Sorry maar moet eens ff goed gaan tellen maar ben bang dat ik mijn NOD eerder heb omdat ik maar hele korte cyclussen heb...
Zal ff wat over mezelf vertellen: Ben 28 jaar, zijn al vanaf Nov 2010 bezig. Ben vanaf juli aan het tempen en heb vorige maand voor het eerst ovulatie testen gebruikt. In november krijg ik een verwijskaart voor de gynaecoloog.
Ik ga waarschijnlijk een sparta amazone nemen. Ze zeggen dat hij erg stabiel is, mocht je 2 kinderen hebben, dan klettert hij niet direct om etc. Hij fietste erg lekker. Ook die stuur vind ik best stoer en natuurlijk veiliger voor het kind. Ben nog steeds ongi, maar ik denk dat dit morgen over is:>
Ik ga nu naar de 6e rond, ik heb mijn NOD vandaag. Dit is mijn cyclus de laatste 2 maanden, een regelmatige cyclus van 28 dagen. In de maand oktober had ik 26 dagen, 2 dagen voor m'n NOD (dat had 10 oktober moeten zijn). Dus mijn cyclus blijft 28 dagen? Je mag me erbij zetten op 5 november.
NOD-LIJST 1 TOT 15 NOVEMBER 2011 1 November - Princess25 ( 3e ronde 1e kind na VMK) - Bo12 (3e kindje, 1e ronde na mk) - Suusjelove (1e kindje, 12e ronde) 2 November - Evira (4e ronde, 1e kindje) - 1eKruimeltje (3e ronde, 2e kindje) 3 November - Pinkster(2e kindje,12e ronde,4e na mk) - mpo (1e kindje, 4e ronde na bbz) 4 November - happylady(5e ronde,1e kindje - Solana (2e ronde, 3e kindje) 5 November - Summer1983 (2e ronde na MK, 1e kindje) 6 November 7 November 8 November 9 November - Tayaro (ronde 3, tweede kindje) 10 November 11 November 12 November - Lize86: (1e ronde, 1e kindje) 13 November 14 November 15 November Datumloos: Aantal: 11 Zwanger,Ongesteld, Vlinder, MMM, Cyclus van slag, Negatieve test, Twijfeltest Ik heb mezelf toegevoegd op 3 nov! Vandaag ongi geworden, vol goede moed door naar ronde 4!
NOD-LIJST 1 TOT 15 NOVEMBER 2011 1 November - Princess25 ( 3e ronde 1e kind na VMK) - Bo12 (3e kindje, 1e ronde na mk) - Suusjelove (1e kindje, 12e ronde) 2 November - Evira (4e ronde, 1e kindje) - 1eKruimeltje (3e ronde, 2e kindje) 3 November - Pinkster(2e kindje,12e ronde,4e na mk) - mpo (1e kindje, 4e ronde na bbz) 4 November - happylady(5e ronde,1e kindje - Solana (2e ronde, 3e kindje) 5 November - Summer1983 (2e ronde na MK, 1e kindje) 6 November - MSC ( 1ste kindje , 1ste ronde IUI ) 7 November 8 November 9 November - Tayaro (ronde 3, tweede kindje) 10 November 11 November 12 November - Lize86: (1e ronde, 1e kindje) 13 November 14 November 15 November Datumloos: Aantal: 12 Zwanger,Ongesteld, Vlinder, MMM, Cyclus van slag, Negatieve test, Twijfeltest Ook ik heb me even toegevoegd op de nieuwe lijst. Oke duidelijk dat de ooievaar de weg een beetje kwijt is, hopelijk heeft de medische wereld de juiste routebeschrijving... Deze maand beginnen met IUI maandag a.s heen voor echo en prikles heb al op een bannaan geoefend.. naald gleed erin als boter, dus ik denk dat ik nergens bang voor hoef te zijn toch OMG wordt nu toch lichtelijk nerveus...maar we doen alles voor een klein wonder
Ik zie langzaaam weer wat dames binnen komen die er vorige maand ook bij zaten... @Evira ik ben ook echt heftig ongi.. Pff vorige ronde kon ik het ze;fs met inlegkruisjes doen maar nu is een OB plus alweer nodig.... Helaas ook veel krampen.... @MSC Pff meis wat een ellende... Alweer een hele nieuwe fase zeg... Ik zie nu wel dat ik echt niet moet zeuren dat ik nu al bijna 1 jaar bezig ben....
