Als je baarmoeder hoog ligt, soms kun je hem nog amper voelen, zacht is als je lippen en een beetje geopend, dan ben je op zijn vruchtbaarst. Onvruchtbaar ben je als ie hard aanvoelt als de top van je neus. Wil je je baarmoeder checken, moet je dat elke dag op een ongeveer zelfde tijdstip doen, de positie verandert nl ook nog gedurende de dag. Al eens bevallen, zal ie ook altijd een beetje openstaan.
Dan zou ik zeggen dat ik toch rond mijn vruchtbaarheid zit... Want het is niet dik wit maar beetje doorzichtig... Kan er alleen geen draden mee trekken... Maar het is wel een natte afscheiding...
Dank je Hellen1971! Ik heb het idee dat mijn baarmoeder dat wel was.. Zal het eens wat regelmatiger gaan doen.. Nu heb ik de afgelopen dagen ook wel last gehad van steken in mijn buik en een zeurderige pijn. Volgens mij is dat sinds vandaag over.. Dus wie weet heb ik mijn eisprong gehad. Zoals ik al eerder zei.. we hebben goed geklutst Ik weet alleen nog niet zo goed hoe mijn cyclus loopt, dus zeker weten doe ik het niet.. (heb nl pas 1 menstruatie gehad na mijn ontrekkingsbloeding vd pil en deze was 5 weken, als ik nu weer 5 weken cyclus heb dan kan het geen eisprong zijn, want 6 okt. was mijn menstratie) Nouja, we zullen zien! Het is pas de eerste ronde..
NOD-lijst 1 tot 15 november 1 November (5) - Princess25 ( 3e ronde 1e kind na VMK) - Suusjelove (12e ronde, 1e kindje) - Mies (1e ronde, 1e kindje) - Esmeralda1984 (1e ronde na MK, 3e kindje) - Leiff (1ste ronde na stop van een aantal maanden, 3de kindje) - Jup (1e ronde, 1e kindje) 2 November (4) - Evira (4e ronde, 1e kindje) - 1eKruimeltje (3e ronde, 2e kindje) - WeGeMiJe (ronde onbekend, 1e kindje?) - Haagje (1eronde, 3e kindje) 3 November (3) - Pinkster(2e kindje,12e ronde,4e na mk) - mpo (1e kindje, 4e ronde na bbz) - Waxientje (2e kindje, ik wil geen rondes tellen...) 4 November (7) - happylady(5e ronde,1e kindje - Solana (2e ronde, 3e kindje) - Kersje (5e ronde, 1e kindje) - Wensje 2 (4e ronde, 2e kindje, 1e ronde na mk) - Maudje (3de ronde, 3de kindje) - Beertje83 (9e ronde, 1e kindje) - LiittleOne (zoveelste ronde, 1e kindje) 5 November (4) - Summer1983 (2e ronde na MK, 1e kindje) - Littledreamer (2e ronde, 2de kindje) - Mompelientje (6e ronde, 1e kindje) - Gesina (7e ronde, 1e kindje) 6 November (4) - MSC ( 1ste kindje , 1ste ronde IUI ) - 8208 (2de kindje, 2de ronde) - Lola36 (1e kindje, 3e rondje) - Natasja73 (ronde 6e na MK van 13w en 1d) 7 November (4) - justjes (3e ronde, 2e kindje) - NatasjaM (11e ronde, 3e kindje) - Amanda13 (9de ronde, 1e kindje) - Broedertjes (2e ronde, 2e kindje) 8 November (5) - Marloes84 (2de ronde, 1ste kindje) - Catharina28 (2de ronde, 1ste kindje) - Jilleke (2de ronde, 2de kindje) - Suus82 (12de ronde, 1ste kindje) - Goofychick (2e ronde, 3e kindje) 9 november (2) - Tayaro (ronde 3, tweede kindje) - Girafje (1e ronde na vmk, 2e kindje) 10 November (1) - Lianne39 (9e ronde, 1e kindje) 11 November (10) - Brondy: (4e ronde, 1e kindje) - Lisa1 (4e ronde, 1e kleine) - Blinky (2e ronde, 2e kindje) - Nannie73 (6e ronde,2e kindje) - CvO1986 (2e ronde, 1e kindje) - Cas (ronde? tel kwijt) 1e kindje) - Renske19 (4e ronde, 2e kindje) - Meandor (5e ronde, 2e kindje) - Vlinder13 (5e ronde na MA, 1e kindje) - Itsme82 (8e ronde, 1e kindje) 12 