Ja baal er ook enorm van dat ik het niet heb gemeten... Nu maar ff afwachten wat ie morgen doet en of de ongi er aan komt...
Dat hoop ik ook. Heb zojuist al wel getest maar die was zoals ik al verwachte negatief.. Dus ja twijfel nu wel.. Temp zit volgens mij wel goed (heb er weinig verstand van is pas eerste keer dat ik temp) Liefs Melanie
NOD-lijst 1 tot 15 november 1 November (5) - Princess25 ( 3e ronde 1e kind na VMK) - Mies (1e ronde, 1e kindje) - Esmeralda1984 (1e ronde na MK, 3e kindje) - Leiff (1ste ronde na stop van een aantal maanden, 3de kindje) - Jup (1e ronde, 1e kindje) 2 November (4) - 1eKruimeltje (3e ronde, 2e kindje) - WeGeMiJe (ronde onbekend, 1e kindje?) - Haagje (1e ronde, 3e kindje) - EstherD (5e ronde, 1e kindje) 3 November (5) - Pinkster(2e kindje,12e ronde,4e na mk) - mpo (1e kindje, 4e ronde na bbz) - Waxientje (2e kindje, ik wil geen rondes tellen...) - natasjah4 (1e kindje, 1e ronde) - Melanie013 (1e kindje, 38e ronde, 2e ronde clomid) 4 November (10) - happylady(5e ronde,1e kindje - Solana (2e ronde, 3e kindje) - Kersje (5e ronde, 1e kindje) - Maudje (3de ronde, 3de kindje) - Beertje83 (9e ronde, 1e kindje) - LiittleOne (zoveelste ronde, 1e kindje) - Aloha (1e kindje, na 5*) - spinnekop (2de ronde, 3de kindje) - Mompelientje (6e ronde, 1e kindje) - Sylluf (1e ronde, 1e kindje) 5 November (6) - Summer1983 (2e ronde na MK, 1e kindje) - Littledreamer (2e ronde, 2de kindje) - Gesina (7e ronde, 1e kindje) - Spotty (2e ronde na MK, 1e kindje) - Evira (4e ronde, 1e kindje) - Kaatje1985 (2e ronde, 1e kindje) 6 November (4) - MSC ( 1ste kindje , 1ste ronde IUI ) - 8208 (2de kindje, 2de ronde) - Natasja73 (ronde 6e na MK van 13w en 1d) - Wensje 2 (4e ronde, 2e kindje, 1e ronde na mk) 7 November (4) - justjes (3e ronde, 2e kindje) - NatasjaM (11e ronde, 3e kindje) - Amanda13 (9de ronde, 1e kindje) - Broedertjes (2e ronde, 2e kindje) 8 November (4) - Marloes84 (2de ronde, 1ste kindje) - Catharina28 (2de ronde, 1ste kindje) - Jilleke (2de ronde, 2de kindje) - Goofychick (2e ronde, 3e kindje) 9 november (4) - Tayaro (ronde 3, tweede kindje) - Girafje (1e ronde na vmk, 2e kindje) - Hellen1971 (2e ronde, 2e kindje) - Essje (3e ronde, 1e kindje) 10 November (3) - Lianne39 (9e ronde, 1e kindje) - Lola36 (1e kindje, 3e rondje) - Suus82 (11de ronde, 1e kindje) 11 November (9) - Brondy: (4e ronde, 1e kindje) - Lisa1 (4e ronde, 1e kleine) - Nannie73 (6e ronde,2e kindje) - CvO1986 (2e ronde, 1e kindje) - Cas (ronde? tel kwijt) 1e kindje) - Renske19 (4e ronde, 2e kindje) - Meandor (5e ronde, 2e kindje) - Vlinder13 (5e ronde na MA, 1e kindje) - Itsme82 (8e ronde, 1e kindje) 12 November (3) - Lize86 (1e ronde, 1e kindje) - Betty Barclay (1e kindje, 2e ronde na 3 miskramen) - Posh84 (10e ronde, 1e kindje) 13 November (4) - BeHappy (3e ronde 1e kindje) - Dotty (4e ronde 1e kindje) - Marijke25 (2e ronde, 2e kindje) - BABYxBUTTERFLY (1e ronde, 1e kindje) 14 November (3) - dotje1986 (5e ronde, 2de kindje) - Evaa (4e ronde, 1e kindje) - Jufaman81 (10e ronde) 15 november (4) - Esmaralda (2de kindje, 2de ronde) - Michelle77 ( 2e kindje, 3e ronde) - Banjer11 (2e kindje, 2e ronde) - Diana75 ( 12 ronde, 1e kindje) Datumloos (3) - Mawaikee (6e ronde, 1e kindje) - Suusjelove (12e ronde, 1e kindje) - Charmedknorrie (1e ronde, 2e kindje) - MrsP (1e ronde, 1e kindje) Totaal: 75 Zwanger, Ongesteld, Vlinder, MMM, Cyclus van slag, Negatieve test, Twijfeltest Hoi meiden, ik heb mezelf gezet op 12 nov. Deze ronde weer een lange cyclus, heb pas gisteren mn eisprong gehad op dag 32. Wel precies op dezelfde dag als vorige cyclus, dus hoop dat dat iets goeds mag betekenen...
