NOD-lijst 1 tot 15 november

Discussie in 'NOD forum' gestart door princess25, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delta

Delta Niet meer actief

@ spinnekop: wauw mooie (innestelings)dip :D hopen dat t raak mag zijn hoor!

2. spinnekop

spinnekop Niet meer actief

ik hoop het ook zo :D:D

3. spinnekop

ja , kletsen kunnen we wel :D

4. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja klopt wat Hellen schrijft maar je kan zo wel inzicht krijgen in je cyclus.....en als je regelmatig bent weet je daarmee dus wel ongeveer wanner het raak is. Bij mij was bij lage temp klussen....

Schreef ik zonet dat de strepen nooit donker zijn geweest op een ovu.......kijk ik net op mijn gedane test van zonet.....schrik ik me rot, zo donker heb ik hem nog nooit gehad.

5. spinnekop

nou , dan weet je wat je moet doen :D

fotootje ??

6. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Nou goofychick dat word flink klussen de komende dagen voor je! Haha hoop dat het goed raak is deze keer!

7. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Toch geen fotootje van het klussen eej :D?

Wel grappig dat we nu al weten wat Goofychick vanavond gaat doen..hihihihihi

8. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    dank je da is lief. ik voel me er wel goed bij. tot gauwt

9. Esmeralda1984

Esmeralda1984 Niet meer actief

meiden wat praten jullie snel zeg.
    Ik heb vandaag een test gedaan.. kon me eigen niet inhouden (gnegne)
    Maar volgens mij heb ik een positieve test in handen :D.
    Hij is nog wel licht, krijg hem ook niet goed op de foto.

heb me eigen voor genomen om zondag of maandag ochtend nog een test doen anders koop ik me blut aan testen..

10. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Zoo dat is snel! Ik hoop dat ie steeds donkerder wordt. Wat was jouw NOD ook weer?

11. Esmeralda1984

Mijn NOD is 1 nov. Ik hoop ook dat deze donkerder word. Mijn vorige zwangerschap die mis is gegaan werden de testen ook niet donkerder..

Ben ineens heel zenuwachtig hihi..

@Blinky
    las dat je een paar maandjes stopt.
    Knuffel voor jou

12. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spinnekop.. Ik duim voor je hoor :p:p

Goofy.. Klussennnnnnnnnnnn :D:D:D

Esmeralda.. Dus jij gaat strijken met de eer met de eerste positieve test :D:D Wauwwwwwwwww.. Ik hoop zo dat ie de komende dagen donkerder wordt!!!!!
    echt heuuull spannend nu :D Misschien, dat als ie opgedroogd is dat je een foto kan maken??

13. Haagje

Haagje Bekend lid

6 sep 2011
    511
    0
    0
    thuismama
    Raalte
    Esmeralda: echt??? wat leuk, hopelijk wordt tie dan zeer snel wat donkerder. en idd afwachten nog eventjes dan tot zondag of maandag. ik zou ook echt heel zenuwachtig zijn als ik jou was .... haha (ik zal het er nog fftjes lekker in wrijven) maar idd kun je mss niet toch een fotootje maken? :D

14. spinnekop

dat bedoelde ik eigenlijk wel :p

zo esmeralda wat spannend jij hebt de primeur:D , krijg je hem echt niet op de foto , was eigenlijk wel benieuwd

ik ben gek op foto's noem maar op ovutesten , zwangerschapstesten
    goofychick die aan het klussen is :D:D:D

15. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    @Spinnekop: het lijkt er op in jouw chart dat je een innestelingsdip hebt gehad gisteren, of niet?!

@Esmeralda: Foto! Foto! :D

16. spinnekop

ja, dat dachten er meer;) ik hoop het zo en dat het verder ook goed gaat , nog een week dat duurt zoooo lang,
    maar ik mag niet klagen vergeleken met andere meiden hier:(, je gaat zo meeleven met anderen.
    maar goed ik ben er ook nog niet, maar ik ben toe nu toe blij met wat ik zie

hoe gaat het met je nichtje , heb je haar al vast mogen houden en gaat het ook goed met je zusje

17. lola36

lola36 Bekend lid

24 okt 2010
    711
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ waxientje : Ik hoop dat mijn vriend ook gelijk heeft :) We kwamen deze keer ook tegelijk tot een hoogtepunt...hopelijk helpt dat !! :)

@ aloha : je schreef iets over dat na de eisprong je temp. met min. 0,2 graden stijgt ? Normaal stijgt mijn temp gelijk van de ongeveer 36.3 naar de 37.0. Maar nu was ik 2 dagen 36.1 en nu (volgens mij na mijn eisprong) al 2 dagen 36.5 ipv 37.0.
    Mijn cyclus is redelijk gelijk elke keer (27 a 28 dagen en eisprong volgens de charts rond de 14e of 15e dag). Dus ´theoretisch´ zou ik nu al op de 37 moeten zitten. Hopelijk is mijn eisprong deze cyclus niet verlaat, want mijn vriend is gisteren vertrokken naar het buitenland. Zou zeker zonde zijn !

18. Esmeralda1984

Ojee ben de eerste hihih.. Tis dat me vriend die opmerking maakte van je bent toch niet zwanger anders had ik niet getest. Bovendien is mijn vaginale afscheiding ook anders.

Zal ff kijken of ik hem op de foto krijg.

Goofychick.. Have Fun tonight :D

19. Delta

Delta Niet meer actief

wauw wat leuk esmeralda! hopen dat je testen donkerder worden!! de eerste zwangere is dus al bijna binnen :D op naar de volgende.. enne iedereen roze he! waag het niet om op rood te gaan

20. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Tegelijk ook nog..?! Dan moet het zeker voorbestemd zijn dat het lukt deze keer... Ben ik wel jaloers op hoor... ;)

Maar is het nu waar dat dat bevorderd of is dat maar een fabeltje...

Heb net mijn nieuwe ovulatietesten, zwangerschapstesten en thermometer binnen...
    Laat de nieuwe ronden maar beginnen en aub met ei als het ff kan...

Deel Deze Pagina