NOD-lijst 1 tot 15 november

Discussie in 'NOD forum' gestart door princess25, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suus82

Suus82 Actief lid

Ik gebruik nu de extra gevoelige testen van sensitest en daarnaast de digitale van cb. Is even duur nu maar wilde kijken of die ook werkte bij mij.

2. Broedertjes

Broedertjes Actief lid

19 sep 2011
    220
    0
    0
    Fulltime Mamam
    Valkenswaard
    Ja ik vind het daar nog steeds gezellig, en als ik ze mis loop ik gewoon weer s binnen ;) Sterker nog, heb met 2 meiden regelmatig contact via tel en FB.
    Haha dus dan kan je ook wel beamen dat zo'n dekhengst ook niet altijd alles is... Soms heb ik ook zoiets van nu ff niet :cool:

3. Broedertjes

Broedertjes Actief lid

19 sep 2011
    220
    0
    0
    Fulltime Mamam
    Valkenswaard
    Ik ga heeel erg hard voor jullie mee duimen hoor!!

4. Haagje

Haagje Bekend lid

6 sep 2011
    511
    0
    0
    thuismama
    Raalte
    @ msc: Ik duim ook mee!! (voor jullie allemaal! trouwens)

en idd tja ik hoop dat het een innesteling is geweest!!! i hope so!
    maar het zou echt te gek voor woorden zijn als het dan nu al raak zou zijn ... maar ja goed ik hoop het wel natuurlijK!

en voor de meiden die hun ei kwijt zijn, ik ken het! en i know the feeling of it, en het is echt heel klote om het op zijn hollands te zeggen. ik hoop zo voor jullie dat het snel goed komt, en mss is het wat om een dokter te raadplegen als je het echt eventjes helemaal niet meer weet?

en op naar een 2012 vol babygeluk! :D:D:D:D:D

5. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey Meiden :)

Ik heb even alles bijgelezen en reageer even in het algemeen hoor op dingen :D

Wat betreft je gevoelens ten opzichte van andere zwangere.. Heel herkenbaar, en ook al ben ik niet zo lang bezig, het steekt wel. En ik gun het ieder ander, maar als je echt lang bezig bent is het heel begrijpelijk dat het pijn doet dat het bij een ander wel lukt en bij jouw niet. Helemaal niet raar dus!!

Wat betreft ovu testen.. sorry, daar ben ik heel kort in: heb er helaas geen ervaringen mee en kan er dus eigenlijk niks over zeggen :( en ik kan goed begrijpen dat als je goed heb geklust na een posi test en dan een paar dagen erna weer een posi test hebt, dat je wel baalt! Hopelijk is het klussen goed genoeg geweest voor de eitjes :)

Hellen.. Hopelijk wacht je ei nog even op je mannetje!

Broedertjes.. Leuk hoor zulk contact nog! Haha en wat betreft die dekhengst, ach.. ik waardeer het wel en ben er niet vies van hoor :p

SuusjeLove.. Hmm die onduidelijkheid :(:( daar heb je helemaal niks aan he :( Maar je hebt nog geen ei kunnen spotten?? Ik vind dat vloeien maar raar ja en zou er eigenlijk geen verklaring voor kunnen geven, sorry :(:( hopelijk weet je snel meer!

Haagje.. Tja het kan eigenlijk van alles zijn dat roze vloei. Het kan idd een innestelling zijn en dat zou natuurlijk super zijn :D Maar ik heb geen verstand van spiraaltjes, maar kan het niet daarvan komen? Dat ie verwijderd is? Ik weet het niet hoor, maar dat lijkt me misschien ook wel logisch, of praat ik nu onzin?:p haha

Hier: Een heerlijk weekend gehad, en de tijd goed benut :D Deze week verwacht ik me ei, dus ik ben beniewd. Ik laat geen kans voorbij schieten :)

6. Banjer11

Banjer11 Actief lid

11 mrt 2010
    124
    0
    0
    #606 Banjer11, 24 okt 2011
    Laatst bewerkt: 24 okt 2011

Ik weet niet of iemand al gereageerd had (ben nog niet zover met bijlezen;)) maar ik vind die kv ovu testen frut met een grote F. Ze kunnen met gemak 5 dagen posi geven en dan heb je dus echt geen idee wanneer je ei komt of is geweest. Ik zou als ik jou was de dipsticks van matcare of sensitest bestellen. Meestal hebben ze daar aanbiedingen met zwtesten erbij. En van beide hoor ik goede verhalen. Ik heb alleen ervaring met die van matcare en ik vind ze duidelijk en makkelijk in gebruik. Succes!

Edit... ik lees dat je al een hoop reacties hebt gehad ik hoop dat je er iets aan hebt!

7. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Meiden!
    Het simpelste is gewoon om het van dag 10 tot 15 elke dag te doen en zodra je temp omhoog is kan je stoppen...
    Ik ben er al 3 keer in 6 maanden zwanger door geworden :)
    (nou nog zwanger blijven, maar dat is een ander onderwerp...)