Je temp ziet er prachtig uit en een negatieve test nu zegt nog niet zo veel denk ik. Dus er is nog alle hoop, ik duim voor je!
BALEN meis! Ik weet hoe het voelt, had de laatste keer ook...notabene op NOD getest en werd 's avonds ongesteld Dus tja, ik ga de volgende keer pas testen als ik overtijd ben, want het is erg moeilijk om een positest te hebben net als jij en dan toch ongi worden. Sterkte! Knuf D.
Ff in de gaten houden, is het gewoon zoals altijd of minder........ik ben het ook nog geworden........of het was iets anders maar toen wel gewoon zwanger gebleken. Zou gewoon halverwege komende week nog eens een test doen anders.
Verder niet echt in de stemming, raar gevoel in mijn lijf, sjago misschien toch mijn ei.....ik weet het niet meer. Eens in de twee jaar heb ik een "bleh bui" bij een ei......lijkt erop dat dat nu is, maar we hebben gisteren niet geklust en eergisteren ook niet..........dus die avond daarvoor, dus lijkt erop dat dit een verloren ronde is..... Leuk hoor een zoon die tussen je in gaat liggen omdat hij bang is.
choofychick heb jij de instellingen op ff wel goed staan als je klikt onder sharing , setup , prive heb jij dan publish chart labels aangevinkt misschien is dat het wel
Mijn chart zag er vorige maand ook zo uit met een dip rond dag 7. Er valt nog weinig over te zeggen denk ik...afwachten maar !
ja , ik weet dat het niet te zeggen is , dom van mij om die vraag te stellen ik heb op ff naar de lijstjes van anderen gekeken zwanger en niet zwanger er is geen touw aan vast te knopen ik vind het tot nu toe wel een handig hulpmiddel moet ik zeggen ik temp nu via het oor , de volgende keer (als we voor kindje 4 gaan) ga ik rectaal meten nu kan het niet meer want ik ben natuurlijk gewoon zwanger nu
Pfff meiden wat een hoop pagina's er weer bij: zo is bijlezen echt geen doen meer. Heb het wel gelezen van de kindje dat maar 1 dag heeft geleefd, wat afschuwelijk, dat gun je niemand. Echt verdrietig zeg, ik zou zelf niet weten hoe je dat ooit moet verwerken. Dat draag je je leven lang met je mee.
goedemiddag dames, @esmeralda: balen zeg! ik hoop voor je dat het niet verder doorzet. ik heb wel vaker gehoord dat je toch een kleine bloeding kunt hebben. @melanie: ik hoop ontzettend voor je dat je deze ronde goed nieuws hebt, het ziet er voorlopig in elk geval nog goed uit! hier verder geen nieuws, behalve weer een belachelijk lage temperatuur vanochtend (36,1!). mijn kaartje ziet er maar raar uit vind ik. de eerste 3 dagen van ongi nog hele hoge temp en daarna een stijle lijn naar beneden. wanneer gaat ie nu eens omhoog? ik weet dat er dames zijn die veeeeel langer bezig zijn en dat ik nog niet echt mag klagen, maar ik heb vanaf dat we begonnen zijn (1jan) al zo veel rare klachten gehad en ben al zoveel in het ziekenhuis geweest dat het lijkt alsof ik al 2 x zo lang bezig ben. ik ben ook zoooo bang dat het maar eenmalig was dat de clomid werkte.... positief is wel dat ik sinds vrijdagnacht enorme zeurende pijn in mn liezen heb gehad en dat die nu eindelijk weg is... hopelijk duidt dat dan toch op een naderende eisprong!
@ Esmeralda: wat ellendig voor je! Maar het gebeurt heel veel...daarom wil ik zelf ook niet vroeg testen.
balen esmeralda maar misschien is je lichaam gewoon inde war ik hoor wel vaker verhalen van mensen die testen en daar na nog ongi worden en da zijn ze als nog zwanger.ik wil je niet gek maken.maar het kan nog steeds hoor
Hier buikpijn, moe en sjacharijnig. Zal de aanstormende ongi wel zijn. Zere boobs bij het omdraaien in bed, maar dat heb ik ook vaker voordat ik ongi moet worden. Dus het zegt allemaal weer niks, nog steeds het idee dat ik niet zwanger ben, helaas.