NOD-lijst 1 tot 15 november

Discussie in 'NOD forum' gestart door princess25, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

@ spinnekop

ja dank je wel :)
    ik ben ook blij dat er nu goed naar wordt gekeken voor de toekomst kan ik dus dan ook altijd terecht bij de gynocoloog voor eventuele zwangerschap !

ik hoop dat het allemaal mee valt maar ik wou dit toch aan jullie vertellen

oh 1 eierstok dus het altijd mogelijk om er zwanger mee te raken :) oh dat doet me goed om te horen !!

2. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    He gadverdarrie! daar zit je ook niet op te wachten. spannend allemaal.. brr! Ik zou nog niet direct van het ergste uitgaan, wellicht valt het allemaal nog mee. Ik zou eerst vrijdag eens afwachten en bedenken dat als het echt heel erg nood was geweest ze je wel nog eerder hadden geholpen dan vrijdag. Snap dat dat makkelijk gezegd is en ik snap dat je er angstig van bent hoor meid, ik zal voor je duimen.

3. hopeandfaith

nee ik probeer er ook luchtig over na te denken
    ik hoop dat het niet al te ernstig is en dat het allemaal wel goed komt :) bedankt voor je medeleving!

4. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hellen.. Toch balen van je ei maarja er valt niks meer aan te doen en laten we hopen dat je ventje superzaad heeft hihi :)

Spinnekop.. Ik zeg telkens dat ik niet ga testen voor NOD maar soms kriebelt het zo enorm. Afgelopen rondes trouwens niet getest voor NOD :D:D Knap he ;) ben benieuwd hoe het deze ronde gaat, zou wel weer zenuwslopend worden :p

-------------------------------------------------------------

Gesina.. He bah wat een vervelende situatie allemaal zeg :( hopelijk krijg je vrijdag een uitslag te horen die niet ernstig is. Ik duim voor je dat alles mee valt..
    Succes meiss!!

5. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    haha ik zeg ook steeds niet te testen voor nod maar komt erop neer dat het toch altijd al teveel kriebelt en ik dan zoiets heb van hoe eerder ik het weet hoe langer ik ervan geniet haha niet dat dat relevant is in mijn situatie want ik geniet absoluut niet als ik zwanger ben, maar goed het hele idee is sowieso niet rationeel dus who cares haha

6. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Aloha: nee nog nooit... Moet nu in november terug naar huisarts en krijg dan verwijskaart...
    Ik temp iedere morgen om half 7... Vandaag vergeten..

@gesina heel veel sterkte en succes...

Sinds gisteravond last van mijn onderrug ... Afscheiding nog steeds lotionachtig..

7. summer1983

summer1983 Actief lid

26 jan 2011
    352
    0
    16
    @ Gesina, jeetje wat vervelend zeg! Hopelijk valt het mee, sterkte!

Hier op dag 20 en nog steeds geen positieve ovutest. Voor de MK altijd positieve ovutest op dag 17, vorige ronde op dag 19 en nu alweer later..
    Wordt er een beetje onzeker van. Wil nu wel weer eens wat regelmaat in mijn cyclus. Heb dan meteen al geen goed gevoel over deze ronde. Vorige keer werd ik ook pas zwanger toen mijn cyclus regelmatig werd, schiet zo niet op.. :(

Dames succes allemaal !!

8. Haagje

Haagje Bekend lid

6 sep 2011
    511
    0
    0
    thuismama
    Raalte
    oh oh oh meiden, jullie moeten me even je mening geven. wat denken jullie .. vanmorgen helemaal geen afscheiding en gisteren ook niet. dus ik dacht nou mooi klote want dan zal ik dit weekend wel ongie worden aangezien ik ook behoorlijk wat buikpijn heb elke keer. ongie pijn achtig.
    maar nu heb ik sinds vanmiddag echt vet veel witte plakkerige afscheiding, haha haast overvloed, wat zeggen jullie wat dit kan zijn?
    mss een ei? klussen dus? of zal mijn ongie er dan toch nog niet aan zitten te komen?

@gesina, ook van mijn kant sterkte!!

9. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    @suusjelove, hmmzz ik zou erop aandringen zo snel mogelijk bij een gyn terecht te kunnen en neem direct je tempkaartjes mee dan! ik heb ook de ff app voor op mijn telefoon en daarmee altijd alles bij de hand, erg handig.

