Meiden hier dan de foto. 1 gewoon en 1 negatief. Ben benieuwd of jullie hem zien. Hij is moeilijk op de foto te krijgen.
Mijn temp is ook de ene maand lager dan de andere maand. Soms ben ik voor ei 36.8 en erna 37 plus. nu was ik bijvoorbeeld 36.4 a 36.5 en erna 36.7 en inmiddels rond de 37 (na 6 dagen) je basistemp kan dus per maand verschillen, als er maar een stijging inzit. zodra je temp minstens 3 dagen boven de lijn van voor ei zit kun je ervan uitgaan dat er een eisprong heeft plaatsgevonden.
Esmeralda.. Ik zie hem hoor En je bent ook nog vrij vroeg met testen dus ik vind dit al een mooi resultaat hoor Waarom zei je vriend dat dan? Van: je bent toch niet zwanger ?? Ben ik even benieuwd naar Meiden.. Het eerste schaap is over de dam, nu volgen er meer
Esmeralda ik zie um! (in de gewone foto egenlijk nog beter dan in negatief) Ik hoop dat ie donkerder wordt..je test natuurlijk best vroeg. Ik blijf duimen!
Hallo meiden ik was weer terug van de gynocoloog hij heeft een inwendige echo gedaan en zag gelijk dat ik een cyste in mn eileider heb zitten aan de rechterkant van 5 bij 4 cm dat is een eitje die verkeerd is gesprongen en is dus blijven zitten!! ik heb bloed laten prikken om te kijken of het goed of kwaad aardig is en moet 7 november terug komen hij is met de camera verder gaan kijken in mn buik en zag bij mijn baarmoeder een klein wit vlekje zitten soort van vochtophoping hij zei dat dat wel eens een beginnende zwangerschap kon zijn :O dus vandaar dat ik 7 november terug moet komen omdat hij wilt kijken of ik ongesteld wordt ja of nee!! dus nu vind ik het wel heel spannend worden ! het is nu afwachten en gewoon pijnstillers innemen Liefs Gesina
spannend esmeralda! ik ga voor je duimen. wel gelijk laten weten he? spannend hoor, dan ben je de eerste! super!!!
Gesina.. Jeetje dat is zeker spannend.. ik ben heel erg benieuwd zeg.. Dit nieuws had je zeker niet verwacht of wel??
Weet het niet...ik laat het je weten als het idd raak is! Bij mijn vorige zwangerschap was ik ook praktisch tegelijk met hem klaargekomen...dus wie weet is het waar dat het het wel bevordert.
oh gesina een beginnende zwangerschap, dat zou helemaal een verrassing zijn alleen rot dat je nu pijn hebt
Ik schijn al een paar dagen anders te doen dan normaal hihi. Bij mijn vorige zwangerschappen was dat ook zo. Meer sikkenurig (hoe schrijf je dat ), sneller geiriteerd en moe.. Leuk dat jullie de streep zien.. Hoop zo dat die donkerder word. Ga Maandag nog een test doen. Dan zit ik een dag voor mijn NOD. kan het niet echt geloven pfff. Hoop ook dat deze baby blijft zitten. Wie is de 2de zwangere??
laten we hopen dat het een beginnende zwangerschap is. duimenduimenduimen. Idd jammer van de pijn maar hoop voor je dat het snel weg trekt
ja dit nieuws had ik zker niet verwacht vooral omdat we deze maand er totaal niet mee bezig zijn geweest dus het zou wel super zijn als het zo is maar dat moeten we nog afwachten !!
Jeetje wat een spannende ontwikkelingen allemaal!!! @ Esmeralda; ik hoop dat je met een paar dagen een mooie donkere teststreep mag zien!!!! En dat we idd allemaal zullen volgen!!! :-D @ Gesina; dat zijn spannende ontwikkelingen!!! Afwachten dus... Hier is het laatste werkuurtje ingegaan... :-D Morgen lekker op tijd richting Leiden... Dan nog even een tussenstop in Bataviastad... :-D En morgenavond naar Soldaat van Oranje.... We hebben een hele mooie luxe kamer met whirlpool... Dus dat wordt genieten!!!