Nou lekker bezig allemaal weer! Heb ik weer.. Wat stom Zeg! Ik hoop dat ik hem vanmiddag Binnen krijg dan, heb hem nog steeds niet! Vind het echt zo raar! Nou.. Hopen dan dat hij van de week nog binnen komt! Lijkt me niet dat hij bij de buren terecht is gekomen ofzo, had dan wel wat gehoor denk ik
haagje en essje , ik zit ook op post te wachten die eergisteren of gisteren al binnen had moeten zijn , is ook een klein pakketje via briefpost, misschien lopen ze vet achter met sorteren:x
meiden ik ben ongi!!!!!!!!!!!!!! YESSSSSSSSSS!! ik ben zo blij klinkt gek ik weet t maar zou morgen 2 weken overtijd zijn!!!
@ littledreamer: Gefeliciteerd! Dat je nog eens blij kan zijn met die rotzooi he! Ik snap je helemaal, ik ben namelijk vandaag ongesteld geworden en ik was 1 week overtijd. Had negatieve testen dus had al het idee dat ik ongi moest worden. Nou laat het dan maar komen ook!
Ik kan ook niet wachten tot mijn menstruatie begint. Ben nu 3 dagen overtijd en nu 2 negatieve testen gehad. Dus ook voor mij is het wachten.
Hee Meiden, Vandaag zwangerschap test gedaan en ik ben zwanger!!!! Dalijk mijn mannetje nog het leuke nieuws vertellen!!! Anders kan hij zich niet meer concetreren op zijn werk. Ik ga naar het volgende forum. Ben super blij!!! Meiden heel veel succes voor de volgende maand en op naar heel veel roze!!
Hee Molly, Wat jammer zeg dat je ongi bent geworden flink balen!!! Op naar volgende maand. Ik heb vandaag een test gedaan en ik bleek zwanger te zijn. hoop je volgende maand bij zwanger forum te zien!!! Gr Nursie
gefeliciteerd! nursie, ik wens je een zorgenloze zwangerschap toe. enne aapje jij ook gefeliciteerd maar geen idee wie jij eerst was dan?
Nurse van harte gefeliciteerd wat geweldig meis! geniet er lekker van! Hier mijn temp gestegen naar 37,1 vandaag.. Ik wacht nog steeds af!