik ong. een week ongi en toen dus het dubbele). Van manlief moet ik maar eens een afspraak gaan maken bij de dokter vanwege de onregelmatigheid. Wat vinden jullie?
Hee Molly 27, Ik denk ook dat ik maandag of dinsdag weer ga testen als ik niet ongi wordt. Het liefs zou ik het morgen doen maar heb expres geen test gehaald. Ik heb nog nergens last van. Meestal ben ik te vroeg met ongesteldheid of precies op tijd. Nu al tweede dag overtijd. Wel balen dan een negatieve test. Nu maar afwachten. Hoop dat het raak is voor jou ook!! Succes maandag.
thnx amanda! ik hoop dat t voor jou nou eens raak mag zijn deze ronde! ook al te lang genoeg gewacht zie ik..
Thanks Evaa. Vandaag een drupje bloed, dus heb er eigenlijk niet zo heel veel vertrouwen in deze maand.
Een brede streep op de juiste plaats. En ongeveer 20 a 30 minuten erna verscheen ie. Alleen mijn hoop is weg hoor want manlief en ik hebben vanmiddag seks gehad en daarna roze afscheiding gehad,toen even niks en nu weer wat. Dus denk dat het niks wordt bij mij,hoop natuurlijk dat het nog stopt maar denk van niet....
kan ook gewoon door de goede doorbloeding van je baarmoeder zijn, dat er een klein bloedvaatje gesprongen is, hoeft niet persee te betekenen dat je ongi word hoor.. ik wacht het af.. hoop voor iets goeds
He ladies! Bij mij is eindelijk het bruinverlies begonnen vanmorgen. Ik mag op rood. Ben best opgelucht want ik wist 100% zeker dat ik niet zwanger was en dan wil je ook gewoon dat de nieuwe ronde heel snel begint. Tot in het december-topic! (en voor de anderen: gefeli )
Hoi Renske 19, Ik wil je zeker niet ontmoedigen, maar ik had vrijdag hetzelfde. Ook zo een bloeding na gemeenschap, en gisteren ben ik ongesteld geworden.
Essje je temp.......ik denk dat ik of nee ik hoooop dat ik gelijk heb en je dus later je ei hebt gehad.....en de dip een innesteling was.........
Wie weet! Ik voel me zelf echt niet anders dan normaal ofzo haha dit zou dan een ideaal begin van een zwangerschap zijn zonder misselijkheid enzo! maar vanaf hoeveel dagen na innesteling zou je kunnen testen?? begin nu toch wel nieuwschierig te worden!
Bb wat fijn dat je eindelijk duidelijkheid hebt meis!! Succes in de volgende ronde, wie weet volg ik je snel
Thanks Essje, Enne, vanaf 2 dagen na je innesteling maak je HCG aan. Als je dus zwanger bent dan moet je nu (4 dagen na je eventuele innesteling) op zeker wat zien op een test. Testen dus!!!