November (3) - Lize86: (1e ronde, 1e kindje) - Essje: (3e ronde, 2e ronde na vmk, 1e kindje) - Betty Barclay, (1e kindje, 2e ronde na 3 miskramen) 13 November (3) - BeHappy: 3e ronde 1e kindje - Dotty: 4e ronde 1e kindje - Marijke25: 2e ronde, 2e kindje 14 November (3) - dotje1986: (5e ronde, 2de kindje) - Evaa: (4e ronde, 1e kindje) - Jufaman81 (10e ronde) 15 november (3) - Esmaralda: (2de kindje, 2de ronde) - Michelle 77 ( 2e kindje, 3e ronde) - Banjer11 (2e kindje, 2e ronde) Datumloos: (2) - Hellen1971 - Spinnekop (2e ronde, 3e kindje) -Mawaikee (6e ronde, 1e kindje) Totaal: 63 Zwanger,Ongesteld, Vlinder,1 MMM, Cyclus van slag, Negatieve test, Twijfeltest __________________ Lieve mensen, ik heb even mezelf in de lijst gezet. Ben 28 jaar, mijn vrouw is 32 en een heel lieve vriend van ons is donor. Ik vind het allemaal verschrikkelijk spannend! We hebben net de eerste ronde achter de rug, en het valt gelukkig mee. Ik had verwacht dat het heel raar zou zijn en het insemineren met een spuitje vooral technisch, maar het is best wel romantisch als je je er een beetje op instelt Maar goed, dit willen jullie vast helemaal niet weten allemaal Hoe dan ook, om het wachten minder frustrerend te maken lees ik graag al jullie ervaring op dit forum. Geruststellend ook dat ik niet de enige ben die soms niks van haar cyclus snapt!
NOD-lijst 1 tot 15 november 1 November (5) - Princess25 ( 3e ronde 1e kind na VMK) - Suusjelove (12e ronde, 1e kindje) - Mies (1e ronde, 1e kindje) - Esmeralda1984 (1e ronde na MK, 3e kindje) - Leiff (1ste ronde na stop van een aantal maanden, 3de kindje) - Jup (1e ronde, 1e kindje) 2 November (4) - Evira (4e ronde, 1e kindje) - 1eKruimeltje (3e ronde, 2e kindje) - WeGeMiJe (ronde onbekend, 1e kindje?) - Haagje (1eronde, 3e kindje) 3 November (3) - Pinkster(2e kindje,12e ronde,4e na mk) - mpo (1e kindje, 4e ronde na bbz) - Waxientje (2e kindje, ik wil geen rondes tellen...) 4 November (8) - happylady(5e ronde,1e kindje - Solana (2e ronde, 3e kindje) - Kersje (5e ronde, 1e kindje) - Wensje 2 (4e ronde, 2e kindje, 1e ronde na mk) - Maudje (3de ronde, 3de kindje) - Beertje83 (9e ronde, 1e kindje) - LiittleOne (zoveelste ronde, 1e kindje) - Aloha (1e kindje, na 5* ) 5 November (4) - Summer1983 (2e ronde na MK, 1e kindje) - Littledreamer (2e ronde, 2de kindje) - Mompelientje (6e ronde, 1e kindje) - Gesina (7e ronde, 1e kindje) 6 November (4) - MSC ( 1ste kindje , 1ste ronde IUI ) - 8208 (2de kindje, 2de ronde) - Lola36 (1e kindje, 3e rondje) - Natasja73 (ronde 6e na MK van 13w en 1d) 7 November (4) - justjes (3e ronde, 2e kindje) - NatasjaM (11e ronde, 3e kindje) - Amanda13 (9de ronde, 1e kindje) - Broedertjes (2e ronde, 2e kindje) 8 November (5) - Marloes84 (2de ronde, 1ste kindje) - Catharina28 (2de ronde, 1ste kindje) - Jilleke (2de ronde, 2de kindje) - Suus82 (12de ronde, 1ste kindje) - Goofychick (2e ronde, 3e kindje) 9 november (2) - Tayaro (ronde 3, tweede kindje) - Girafje (1e ronde na vmk, 2e kindje) 10 November (1) - Lianne39 (9e ronde, 1e kindje) 11 November (10) - Brondy: (4e ronde, 1e kindje) - Lisa1 (4e ronde, 1e kleine) - Blinky (2e ronde, 2e kindje) - Nannie73 (6e ronde,2e kindje) - CvO1986 (2e ronde, 1e kindje) - Cas (ronde? tel kwijt) 1e kindje) - Renske19 (4e ronde, 2e kindje) - Meandor (5e ronde, 2e kindje) - Vlinder13 (5e ronde na MA, 1e kindje) - Itsme82 (8e ronde, 1e kindje) 12 November (3) - Lize86: (1e ronde, 1e kindje) - Essje: (3e ronde, 2e ronde na vmk, 1e kindje) - Betty Barclay, (1e kindje, 2e ronde na 3 miskramen) 13 November (3) - BeHappy: 3e ronde 1e kindje - Dotty: 4e ronde 1e kindje - Marijke25: 2e ronde, 2e kindje 14 November (3) - dotje1986: (5e ronde, 2de kindje) - Evaa: (4e ronde, 1e kindje) - Jufaman81 (10e ronde) 15 november (3) - Esmaralda: (2de kindje, 2de ronde) - Michelle 77 ( 2e kindje, 3e ronde) - Banjer11 (2e kindje, 2e ronde) Datumloos: (2) - Hellen1971 - Spinnekop (2e ronde, 3e kindje) -Mawaikee (6e ronde, 1e kindje) Totaal: 64 Zwanger,Ongesteld, Vlinder,1 MMM, Cyclus van slag, Negatieve test, Twijfeltest __________________ Hi dames, ik heb me even op de lijst gezet. Ik weet nog niet of ik actief ga schrijven deze maand ik heb namelijk wat afstand genomen laatste weken maar wellicht dat ik rond nod ineens weer drang ga krijgen. Of gewoon de gezellige babbels meeklets
Hé Aloha! Jij ook weer hier! Ik zie dat je in januari naar Gent gaat. Spannend! Die dokter de Sutter schijnt echt een miracleworker te zijn... Ik heb samen met mijn man besloten om het nog tot volgende zomer zelf te proberen en dan gaan we ook die kant op. Van de nederlandse ziekenhuizen verwacht ik niet veel verder. Ben een keer of 7 in EMC geweest het afgelopen half jaar en ik heb 7 verschillende artsen gehad. Ben het zo zat om steeds alles opnieuw te moeten vertellen en weer ander advies te krijgen. Ik hoop dat je hartstikke gezond zwanger bent voordat je naar Gent gaat trouwens en dat je dr de Sutter helemaal niet nodig hebt! Liefs BB
Haha ja zo kan het leven lopen, fijn dat je die keuze ook kon maken ( financieel gezien dan he ) Wij hadden het besloten tijden de zwangerschapswens ( zijn wat dat betreft beetje vd oude stempel ) Heb wel fijn mijn zwangerschap daar uitgewerkt, hebben zelfs nog n babyshower voor me georganiseerd daar, zo lief!
Thx Ja ze kan ook heel goed met alle drie de honden overweg, laat zich absoluut niet ondersneeuwen ( als ze bv de boterham uit dr handjes wil pakken ) De honden zijn ook gek op haar. AL had Kita beter Rataplan kunnen heten, is nl echt n dondersteen
Haha nou superleuk toch ik kan me ad ene kant ook wel voorstellen dat jullie dus lacherig waren. Maar dus als de inhoud vh spuitje gewoon binnen is gekomen kan het volgens mij geen kwaad dat je niet bent klaargekomen * want ehm toen ik zwanger werd van onze dochter, was het ve vluggertje s morgens voordat we naar het werk vertrokken, ben ik ook niet klaargekomen * dus mijn duimen draaien voor jullie!
Wat leuk, hoe was het? Wanneer komt het op tv? En wie ben jij dan in de uitzending? Ben niet nieuwsgierig wil het gewoon graag weten
Ja hoor dat snap ik heel goed, het ligt idd n beetje in onze handen om de kansen optimaal te benutten, daarna moeten we de natuur op zijn gang laten gaan. Wat minder druk op de partner werkt meestal wel positief ( ervaringen in de omgeving ) Ik hoop echt dat het raak is voor jullie * duim duim *
Ik zit zelf niet in het programma (gelukkig) Ons huis is door SBS uitgekozen als 1 van de 3 huizen die het stel dat in de aflevering een huis zoekt gaat bezichtigen. Supertof en gratis reclame!
