Ja zeker balen, maar ik ben blij dat ik nu duidelijkheid heb. Overtijd gaan is echt geen pretje. Maar daar weet jij ook alles van. Dank je voor het duimen. Als het goed is, zou ik deze ronde mijn ei rond Sinterklaas hebben, dus dat zou wel eens een leuk cadeautje kunnen zijn . Bij jouw ook balen dat je ongesteld bent geworden, maar jij ook duidelijkheid nu. Hoop voor je dat het ook snel raak is in 2012.
hallo dames, ik wilde jullie nog even op de hoogte houden van de situatie. Zoals jullie aan mijn onderschrift kunnen zien ben ik nog steeds niet ongesteld geworden.
@essje.. nee ik ben niet zo iemand die snel naar de dokter gaat.. en had voordat ik met de pil begon ook altijd een hele onregelmatige cyclus dus ik ben eigenlijk gewoon nog even aan het afwachten.. totdat er eindelijk eens iets gebeurd omdat dit ook de 2de ronde zou zijn waarin in ongesteld zou moeten worden na 2 jaar aan de pil.. dus denk dat er eigenlijk nog van alles kan gebeuren..
Jeetje meis wat lastig! Nou ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt, ik weet hoe het is om lang in onzekerheid te zitten! Misschien inderdaad handig om te beginnen met tempen en ovutesten?
Wat een onzekerheid Marloes!!!! Misschien toch een afspraak maken na het weekend??? Misschien kan je doorgestuurd worden om bloed te prikken???? Balen meid!!! Op naar een nieuwe ronde!!!
Dames, Nog om jullie even weer op de hoogte te brengen van de situatie.. Ik ben de 26ste nov ongesteld geworden.. dus nu heb ik eindelijk duidelijkheid.. en waar ik al bang voor was het ontpillen :S
Nou jeetje! Blij dat je nu eindelijk duidelijkheid hebt! Jammer van het ontpillen, hoop dat je cyclus snel op orde is
Wie weet! Heb deze maand getest met ovulatie testen en had eergisteren een posi ovutest, alleen Temp. Nog steeds niet omhoog gegaan Wel flink geklust, hoop dat het raak is deze maand, zo niet dan wachten we tot volgend jaar augustus tot we er weer voor gaan aangezien we het liefst een lente/zomer kindje willen want het is in de wintermaanden al zo druk met verjaardagen in de familie enzo ik hou je op de hoogte! De week voor kerst mag ik testen! Hoe gaat het verder met jou? Alles nog lekker?
Nou ja wat stom! Ik zie nu pas dat je zwanger bent! Wat geweldig!! Gefeliciteerd meis wat goed zeg!! Hoe voel je je??