Oooh Essje, het blijft wel spannend bij jou! Ik hou de hoop erin hoor, een prachtig hoge temp en geen bloed. Ik duim voor goed nieuws morgen!! @Posh Oh nee, wat naar, sterkte!!
Wat een rare maand is dit!!! En essje wat ontzettend spannend voor je! Ik ga duimen voor je dat je morgen goed nieuws krijgt!! Posh ... Wat ontzettend erg voor je!!!! Wens je heel veel sterkte!!
Nou meiden, mijn temo vanochtend is 36,9!! als ik straks een negatieve uitslag krijg weet ik het écht niet meer hoor!! Ik vind het zó super spannend! Kan na 9 uur pas bellen! Wat duurt drie uur dan lang zeg! Ik hou jullie natuurlijk allemaal op de hoogte, zodra ik het weet zal ik het hier komen vertellen! Duim voor me.. Trouwens, zou je kunnen bellen ofzo om te vragen of ze post kwijt zijn of iets naar NLpost??
Spannend hoor, we wachten allemaal in spanning af op jou bericht. Ik heb gister zelf ook nog even een test gedaan maar deze was negatief. Nog 2 uur dan mag je bellen. Volgens mij kun je op de website van postnl een formulier vinden mbt kwijtgeraakte poststukken
aaaaaaaaaaaaah essje,. jammer!! ik had nog zo geduimd voor je! hoe lang ben je nu bezig? hoeveelste ronde is dit?
ja natuurlijk! ik hbe het label via de tnt uitgeprint en die herkende het adres gelijk! dus dat is zowiezo goed gegaan.
WATTTT?????????????????? Hoe kan dat nou lieverd.........hoeveelste ronde is dit voor je was je hiervoor altijd regelmatig???
Dit was de derde ronde, dus valt nog mee hoor.. Naja heb nu in ieder geval duidelijkheid.. Ik ga ongesteld worden. Waarschijnlijk is mijn cyclus gewoon van slag! Jeetje ik vind het wel een onwijze domper, ik had vannacht gedroomd dat de uitsla positief zou zijn en mijn vriend en ik onwijs blij zouden zijn! Ik stond zelfs al klaar met een pen om mijn waardes op te schrijven voor jullie.. Mehn.. Kan wel janken..
HUH? nou Essje...dat had ik niet verwacht. Wellicht, als het raar blijft, toch eens een verwijzing naar de gyn vragen? Of een verder bloedonderzoek, dat hebben ze bij mij toen ook gedaan. Gewoon om te zien of in basis alle benodigde hormonen in de goede verhoudingen aanwezig zijn. Ik hoop dat je nu maar snel ongesteld wordt en verder kunt meid! Knuffel!
@Essje zou het in de gaten blijven houden hoor, en anders volgende week nog een keer laten prikken......je hoort zulke vreemde verhalen........en als je echt echt zeker weet dat je niet zwanger bent eens laten opwekken maar ik zou daarvoor nog een keer bloed laten prikken en een echo laten maken....voor de zekerheid dan wanneer je niet ongi bent.
Lieverd ik vraag hoeveelste ronde omdat je misschien nog niet een hele regematige cyclus kan hebben na het stoppen van de pil, zou dat kunnen????? maar dan snap ik je kaartje nog niet hoor. Dikke knuff
Ach lieverd wat naar voor je. Dikke knuffel hoor. Ik snap het ook niet hoor. Maar iig wel duidelijkheid nu. Laat de ongi maar snel komen zodat in je december wel mooi op roze kan. Sterkte meid!
ja ntuurlijk, ontpillen kan zeker nog zo zijn! met de pil moet je rekenen op zeker een half jaar onregelmatige cyclus door de verstoorde hormoonhuishouding. sterkte meid en duimen dan maar op snel een ongie.
Als ik mijn menstruatie volgende week nog niet heb ga ik gewoon weer heen.. Ik vind dit echt zó raar! Maar lijkt me niet dat ik ondanks negatieve bloedtest tóch zwanger ben.. En waar die streepjes dan vandaan komen.. Echt één groot raadsel dit!
De pil ben ik al bijna een jaar mee gestopt, heb hiervoor een koperspiraal gehad, dus kan niet aan de hormonen liggen..
@essje: wat balen zeg! Hopen dat je nu snel ongesteld wordt, dan kan je weer verder. Ik ben vandaag ongi geworden en onwijs opgelucht! Steeds negatief testen is ook niks. Dan dus een cuclys van 33 gehad.