Meiden ik word hier echt een beetje kriegel van m'n vriend, die heeft het er bij alles wat ik doe over dat hij zeker weet dat ik zwanger van en dat ik voorzichtig moet doen, daarintegen is hij wel weer extra behulpzaam haha vanmiddag waren we bij mijn schoonouders en vertelde ik dat ik me de afgelopen dagen niet zo lekker voelde, zegt ze: nou jongens vertel het maar, moet ik sokjes gaan breien? Gisterochtend misselijk, vandaag weer misselijk.. Dus wij allebei in schok haha nou wij weten van niks hoor! Naja als er zo is dan is het zo en dan zijn we er hartstikke blij mee, nou ze vond het helemaal leuk! Haha! Gister ook, gingen een vriendin van ons helpen verhuizen, dus ik was spullen aan het tillen, zegt ze: hè joh, jij mag niet te zwaar tillen joh! Stel dat het wel zo is?! Dus ik: waar heb je het over? Zegt ze: ja als je zwanger bent mag je toch niet zwaar tillen, doe jij maar even rustig aan! Echt uit het niks, terwijl we er niks over verteld hebben! Ik daarintegen ben blijkbaar de enige die denkt dat ik niet zwanger ben, ik voel me niet heel anders op die lichte misselijkheid de afgelopen dagen na. Maar ik heb dus helemaal niet het gevoel zwanger te zijn.. Denk dat ik gewoon ongesteld word over anderhalve week. Naja vond dit toch wel apart hoor! Maar ik blijf gelukkig lekker nuchter en laat me niet gek maken! Heb ook nog lang geen testdrang enzo!
GRMPF! FF heeft me vandaag mijn kruis gegeven, dus mijn ei op afgelopen vrijdag ( en ik blijf erbij dat ik dat erg laat vind!). Maar als het écht zo is baal ik nu nóg harder, omdat we precies die avond zo lekker onsuccesvol hebben geklusd. En de keer ervoor zoveel te lang geleden is, dat ik geen enkele schijn van kans maak.... BAH!
@hellen wat balen meis! Hopen dat er toch nog een kleine kans is?? Ik snap je frustratie hoor! Jeetje ik zou ook echt boos zijn gewoon.. Nou dikke knuffel meis en ik duin toch nog voor je hoor!
@Hellen: bah wat irritant zeg, kan me voorstellen dat je baalt! @iedereen: ik heb een temperatuurstijging! tis nog te vroeg om te juichen natuurlijk, maar hopelijk zet t door en had ik zondag mn eisprong! wat denken julllie? (ook gezien t feit dat ik m vorige x met clomid 100 op dag 11 had, dus ongeveer zelfde tijd)
Je kunt pas na de innesteling iets van zwangerschapsklachten voelen... (dan pas wordt er HCG aangemaakt) Het eitje is vanaf de eisprong een dikke week onderweg naar de baarmoeder en dat doet het elke cyclus. Of daar een zaadje aan toegevoegd is maakt niks uit voor het proces... Nog even geduld meis!
Hey mensen alles goed? Ik heb geen klachten hiero. Maar ik heb zo'n gevoel dat de ongi gaat komen. Want voor m'n ongi krijg ik altijd een opgeblazen buik! Is dat bij jullie ook zo?