@summer1983 het maakt niet uit als je cyclus in de war is als je maar een ei hebt mijne is ook elke maand anders sinds de 1e miskraam en curretage maar ik heb wel een ei, alleen elke maand op een andere dag het is lastig maar beter zo dan geen ei. het is niet zo dat je pas zwanger word als je cyclus weer als vanouds is dus maak je daar maar geen zorgen over. O en zoals ik al eerder zei het kan ook zijn dat je een korte lf piek hebt en daardoor je ei mist met ovu testen ;) temp je ook?

@haagje, Ik heb altijd na mijn ei witte afscheiding de ene keer heel veel de andere keer amper, het zegt bij mij niets over wel of niet zwanger zijn, sorry.

10. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    @summer1983 ik weet hoe je je voelt... Mijn ei zit ok goed verstopt deze ronde...

@Aloha hoop ook dat ik er snel heen kan... Moet ff deze ronde afwachten... :(

11. summer1983

summer1983 Actief lid

26 jan 2011
    352
    0
    16
    @ Aloha, thanx voor je antwoord. Ik temp er idd ook bij. En ik heb ook een korte lf. Het eerste halfjaar na stoppen met de pil had ik een lf van 8-9 dagen, daarna van 11 dagen en toen raakte ik ook zwanger. Vorige ronde na de MK weer een lf van 9 dagen.. Dus ben bang dat als mijn eisprong later is, mijn lf ook weer korter wordt.. Maar ff afwachten wanneer mijn ei nu komt.. Jij ook veel succes deze ronde !! Jij hebt al een heel traject doorgemaakt zeg, heftig.. Hopelijk gauw een kleintje dat blijft plakken.

@ Suus, ja vervelend en balen he dat ons ei zoek is.. Hopelijk gauw een positieve ovutest voor ons! Succes !

12. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
  13. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
  14. hopeandfaith

bedankt voor jullie reacties erg lief :)

15. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    heb je een link naar je temp kaartjes?

kan het niet zo zijn dat je temp wat later stijgt en je lf wel gewoon langer is? bij mij stigt de temp ook pas laat..
    in principe is je lf meestal constanter dan de periode voor ei.
    Anders zal ik ook eens een verwijzing naar een gyn vragen als je lf echt zo afwijkend is en je echt 100% zeker bent van je eisprong en daarop volgende lf.

Hier inderdaad ook al een heel traject gehad en nog steeds gaande, voel me ondertussen een wandelende encyclopodie haha

16. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haagje.. helaas kan ik niks zeggen over de afscheiding. De ene keer heb ik erg veel afscheiding vlak voor NOD andere keer weer niet.. dus ik heb geen ervaringsverhalen voor je.

Ik hoop op goed nieuws.
    Heb je geen ovu testjes in huis?

17. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    Ik kan op dit moment ook niet tegen klagende zwangeren! Ik wil ook zo graag en zal dan niet klagen over de bekkenpijn die ik waarschijnlijk wel weer ga krijgen en eerder dan de 33 weken van mijn dochter (90% kans heb ik ergens gelezen). Ik wil zelf graag een kind en mag dan ook niet zeuren over de ongemakken.
    (Kreeg vorige keer wel op mijn kop van de fysiotherapeut die ik in week 36 maar eens opzocht... ik had al veel eerder moeten komen ;) )

@ Gesina: Dikke knuffel voor jou! Hoop dat vrijdag mee zal vallen en dat je snel zwanger wordt!

@ nieuwe meiden: Welkom! We gaan voor roze!!!

@ Jantine: ?Grappig om je hier ook tegen te komen! Lees/schrijf ook mee in het miskraam augustus/september topic

18. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Girafje.. Jij ook bekend met bekkenklachten dus in je vorige zwangerschap??
    Hier nog zo een. Moest vanaf 27 weken stoppen met werken, kon geen stap meer verzetten maar lang leve de fysio :) door de fysio werd het toch weer draaglijk.
    De kans dat het terug komt bij een volgende zwangerschap is groot, maar heb het er wel voor over :) Je weet nu ook hoe je ermee om moet gaan he..

19. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    oo klagende zwangeren kan ik ook niet uitstaan!
    al lag ik 40 weken plat op bed dan nog zou ik niet klagen!

overigens kan ik sowieso niet tegen zwangere haha ookal klagen ze niet ;) maar dat is puuuurrr jalours gedrag van mij uit ;) ik ben stiekem zelfs al jalours op jullie zinnetjes van over een vorige blijkbaar goed afgelopen zwangerschap ;)

20. Delta

Delta Niet meer actief

nou indd.. ik ben blij voor alle zwangeren hoor. maar ik wil oook!! merk steeds meer dat ik jaloers word en probeer tegen mezelf te zeggen dat ik ook ooit wel een mooi kindje krijg.. hopelijk...

Deel Deze Pagina