Waar jij je goed bij voelt Evaa! Ik ben zwanger geraakt van elke avond sex, van om de dag sex en na mijn eerste miskraam zelfs van 1 keer in de week
Aloha je hoeft ook niet met ons eens te zijn meis.......ik hoop dat je ongelijk hebt voor haar. Hahaha......
haha dan ben jij wel erg vruchtbaar BB! ik ben nog nooit zwanger geweest.. helaas maar ik ben denk ik alle andere maanden te vroeg gestopt met sex... stopte na dag 14 al.. en nu zie ik dat mn eitje veel later komt in tempkaartje dus..
Heey Meiden, Zo het weekendje bijna weer om, heb net wat terug gelezen en las niet zo goed nieuws Esmeralda.. Ik hoop voor je dat het zo niet door zet he en ja bloed kan ook bij een zwangerschap horen.. Wanneer ben je van plan om weer te testen? Als ik jouw was, zou ik toch proberen morgen te testen om te kijken hoe of wat.. Melanie.. Ik twijfel een beetje over je testje, ik zou hem even 'wassen'. Dat is even 4 druppels water erin doen om te kijken of de streep blijft staan en dan kan je hem beter zien.. MAAR: het resultaat is idd wel buiten afleestijd. Dus ik zou je toch willen adviseren de test te herhalen, over een dag of 2.. vOor de rest heb ik niks terug gelezen.. behalve een ongi van iemand? Alleen dan veel te vroeg wat is dat toch allemaal voor raars he Ik zal vanaf morgen weer lekker actief mee lezen hoor Voor nu, even alleen dit want ga zo lekker tv kijken
haha ja dat wel ! maar mijn vriend heeft een hele drukke baan en is vaak moe als hij thuis komt.. en vaak schiet het er wel bij in, dat we echt tijd vrij moeten maken... en dat gaan we nu dus ook echt doen haha... vaak hebben we in het weekend dan meer sex haha... komt verandering in
Ik vroeg mij trouwens wat af : hoe komen jullie aan die pendel voorspellingen die ik vaak in een handtekening zie ?
Ow wauw..ik ben er ff een dikke dag niet en jullie kakelen heeeel wat pagina's verder. Ik kan niet op iedereen uitgebreid reageren, dus ik reageer op wat me opviel: @betty: toch beweren onderzoekers dat het vruchtbare raam bij een vrouw groter is dan je denkt. Hoewel he tniet vaak voorkomt, zegt men nu dat het vanaf dag 5 vóór tot de dag ná je ei is. En dat je zelden altijd op hetzelfde moment een ei hebt. Maar ik snap wat je bedoelt te zeggen: je ziet hier ook zoveel vrouwen die al een eeuwigheid tempen, ovutesten en het precies op het juiste moment doen en die dan toch niet zwanger raken. ik heb altijd het idee, dat ewr méér factoren bij komen kijken dan jij en ik kunnen bedenken. @trekkende pijn: ik ben er achteraf zeker van dat ik de innesteling ook heb gevoeld. Was een knap stevige pijn waar ik krom van liep. Het duurde niet lang, trouwens. (Hoewel een ei ook wel erg auw kan doen, maar dat voel ik doorgaans echt vrij plaatselijk) @Esmeralda: hoest met bloeden? Heeft het echt doorgezet? @Spinnekop: je temp kan nog alle kanten op hoor, het is zo vroeg echt nog niet over! @Melanie13, Kaatje & Posh: welkom hier! Wow Melanie...dat is spannend! @Littleone: Dikke knuf ook voor jou. @Jup: hier geen dip hoor. Wel heb ik gehoord van verlate ongi door stress. Ach....rustig