NOD-lijst 1 tot 15 november 1 November (5) - Princess25 ( 3e ronde 1e kind na VMK) - Mies (1e ronde, 1e kindje) - Esmeralda1984 (1e ronde na MK, 3e kindje) - Leiff (1ste ronde na stop van een aantal maanden, 3de kindje) - Jup (1e ronde, 1e kindje) 2 November (4) - 1eKruimeltje (3e ronde, 2e kindje) - WeGeMiJe (ronde onbekend, 1e kindje?) - Haagje (1e ronde, 3e kindje) - EstherD (5e ronde, 1e kindje) 3 November (5) - Pinkster(2e kindje,12e ronde,4e na mk) - mpo (1e kindje, 4e ronde na bbz) - Waxientje (2e kindje, ik wil geen rondes tellen...) - natasjah4 (1e kindje, 1e ronde) - Melanie013 (1e kindje, 38e ronde, 2e ronde clomid) 4 November (10) - happylady(5e ronde,1e kindje - Solana (2e ronde, 3e kindje) - Kersje (5e ronde, 1e kindje) - Maudje (3de ronde, 3de kindje) - Beertje83 (9e ronde, 1e kindje) - LiittleOne (zoveelste ronde, 1e kindje) ! 5 dagen voor NOD ! - Aloha (1e kindje, na 5*) - spinnekop (2de ronde, 3de kindje) - Mompelientje (6e ronde, 1e kindje) - Sylluf (1e ronde, 1e kindje) 5 November (6) - Summer1983 (2e ronde na MK, 1e kindje) - Littledreamer (2e ronde, 2de kindje) - Gesina (7e ronde, 1e kindje) - Spotty (2e ronde na MK, 1e kindje) - Evira (4e ronde, 1e kindje) - Kaatje1985 (2e ronde, 1e kindje) 6 November (4) - MSC ( 1ste kindje , 1ste ronde IUI ) - 8208 (2de kindje, 2de ronde) - Natasja73 (ronde 6e na MK van 13w en 1d) - Wensje 2 (4e ronde, 2e kindje, 1e ronde na mk) 7 November (4) - justjes (3e ronde, 2e kindje) - NatasjaM (11e ronde, 3e kindje) - Amanda13 (9de ronde, 1e kindje) - Broedertjes (2e ronde, 2e kindje) 8 November (4) - Marloes84 (2de ronde, 1ste kindje) - Catharina28 (2de ronde, 1ste kindje) - Jilleke (2de ronde, 2de kindje) - Goofychick (2e ronde, 3e kindje) 9 november (4) - Tayaro (ronde 3, tweede kindje) - Girafje (1e ronde na vmk, 2e kindje) - Essje (3e ronde, 1e kindje) 10 November (3) - Lianne39 (9e ronde, 1e kindje) - Lola36 (1e kindje, 3e rondje) - Suus82 (11de ronde, 1e kindje) 11 November (9) - Brondy: (4e ronde, 1e kindje) - Lisa1 (4e ronde, 1e kleine) - Nannie73 (6e ronde,2e kindje) - CvO1986 (2e ronde, 1e kindje) - Cas (ronde? tel kwijt) 1e kindje) - Renske19 (4e ronde, 2e kindje) - Meandor (5e ronde, 2e kindje) - Vlinder13 (5e ronde na MA, 1e kindje) - Itsme82 (8e ronde, 1e kindje) - Hellen1971 (2e ronde, 2e kindje) 12 November (3) - Lize86 (1e ronde, 1e kindje) - Betty Barclay (1e kindje, 2e ronde na 3 miskramen) - Posh84 (10e ronde, 1e kindje) - Michelle77 ( 2e kindje, 3e ronde) 13 November (4) - BeHappy (3e ronde 1e kindje) - Dotty (4e ronde 1e kindje) - Marijke25 (2e ronde, 2e kindje) - BABYxBUTTERFLY (1e ronde, 1e kindje) 14 November (3) - dotje1986 (5e ronde, 2de kindje) - Evaa (4e ronde, 1e kindje) - Jufaman81 (10e ronde) 15 november (4) - Esmaralda (2de kindje, 2de ronde) - Banjer11 (2e kindje, 2e ronde) - Diana75 ( 12 ronde, 1e kindje) Datumloos (3) - Mawaikee (6e ronde, 1e kindje) - Suusjelove (12e ronde, 1e kindje) - Charmedknorrie (1e ronde, 2e kindje) - MrsP (1e ronde, 1e kindje) Totaal: 75 Zwanger, Ongesteld, Vlinder, MMM, Cyclus van slag, Negatieve test, Twijfeltest Mezelf ff verplaatst naar de 11e van de 11e. En omdat het vrijwel onmogelijk is dat ik deze ronde zwanger ben geraakt, is die datum wel mooi. ik zou echt knttergek van geluk worden als het om wat voor rare reden toch wél gelukt zou zijn.