8. spinnekop

spinnekop Niet meer actief

he , wacht even betty elke dag;) , ik heb wel een oude vent hoor:D

nee , grapje ik ben het met je eens , zo ben ik ook 2 keer heel snel zwanger geraakt. vanaf dag 9 t/m dag 16 ( dus iets langer)

ik heb trouwens ovulatietesten van zwanger en kind dipsticks en die werken prima dit is mijn lijstje Bekijk bijlage 192641

deze zijn toch aardig duidelijk

9. spinnekop

he meiden

november kruipt langzaam dichterbij :D:D:D:D

ik vind het zo spannend voor iedereen

ik wil elke dag minstens 1 zwangere zien;)

10. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha spinnekop.. dat vind ik een goeie ja. Elke dag MINIMAAL!!! 1 zwangere :D:D
    En ja je lijstje ziet er wel goed uit ja, en erg duidelijk. Is geen twijfel over mogelijk :)

Betty.. Ja zo doen wij het ook, alleen nog even wat eerder beginnen dan die 10 dagen en wat langer door dan die 15 hahaha :p
    Nee zonder gekheid, het lijkt mij ook een goede manier maarja helaas is het niet voor iedereen haalbaar helaas :(

11. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ik heb ook de ovutesten van zwanger & kids en ze bevallen me prima ( alleen deze maand niet, omdat ze zo lang negatief blijven..maar daar kunnen die testjes ook niets aan doen:D )

Zonder geintjes: ze zijn betaalbaar en geven mij eigenlijk altijd een goed positief resultaat en ook ten hoogte 2 maal achter elkaar, dus geen dagenlang zoals je dat inderdaad van sommige tests hoort.

(ik had een groot pakket van 40 dipsticks en 7 zwangerschapstests voor 28 euro)

12. spinnekop

precies hellen dat had ik dus ook , 2 dagen achtereen positief en ik vind ze ook betaalbaar

maar balen dat ze bij jou negatief blijven:(
    misschien toch volgend weekend , ik ga weer duimen

13. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    even snel over rozeverlies. Heb ik elke maand rond deze tijd, vandaag ook weer en zwanger ben ik nog steeds niet. Snap ook niet wat het is. Ook weer zeurende pijn in de onderbuik enzo, dat ook bijna elke maand! :(

14. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    bedankt voor alle tip mbt de ovutesten: ik ga volgende maand denk ik matcare dan maar eens proberen!!! superbedankt voor alle reacties hoor!

15. Haagje

Haagje Bekend lid

6 sep 2011
    511
    0
    0
    thuismama
    Raalte
    hebben jullie dat nu ook, dat echt overal waar je bent, je een zwangere ziet? van de week ben ik 2x iemand tegen gekomen in het dorp zwanger van haar derde en vorige week moest ik in het dorp wat ophalen van marktplaats. en wat bleek? ook zij zwanger van haar derde ... (buurvrouw zwanger van 2de) nou ik lijk wel gek, maar tegenwoordig is het in volgens mij!?
    pfff erg he dat je als je het zelf heel graag wilt, dat je dan echt alles ziet wat jij (nog) niet hebt ... ?
    maar volgens mij is dat heel herkenbaar ...

Ps matcare heb ik ook wel eens gehad, en ook idd geen dure testen ... ook dat is niet geheel onbelangrijk in deze tijden ;)

16. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Haha ja dat merk ik ook... Overal zie ik zwangere, kinderwagens of baby's...
    Ik wil ook....

Maar komt volgens mij ook omdat je er mee bezig bent dus valt het op...

Ben bijna door mijn ovulatietesten heen dus moet ook maar eens gaan kijken voor nieuwe...
    Want wie weet hoe lang ik nog moet testen voordat ik een ei vind...

17. spinnekop

nee, hier kom ik geen zwangeren tegen ;)

misschien een voorteken voor jou

het viel me op dat onze situatie wel veel op elkaar lijkt

spiraaltje pas eruit : bij mei 16 sept
    bezig voor 3de kindje
    en over 10 dagen testen ( jij 9 )

hoe oud zijn jouw kinderen eigenlijk en wat heb je meisjes of jongens
    (misschien heb je dat al eerder verteld, sorry als dat zo is)

18. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Ben ik jaloers op... ;)

19. MrsP

MrsP Actief lid

14 okt 2011
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit nog niet aan de ovu-testen. Wij proberen het eerst zonder, misschien dat ik dat vanaf januari ga gebruiken. Nou moet ik zeggen dat wij paar dagen achter elkaar, of om de dag a 2 dagen klussen, heel de maand door. Niet om zwanger te worden (ja, ook wel natuurlijk), maar vooral omdat ik het veel leuker vind na het stoppen met de pil.. :D
    Wij hadden het er gisteren nog even over.. Manlief heeft zo'n gevoel dat het onze eerste rond raak is. Gezien het klussen kan dat wel.. Ik hoop natuurlijk dat manlief gelijk heeft! Hij zegt niet zo vaak dat hij een bepaald gevoel heeft, ik wel, dus als manlief dat zegt is het toch even anders.. Hihi.. ;) Droomde vannacht ook dat ik zwanger was.. hahha..
    2 november zou ik, als mijn cyclus 28 dagen zou zijn geweest, kunnen testen... Nog een weekje wachten dus.. Ben benieuwd!

20. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    daar ben ik ook weer eens.

@ mompelientje: fijn dat je je weer beter voelt meid

Deel Deze Pagina