MEt dat betreft loopt Nederland toch echt achter hoor. Zo stom! Maar snap heel goed dat je zelf gaat laten prikken. Had ik ook gedaan als ik jou was! Als je dat gedaan hebt laat je dan weten hoe het is gegaan (de uitslagen dan he neem aan dat je niet verteld hoe het prikje is gegaan....) En als je progesteron laag is dan kan je zelf ook zonder recept utrogestan gebruiken he. Maar dat moet je net zelf willen.
utro is niet verkrijgbaar zonder recept maar ik kan altijd gent mailen en me waardes doorgeven dan ik gok dat ik dan wel een recept krijg eerst deze ronde maar eens uitzitten
Betty.. Al wat meer nieuws over je zus? Wat spannendd!! En wat leuk een meisje, volgens mij zit je dan haast op je telefoon haha Gesina.. Heel veel succes en sterkte morgen.. ik kan je verder weinig vertellen over die temp.. heb er geen ervaringen meee verder. Sorry Haagje.. Nou nou, iets minder bot mag ook wel hoor. Aloha heeft het heel netjes verwoord en ze wil je alleen maar beschermen. Tuurlijk hopen wij met zn allen dat je nu al zwanger bent, maar je hebt net je spiraal laten verwijderen dus de kans dat je cyclus wat onregelmatig verloopt is ook aanwezig. Ik zou me ervoor behoeden dat je lichaam soms raar in elkaar steekt en zou ook niet te vroeg gaan testen. Wie weet is je cyclus niet 26 dagen maar langer? We proberen je alleen te zeggen dat je lichaam soms raar doet en dat je voorzichtig moet zijn, al is het alleen maar voor je eigen
@Betty, lijkt me iid wel dubbel gevoel.......knuff!!! @charmed......hoe zit jij nu in je cyclus of weet je dat nog niet? Ik heb een pendel gekregen voor half november en pendel zegt ook dat vandaag mijn ei springt.......
@Aloha; Het kan wel maar dan betaal je er 45 euro voor zou ik persoonlijk ook niet doen hoor zeker niet als je er via een andere weg wel aan kan komen. T zijn toch medicijnen en dan liever via een arts.
Ik denk dat ik deze ronde niet veel kans heb.. Heb voor t eerst ovulatie testjes gedaan. Eerst bleven ze wit, toen kwam er een heel vaag streepje. Toen 2 dagen een duidelijk streepje maar niet zo donker als het test streepje. Daarna weer een heel vaag streepje en daarna weer helemaal wit. Dus misschien geen ei gehad.. Of is het ook nog mogelijk dat ik een piek heb gehad op t moment dat ik niet teste... Nou ja afwachten maar weer...
Justjes.. Het kan zijn dat je je LH piek net hebt gemist.. Sommige meiden testen op de dag dat de ovu test bijna positief is een tweede keer om te kijken of de LH piek er dan is. Misschien heb jij die piek net gemist en is ie die dag erna hetzelfde gebleven qua kleur omdat hij dan weer die lichtere kant op wilde gaan
He dames! Hier een hele trotse tante! Dit is het kleine meisje van mijn zusje. Vanmiddag om half 5 geboren! Is het geen plaatje?!
Betty.. Wauww wat een mooi meisje zeg Daar mogen jullie met zn allen heeeeeel trots op wezen. Hoe heet ze??
Ik hoop het! Het geeft me in ieder geval weer een beetje hoop. @Betty Barclay Gefeliciteerd met je nichtje, Wat een plaatje
kun je me daar meer info oversturen via pb? hoe doe ik dat dan? ik zou dat dus wel doen hahaha stel dat ik geen recept krijg.. ( denk het wel maar ok) ik kan moeilijk naar de apotheek gaan en zeggen ik wil utrogestan zonder recept?
oh wat een poepie en ze ziet er ook zo tevreden uit gefeliciteerd !! hoe heet ze of wil je dat hier niet vermelden
@ Aloha.. Wel prettig te horen dat anderen hier dus ook problemen/last van hebben. Ik voel idd mijn ei ook heel duidelijk groeien naar mijn idee, dit gevoel is er al de hele week. Daarom had ik ook de hoop dat hij al eerder zou springen, maar helaas.. Ik test meestal rond 16-17 uur, maar ik zit deze week ook in de nachtdienst. Misschien dat dit er iets mee te maken kan hebben, dat mijn lichaam wat van slag is ? Pff ik weet het niet.. Ik zou graag mee willen kletsen in dat topic, ik pb je wel even, thanx! @ Betty, waauw wat een mooi meisje! Van harte gefeliciteerd met je nichtje!
Dat kan heel goed dat je lichaam in de war is door de nachtdienst. in de winter en zomer springt je ei ook op een ander tijdstip! teminste ooit eens gelezen in een boek. Bij mij is op het moment dat de pijn verdwijnt me eisprong. en ja ook welleens pas rond dag 25 dus het kan nog! Je hebt een uitnodiging
wow betty wat een plaatje!!!! Wellicht hebben wij over 9 maanden ook zo'n lief hummeltje in onze armen!!!!! nog maar even en dan testen (4 november)... best spannend... vorige maand dacht ik dat het raak was, nu denk ik niets eigenlijk ;S maar voel wel van alles! Maar goed dat kan ook als je ongesteld moet worden natuurlijk. Wat me nu wel opviel is dat ik erg moe ben en zelfs door te sporten geen energie krijg, terwijl ik dat normaal gesproken wel krijg! Misschien dat een moeder dit herkent? Liefs
@ Betty: Gefeliciteerd met je nichtje. Wat een schatje! Hoop dat jij binnenkort een vriendje/vriendinnetje voor haar krijgt