NOD-lijst 1 tot 15 november 1 November (5) - Princess25 ( 3e ronde 1e kind na VMK) - Mies (1e ronde, 1e kindje) - Esmeralda1984 (1e ronde na MK, 3e kindje) - Leiff (1ste ronde na stop van een aantal maanden, 3de kindje) - Jup (1e ronde, 1e kindje) 2 November (4) - 1eKruimeltje (3e ronde, 2e kindje) - WeGeMiJe (ronde onbekend, 1e kindje?) - Haagje (1e ronde, 3e kindje) - EstherD (5e ronde, 1e kindje) 3 November (5) - Pinkster(2e kindje,12e ronde,4e na mk) - mpo (1e kindje, 4e ronde na bbz) - Waxientje (2e kindje, ik wil geen rondes tellen...) - natasjah4 (1e kindje, 1e ronde) - Melanie013 (1e kindje, 38e ronde, 2e ronde clomid) 4 November (10) - happylady(5e ronde,1e kindje - Solana (2e ronde, 3e kindje) - Kersje (5e ronde, 1e kindje) - Maudje (3de ronde, 3de kindje) - Beertje83 (9e ronde, 1e kindje) - LiittleOne (zoveelste ronde, 1e kindje) ! 5 dagen voor NOD ! - Aloha (1e kindje, na 5*) - spinnekop (2de ronde, 3de kindje) - Mompelientje (6e ronde, 1e kindje) - Sylluf (1e ronde, 1e kindje) 5 November (6) - Summer1983 (2e ronde na MK, 1e kindje) - Littledreamer (2e ronde, 2de kindje) - Gesina (7e ronde, 1e kindje) - Spotty (2e ronde na MK, 1e kindje) - Evira (4e ronde, 1e kindje) - Kaatje1985 (2e ronde, 1e kindje) 6 November (4) - MSC ( 1ste kindje , 1ste ronde IUI ) - 8208 (2de kindje, 2de ronde) - Natasja73 (ronde 6e na MK van 13w en 1d) - Wensje 2 (4e ronde, 2e kindje, 1e ronde na mk) 7 November (4) - justjes (3e ronde, 2e kindje) - NatasjaM (11e ronde, 3e kindje) - Amanda13 (9de ronde, 1e kindje) - Broedertjes (2e ronde, 2e kindje) 8 November (4) - Marloes84 (2de ronde, 1ste kindje) - Catharina28 (2de ronde, 1ste kindje) - Jilleke (2de ronde, 2de kindje) - Goofychick (2e ronde, 3e kindje) 9 november (4) - Tayaro (ronde 3, tweede kindje) - Girafje (1e ronde na vmk, 2e kindje) - Hellen1971 (2e ronde, 2e kindje) - Essje (3e ronde, 1e kindje) 10 November (3) - Lianne39 (9e ronde, 1e kindje) - Lola36 (1e kindje, 3e rondje) - Suus82 (11de ronde, 1e kindje) 11 November (9) - Brondy: (4e ronde, 1e kindje) - Lisa1 (4e ronde, 1e kleine) - Nannie73 (6e ronde,2e kindje) - CvO1986 (2e ronde, 1e kindje) - Cas (ronde? tel kwijt) 1e kindje) - Renske19 (4e ronde, 2e kindje) - Meandor (5e ronde, 2e kindje) - Vlinder13 (5e ronde na MA, 1e kindje) - Itsme82 (8e ronde, 1e kindje) 12 November (4) - Lize86 (1e ronde, 1e kindje) - Betty Barclay (1e kindje, 2e ronde na 3 miskramen) - Posh84 (10e ronde, 1e kindje) - Michelle77 ( 2e kindje, 3e ronde) 13 November (4) - BeHappy (3e ronde 1e kindje) - Dotty (4e ronde 1e kindje) - Marijke25 (2e ronde, 2e kindje) - BABYxBUTTERFLY (1e ronde, 1e kindje) 14 November (3) - dotje1986 (5e ronde, 2de kindje) - Evaa (4e ronde, 1e kindje) - Jufaman81 (10e ronde) 15 november (3) - Esmaralda (2de kindje, 2de ronde) - Banjer11 (2e kindje, 2e ronde) - Diana75 ( 12 ronde, 1e kindje) Datumloos (5) - Mawaikee (6e ronde, 1e kindje) - Suusjelove (12e ronde, 1e kindje) - Charmedknorrie (1e ronde, 2e kindje) - MrsP (1e ronde, 1e kindje) - MHR ( 1e ronde na mk 17+5wk, 1e kindje) Totaal: 77 Zwanger, Ongesteld, Vlinder, MMM, Cyclus van slag, Negatieve test, Twijfeltest Heb mezelf bij datumloos gezet. Ik snap helemaal niks meer van m'n cylus. Deze moet nog steeds op gang komen na de late miskraam/extreme vroeggeboorte van onze tweeling op 22 juli. Ik dacht zaterdag 22 okt. m'n NOD te hebben, maar geen menstruatie in aantocht. Zwangerschapstest was ook negatief en toen toch maar een ovu-testje gedaan en deze bleek ineens knal-positief. Maar gisteren en vandaag klein beetje bloed bij het afvegen. Verder niks . Terwijl ik dus nu eigenlijk pas a.s. zaterdag m'n NOD denk te hebben. Vol spanning wachten we af.
