mss heb je wel idd veel later je ei gehad en nu ben je mss wel gewoon zwanger!! dat daardoor je temp nu zo hoog wordt. spannend essje!!!!!! ik duim zo voor je dat je zwanger bent.
Ik denk het zelf ook! Als ik naar mijn kaartje kijk denk ik dat ik 9 november mijn ei pas heb gehad en dan zou ik nu dus op 9 dpo zitten! Ik wacht volgende week nog even af hopen dat tegen die tijd je testen eindelijk binnen zijn! Haha
Haha owja, mijn testen Ik heb nu mijn vruchtbaar slijm weggehaald bij 24 oktober en rond 9 november gezet en hij zeg nu dat ik 6 november mijn ei heb gehad! Ik snap er niks meer van haha! Ik stop ook maar met speculeren.. Ik heb wel weer gewoon geduld haha
Essje: ik hoop ook (en heb er al eens aan zitten denken) dat je ei veel later was. Met een lange cyclus kun je ook prima zwanger worden...ben het levende bewijs En dan zou het zomaar kunnen zijn dat er (nog??) geen HCG meetbaar is. Ik blijf je volgen....het is net een goede cliffhanger in een soap. en dan wil ik wel graag een happy ending zien he
Ik heb er zelf ook aan gedacht en begin het nu ook langzaam echt te geloven! Ik denk ook dat het dan gewoon nog te vroeg is geweest om Hcg te meten.. Hopen dat mijn film een happy ending heeft, daar ben ik zelf ook nogal van!! ik hou jullie zeker op de hoogte meiden
Oh oh oh Essje, het blijft maar spannend! Ik ben voor een laat ei en dan over een paar dagen een positieve test. (Misschien helpt het als ik dat zeg, je weet maar nooit ) Je zenuwen worden zo wel tot het uiterste getest... Hier zijn de k2v5 testen ook ineens uitverkocht! Twee weken terug lagen de schappen nog vol. Hoop niet dat ze uit de handel gaan!
trekpleister schijnen dezelfde te hebben .... kruidvat en trekpleister is van dezelfde he? zijn hetzelfde hebben alleen het logo trekpleister erop staan ipv kruidvat
Klopt, trekpleister is van dezelfde fabrikant Ik hoop ook echt dat ik gewoon een laat ei heb en dat ik volgende week een dikke positieve test heb!!
Essje.. Spannend, het is een rare maand geweest zeg, voor velen hier. Ik blijf je zeker volgen en ik ben ook zeker voor een happy end Succes meis
Mogge meiden, bij dinnetje van mij .....>Essje wat zie ik nu......zou kunnen he!!!! Hier vreemde klachten, boeren, weeiig misselijk van de geur vvan uien en van de poepluiers....steken in mijn buik, allerei rare dingen die ik voor mijn jongste ook had, dus heb nu wel het idee dat het raak is geweest maar dat mijn lichaam weer hetzelfde traject in gaat als destijds, hoop het zo van niet......echt al twee weken buikpijn nu......
essjee jeetje nog steeds aan het wachten! wat een ellende!! maar je kaartje ziet er inderdaad beter uit nu.. indd of 7 of 9 nov eisprong.. spannend!
Ik hoop het zo voor je, ga zeker duimen. Blijf je ons op de hoogte houden binnen dit forum? (weet dat ik eigenlijk al in een ander forum hoor, maar deze voelt zo vertrouwd!)
Aloha en spotty, wat lief dat jullie nog even komen kijken! Ben inderdaad nog steeds aan het wachten, maar volgensmij klopt mijn kaartje nu echt, heb die dagen namelijk wat krampen gehad en heel veel slijm.. Ik wacht nog steeds af dus! Hoe is het met jullie? Gaat bij jou nog alles goed aloha?? En spotty, hoe voel je je??
Aloha hoe was het gisteren bij de gynaecoloog? En heb je een mooie echo gezien? Kon je het hartje al zien kloppen?
Voel me op zich wel goed wat moe en slaapritme van slag, ga steeds meer vertrouwen krijgen dat deze kleine blijft zitten! Lief dat je het vraagt. Zoals ik eerder al schreef, hoop zo dat je nog positieve test krijgt deze maand. Zeker na al die onzekerheid die je al hebt gehad en nu nog steeds hebt. Ik blijf je volgen!
Essje!!!! Wat een ontwikkelingen!!!! Spannend hoor... Ik blijf voor je duimen op een goeie afloop!!! Enne toost er hier eentje op dat je een late eisprong hebt gehad!!! En dat het eitje zich hopelijk goed heeft genesteld... En gaat groeien tot een mooi mensje!!! Spotty, ook leuk te lezen dat het ondanks de moeheid goed met je gaat en dat je vertrouwen groeit!! Lekker genieten van je zwangerschap meis...