afwachten tot dag 14 ( als je zo lang kunt wachten ) en dan testen! @Lola: ben het met je eens hoor, maar ik kan me de andere kant ook wel goed voorstellen. Zeker met dit soort dingen ben je zó overgeleverd aan de grillen van je lijf en Moeder natuur, dat je alles analyseert en je soms wat laat meeslepen.. @Suusjelove: dikke knuffel! @Girafje: ik had vorige maand een vals positieve test voor NOD, dus ik probeer me voortaan in te houden. Ik snmap je verdriet als je op zo'n verjaardag bijna wordt gebombardeerd met baby-geluk. Ik herken dat wel van mezelf ooit. Ik wens je snel OOK dat geluk toe @Goofychick: hmm...da's ook een rare ongi ja! @Evaa: gewoon beide avonden klussen @pendelen: hier ook een pendelaar. Heb alleen chronisch tijdtekort, maar een enkeling kan er wel vanaf. Was ik weer. Na gister 0.3 hoger dan de dag ervoor, gingen we vandaag nóg eens 0.3 omhoog naar 37.1 Dus ik heb mijn ei wel gevonden. Alleen FF nog niet. Ik ben nu bang dat ie hem op vrijdag gaat pinnen als ik morgen nog hoog zit ( wat ik wel verwacht), maar voor mijn gevoel was mijn ei eerder dan vrijdag. Persoonlijk denk ik nog steeds woensdag of vrijdag, want de testjes waren na woensdag in rap tempo lichter. Mja...we zien wel. Te laat was het toch. Maar wel fijn dat ik nu overduidelijk wél een ei had Nu nog eentje in of nét na het weekend en dan ben ik helemaal gelukkig.
Evaaa, leuk je hier weer te zien!! Hoop ook dat jij snel zwanger bent! Aloha, op de foto is ie idd wat grijzig, alleen hier in het echt zie je wel wat paars erin. Maar ik ga idd pas over een dag of 2/3 testen en beschouw deze gewoon als negatief. En anders dinsdag ochtend wanneer ik terug moet even aan de fertiliteitsarts vragen of hij geen bloedtest kan doen Voor morgen hoop ik weer op een temp die is gestegen. Of een klein beetje is gedaald maar geen vrije val haha.. liefs Mel
@ Hellen: haha jaaa beide avonden klussen.. ik twijfel nog steeds! hoor zoveel verschillende dingen.. en jij je hebt je eitje al gevonden.. spannend nu ! even afwachten wat FF doet..
Nog n vraagje : ik heb nu al sinds donderdag (vermoedelijke eisprong ongeveer) een zeurderig kramperig gevoel in mijn liezen. Het komt en het gaat en het is niet sterk...heel lichtjes. Dan weer links, dan weer rechts. Iemand hier ervaring mee ? Zegt dit iets over een eventuele zwangerschap
NOD-lijst 1 tot 15 november 1 November (5) - Princess25 ( 3e ronde 1e kind na VMK) - Mies (1e ronde, 1e kindje) - Esmeralda1984 (1e ronde na MK, 3e kindje) - Leiff (1ste ronde na stop van een aantal maanden, 3de kindje) - Jup (1e ronde, 1e kindje) 2 November (4) - 1eKruimeltje (3e ronde, 2e kindje) - WeGeMiJe (ronde onbekend, 1e kindje?) - Haagje (1e ronde, 3e kindje) - EstherD (5e ronde, 1e kindje) 3 November (5) - Pinkster(2e kindje,12e ronde,4e na mk) - mpo (1e kindje, 4e ronde na bbz) - Waxientje (2e kindje, ik wil geen rondes tellen...) - natasjah4 (1e kindje, 1e ronde) - Melanie013 (1e kindje, 38e ronde, 2e ronde clomid) 4 November (10) - happylady(5e ronde,1e kindje - Solana (2e ronde, 3e kindje) - Kersje (5e ronde, 1e kindje) - Maudje (3de ronde, 3de kindje) - Beertje83 (9e ronde, 1e kindje) - LiittleOne (zoveelste ronde, 1e kindje) ! 