@Bo12, bedankt dat je me in de lijst gezet hebt! Wat erg van je miskraam. En vervelend dat misschien niet alles weg is. Ik hoop dat de echo meer duidelijkheid zal geven. @Suusjelove, gezellig dat je hier blijft. Ik hoop dat de verwijskaart voor de gynaecoloog niet nodig hoeft te zijn. @princess25, de Sparta Amazone is een heerlijke fiets. Ik heb hem zelf ook. Hij is idd erg stevig. In het begin is het even wennen aan het grote stuur. Maar nu is het voor mijn andersom, vind ik een normaal stuur maar raar hihihi. @MSC, succes gewenst met de IUI!!! Dat prikken zal je vast wel aan wennen. Ik hoop dat het gelijk raak is bij jullie! Hier nog steeds flink ongesteld en ook nog eens veel pijn in buik en onderrug. Niks aan. Hopelijk vandaag de laatste dag dat het zo heftig is. fijne zondag allemaal!
Hoi, Zou je mij er ook bij willen zette op 8 nov, 2de ronde 1ste kindje. ben gestopt met de pil en heb nu een eerste cyclus gehad van 39 dagen en ben hier nu ook maar weer vanuit gegaan. Ik gebruik ook ovu testen van cb digitaal en slik etos zwanger worden.
Hallo nu mag ik me hier melden! ben vandaag ongi geworden! op naar de volgende ronde! Willen jullie mij op de lijst zetten 5 nov 2e kindje 2e ronde!
NOD-LIJST 1 TOT 15 NOVEMBER 2011 1 November - Princess25 ( 3e ronde 1e kind na VMK) - Bo12 (3e kindje, 1e ronde na mk) - Suusjelove (1e kindje, 12e ronde) 2 November - Evira (4e ronde, 1e kindje) - 1eKruimeltje (3e ronde, 2e kindje) 3 November - Pinkster(2e kindje,12e ronde,4e na mk) - mpo (1e kindje, 4e ronde na bbz) 4 November - happylady(5e ronde,1e kindje - Solana (2e ronde, 3e kindje) 5 November - Summer1983 (2e ronde na MK, 1e kindje) 6 November - MSC ( 1ste kindje , 1ste ronde IUI ) - 8208 (2de kindje, 2de ronde) 7 November 8 November 9 November - Tayaro (ronde 3, tweede kindje) 10 November 11 November 12 November - Lize86: (1e ronde, 1e kindje) 13 November 14 November 15 November Datumloos: Aantal: 13 Zwanger,Ongesteld, Vlinder, MMM, Cyclus van slag, Negatieve test, Twijfeltest
hallo Ik heb mezelf erbij gezet op 6 nov!! Ik ben altijd maar 2 dagen ongesteld.. iemand anders herkennen jullie dat ook? GR
NOD-LIJST 1 TOT 15 NOVEMBER 2011 1 November - Princess25 ( 3e ronde 1e kind na VMK) - Bo12 (3e kindje, 1e ronde na mk) - Suusjelove (1e kindje, 12e ronde) 2 November - Evira (4e ronde, 1e kindje) - 1eKruimeltje (3e ronde, 2e kindje) 3 November - Pinkster(2e kindje,12e ronde,4e na mk) - mpo (1e kindje, 4e ronde na bbz) 4 November - happylady(5e ronde,1e kindje - Solana (2e ronde, 3e kindje) 5 November - Summer1983 (2e ronde na MK, 1e kindje) - Littledreamer (2e ronde, 2de kindje) 6 November - MSC ( 1ste kindje , 1ste ronde IUI ) - 8208 (2de kindje, 2de ronde) 7 November 8 November - Marloes84 (2de ronde, 1ste kindje) 9 November - Tayaro (ronde 3, tweede kindje) 10 November 11 November 12 November - Lize86: (1e ronde, 1e kindje) 13 November 14 November 15 November Datumloos: Aantal: 13 Zwanger,Ongesteld, Vlinder, MMM, Cyclus van slag, Negatieve test, Twijfeltest
@littledreamer, Ik heb ons er maar even bijgezet. @8208 ik ben meestal rond de 5/7 dagen ongesteld dus ook hier geen last van.
@ 8208, ik ben ook altijd maar 3 dagen ongesteld. Waarvan 2 dagen met veel helderrood bloedverlies en daarna neemt het alweer af. Ik heb het eens nagevraagd aan de gyn en die gaf aan dat je wel minimaal 2 dagen rood bloedverlies moet hebben, dan wordt het gerekend als een normale menstruatie.