@ essje: wat is dat spannend zeg. je hebt nog geen knaller maar hij staat er wel. vooral waar verticaal en horizontaal elkaar kruisen is het best duidelijk. ik zeg toch vast voorzichtig gefeliciteerd hoor, maar hoop zo dat je morgen een knaller hebt
De foto is van de test dat hij al opgedroogd was.. De tweede test is te licht om op de foto te krijgen.. Ik heb die digi met indicator wel liggen maar vind het zo zonde als ik daar te vroeg mee test..
essje ik persoonlijk zou m gedaan hebben! Ik heb geen geduld maar je moet doen wat jij denkt dat goed is!
Ohhh Essje wat spannend... wat spannend!!! Eindelijk duidelijkheid!!! Ik zie ook echt een dikke + staan hoor... Heb hem ook even bekeken via mn telefoon... Alvast een voorzichtige Gefeliciteerd!!!!
Ik zie hem wel hoor Essje! Morgen idd de digi doen. Nu is het zonde met urine die misschien niet geconcentreerd genoeg is... Ik duim voor je!
hoi, ik ben altijd regelmatig ongesteld, nu had ik zaterdag ongesteld moeten worden maar nog steeds niks... Ik heb wel last van kramp in me buik wat uitstraald naar m'n rug. Ik denk dat ik morgen ga testen. ben bang dat ik gewoon ongesteld ga worden..
ik zeg! nu testen! vlieg naar de kruidvat en haal een test op en testen met die handel! haha helemaal nu je over tijd bent maar normaal gesproken op tijd ongie wordt. spannend toch?
de enigste manier om zekerheid te krijgen is idd een test , die kramp kan ook bij evt zwangerschap voorkomen en omdat je drie dagen overtijd bent is er een kans dat je gewoon positief test, ik zou k2v5 nemen succes ermee
@essje: ook ik zie wat. Als ik jou was zou ik een dagje overslaan met testen (als je dat vol kan houden). Hcc wordt om de dag dubbel zo veel, dus dan moet de test overmorgen heel duidelijk zijn. Hoeveel dagen ben je nu over tijd? Ik ben nu 4 dagen over tijd en heb nog geen positieve test, maar ook geen ongi. Ook wel krampen, maar ik lees overal dat dat ook van de zwangerschap kan zijn. Spannend dus, zowel voor mij als voor jou!
spannend joh! ik duim voor je hoor! ga je vandaag nog testen dan eventueel? dan wil ik het wel weten hoor hahaha ben benieuwd!
Net met m'n stomme kop met niet genoeg geconcentreerde urine een apotheektest gedaan en die is negatief! Ik ga vanavond. Meteen na het eten naar bed des te eerder is het morgen haha!
ochtendurine is meer geconcenteerd, maar er zijn zoveeeeeeeel vrouwen die gewoon positief testen met dagurine je zegt dat je 3 dagen overtijd bent , dus zou je met de dagurine over het algemeen ook wel wat moeten zien