5 dagen voor NOD ! - Aloha (1e kindje, na 5*) - spinnekop (2de ronde, 3de kindje) - Mompelientje (6e ronde, 1e kindje) - Sylluf (1e ronde, 1e kindje) 5 November (6) - Summer1983 (2e ronde na MK, 1e kindje) - Littledreamer (2e ronde, 2de kindje) - Gesina (7e ronde, 1e kindje) - Spotty (2e ronde na MK, 1e kindje) - Evira (4e ronde, 1e kindje) - Kaatje1985 (2e ronde, 1e kindje) 6 November (4) - MSC ( 1ste kindje , 1ste ronde IUI ) - 8208 (2de kindje, 2de ronde) - Natasja73 (ronde 6e na MK van 13w en 1d) - Wensje 2 (4e ronde, 2e kindje, 1e ronde na mk) 7 November (4) - justjes (3e ronde, 2e kindje) - NatasjaM (11e ronde, 3e kindje) - Amanda13 (9de ronde, 1e kindje) - Broedertjes (2e ronde, 2e kindje) 8 November (4) - Marloes84 (2de ronde, 1ste kindje) - Catharina28 (2de ronde, 1ste kindje) - Jilleke (2de ronde, 2de kindje) - Goofychick (2e ronde, 3e kindje) 9 november (4) - Tayaro (ronde 3, tweede kindje) - Girafje (1e ronde na vmk, 2e kindje) - Hellen1971 (2e ronde, 2e kindje) - Essje (3e ronde, 1e kindje) 10 November (3) - Lianne39 (9e ronde, 1e kindje) - Lola36 (1e kindje, 3e rondje) - Suus82 (11de ronde, 1e kindje) 11 November (9) - Brondy: (4e ronde, 1e kindje) - Lisa1 (4e ronde, 1e kleine) - Nannie73 (6e ronde,2e kindje) - CvO1986 (2e ronde, 1e kindje) - Cas (ronde? tel kwijt) 1e kindje) - Renske19 (4e ronde, 2e kindje) - Meandor (5e ronde, 2e kindje) - Vlinder13 (5e ronde na MA, 1e kindje) - Itsme82 (8e ronde, 1e kindje) 12 November (3) - Lize86 (1e ronde, 1e kindje) - Betty Barclay (1e kindje, 2e ronde na 3 miskramen) - Posh84 (10e ronde, 1e kindje) - Michelle77 ( 2e kindje, 3e ronde) 13 November (4) - BeHappy (3e ronde 1e kindje) - Dotty (4e ronde 1e kindje) - Marijke25 (2e ronde, 2e kindje) - BABYxBUTTERFLY (1e ronde, 1e kindje) 14 November (3) - dotje1986 (5e ronde, 2de kindje) - Evaa (4e ronde, 1e kindje) - Jufaman81 (10e ronde) 15 november (4) - Esmaralda (2de kindje, 2de ronde) - Banjer11 (2e kindje, 2e ronde) - Diana75 ( 12 ronde, 1e kindje) Datumloos (3) - Mawaikee (6e ronde, 1e kindje) - Suusjelove (12e ronde, 1e kindje) - Charmedknorrie (1e ronde, 2e kindje) - MrsP (1e ronde, 1e kindje) Totaal: 75 Zwanger, Ongesteld, Vlinder, MMM, Cyclus van slag, Negatieve test, Twijfeltest heb mezelf verplaatst van de 15e naar de 12e...ei eerder gehad. Ik kan op de verjaardag van onze dochter hopelijk positief testen!!!
Mbt vruchtbare raam hoor je idd veel afwijkende dingen. Zelf ben ik volgens mij ook zwanger geraakt buiten de 2 dagen die ervoor staan. Het was er ver voor dat ik geklust had. En je hoort zelfs dat vrouwen zwanger raken als ze ongesteld zijn, dus het zou mij niet verbazen dat er veel meer dingen mee spelen ! Mbt pendelen: ik stuur je een PBtje
PS FF heeft mijn ei nog niet gespot. Ik ben ervan uitgegaan dat ie net als de 3 vorige maanden rond de 14e/15e dag was. Maar nu zit ik al op 18 ? En mijn temp. doet ook raar vergeleken met ervoor. Hij stijgt heeeeeeeel langzaam.