sta je op funda , ik wil je huis wel eens zien evt via een pb ik ben dol op foto's kijken( zoals ik al eerder zei)] en daar vallen huizen ook onder
NOD-lijst 1 tot 15 november 1 November (6) - Princess25 ( 3e ronde 1e kind na VMK) - Suusjelove (12e ronde, 1e kindje) - Mies (1e ronde, 1e kindje) - Esmeralda1984 (1e ronde na MK, 3e kindje) - Leiff (1ste ronde na stop van een aantal maanden, 3de kindje) - Jup (1e ronde, 1e kindje) 2 November (5) - Evira (4e ronde, 1e kindje) - 1eKruimeltje (3e ronde, 2e kindje) - WeGeMiJe (ronde onbekend, 1e kindje?) - Haagje (1e ronde, 3e kindje) - EstherD (5e ronde, 1e kindje) 3 November (3) - Pinkster(2e kindje,12e ronde,4e na mk) - mpo (1e kindje, 4e ronde na bbz) - Waxientje (2e kindje, ik wil geen rondes tellen...) 4 November (8) - happylady(5e ronde,1e kindje - Solana (2e ronde, 3e kindje) - Kersje (5e ronde, 1e kindje) - Wensje 2 (4e ronde, 2e kindje, 1e ronde na mk) - Maudje (3de ronde, 3de kindje) - Beertje83 (9e ronde, 1e kindje) - LiittleOne (zoveelste ronde, 1e kindje) - Aloha (1e kindje, na 5*) 5 November (4) - Summer1983 (2e ronde na MK, 1e kindje) - Littledreamer (2e ronde, 2de kindje) - Mompelientje (6e ronde, 1e kindje) - Gesina (7e ronde, 1e kindje) 6 November (4) - MSC ( 1ste kindje , 1ste ronde IUI ) - 8208 (2de kindje, 2de ronde) - Lola36 (1e kindje, 3e rondje) - Natasja73 (ronde 6e na MK van 13w en 1d) 7 November (4) - justjes (3e ronde, 2e kindje) - NatasjaM (11e ronde, 3e kindje) - Amanda13 (9de ronde, 1e kindje) - Broedertjes (2e ronde, 2e kindje) 8 November (5) - Marloes84 (2de ronde, 1ste kindje) - Catharina28 (2de ronde, 1ste kindje) - Jilleke (2de ronde, 2de kindje) - Suus82 (12de ronde, 1ste kindje) - Goofychick (2e ronde, 3e kindje) 9 november (2) - Tayaro (ronde 3, tweede kindje) - Girafje (1e ronde na vmk, 2e kindje) 10 November (1) - Lianne39 (9e ronde, 1e kindje) 11 November (10) - Brondy: (4e ronde, 1e kindje) - Lisa1 (4e ronde, 1e kleine) - Blinky (2e ronde, 2e kindje) - Nannie73 (6e ronde,2e kindje) - CvO1986 (2e ronde, 1e kindje) - Cas (ronde? tel kwijt) 1e kindje) - Renske19 (4e ronde, 2e kindje) - Meandor (5e ronde, 2e kindje) - Vlinder13 (5e ronde na MA, 1e kindje) - Itsme82 (8e ronde, 1e kindje) 12 November (3) - Lize86: (1e ronde, 1e kindje) - Essje: (3e ronde, 2e ronde na vmk, 1e kindje) - Betty Barclay, (1e kindje, 2e ronde na 3 miskramen) 13 November (3) - BeHappy: 3e ronde 1e kindje - Dotty: 4e ronde 1e kindje - Marijke25: 2e ronde, 2e kindje 14 November (3) - dotje1986: (5e ronde, 2de kindje) - Evaa: (4e ronde, 1e kindje) - Jufaman81 (10e ronde) 15 november (3) - Esmaralda: (2de kindje, 2de ronde) - Michelle 77 ( 2e kindje, 3e ronde) - Banjer11 (2e kindje, 2e ronde) Datumloos: (3) - Hellen1971 - Spinnekop (2e ronde, 3e kindje) -Mawaikee (6e ronde, 1e kindje) Totaal: 67 Zwanger,Ongesteld, Vlinder,1 MMM,1 Cyclus van slag, Negatieve test, Twijfeltest Lijst ff weer omhoog gehaald, en Esther D er ook nog op gezet, aantallen aangepast, dus als het goed is klopt ie nu weer