NOD-lijst 1 tot 15 november 1 November (5) - Princess25 ( 3e ronde 1e kind na VMK) - Mies (1e ronde, 1e kindje) - Esmeralda1984 (1e ronde na MK, 3e kindje) - Leiff (1ste ronde na stop van een aantal maanden, 3de kindje) - Jup (1e ronde, 1e kindje) 2 November (4) - 1eKruimeltje (3e ronde, 2e kindje) - WeGeMiJe (ronde onbekend, 1e kindje?) - Haagje (1e ronde, 3e kindje) - EstherD (5e ronde, 1e kindje) 3 November (5) - Pinkster(2e kindje,12e ronde,4e na mk) - mpo (1e kindje, 4e ronde na bbz) - Waxientje (2e kindje, ik wil geen rondes tellen...) - natasjah4 (1e kindje, 1e ronde) - Melanie013 (1e kindje, 38e ronde, 2e ronde clomid) 4 November (10) - happylady(5e ronde,1e kindje - Solana (2e ronde, 3e kindje) - Kersje (5e ronde, 1e kindje) - Maudje (3de ronde, 3de kindje) - Beertje83 (9e ronde, 1e kindje) - LiittleOne (zoveelste ronde, 1e kindje) ! 5 dagen voor NOD ! - Aloha (1e kindje, na 5*) - spinnekop (2de ronde, 3de kindje) - Mompelientje (6e ronde, 1e kindje) - Sylluf (1e ronde, 1e kindje) 5 November (6) - Summer1983 (2e ronde na MK, 1e kindje) - Littledreamer (2e ronde, 2de kindje) - Gesina (7e ronde, 1e kindje) - Spotty (2e ronde na MK, 1e kindje) - Evira (4e ronde, 1e kindje) - Kaatje1985 (2e ronde, 1e kindje) 6 November (4) - MSC ( 1ste kindje , 1ste ronde IUI ) - 8208 (2de kindje, 2de ronde) - Natasja73 (ronde 6e na MK van 13w en 1d) - Wensje 2 (4e ronde, 2e kindje, 1e ronde na mk) 7 November (4) - justjes (3e ronde, 2e kindje) - NatasjaM (11e ronde, 3e kindje) - Amanda13 (9de ronde, 1e kindje) - Broedertjes (2e ronde, 2e kindje) 8 November (4) - Marloes84 (2de ronde, 1ste kindje) - Catharina28 (2de ronde, 1ste kindje) - Jilleke (2de ronde, 2de kindje) - Goofychick (2e ronde, 3e kindje) 9 november (3) - Tayaro (ronde 3, tweede kindje) - Girafje (1e ronde na vmk, 2e kindje) - Essje (3e ronde, 1e kindje) 10 November (3) - Lianne39 (9e ronde, 1e kindje) - Lola36 (1e kindje, 3e rondje) - Suus82 (11de ronde, 1e kindje) 11 November (10) - Brondy: (4e ronde, 1e kindje) - Lisa1 (4e ronde, 1e kleine) - Nannie73 (6e ronde,2e kindje) - CvO1986 (2e ronde, 1e kindje) - Cas (ronde? tel kwijt) 1e kindje) - Renske19 (4e ronde, 2e kindje) - Meandor (5e ronde, 2e kindje) - Vlinder13 (5e ronde na MA, 1e kindje) - Itsme82 (8e ronde, 1e kindje) - Hellen1971 (2e ronde, 2e kindje) 12 November (4) - Lize86 (1e ronde, 1e kindje) - Betty Barclay (1e kindje, 2e ronde na 3 miskramen) - Posh84 (10e ronde, 1e kindje) - Michelle77 ( 2e kindje, 3e ronde) 13 November (4) - BeHappy (3e ronde 1e kindje) - Dotty (4e ronde 1e kindje) - Marijke25 (2e ronde, 2e kindje) - BABYxBUTTERFLY (1e ronde, 1e kindje) 14 November (3) - dotje1986 (5e ronde, 2de kindje) - Evaa (4e ronde, 1e kindje) - Jufaman81 (10e ronde) 15 november (4) - Esmaralda (2de kindje, 2de ronde) - Banjer11 (2e kindje, 2e ronde) - Diana75 ( 12 ronde, 1e kindje) Datumloos (5) - Mawaikee (6e ronde, 1e kindje) - Suusjelove (12e ronde, 1e kindje) - Charmedknorrie (1e ronde, 2e kindje) - MrsP (1e ronde, 1e kindje) - MHR ( 1e ronde na mk 17+5wk, 1e kindje) Totaal: 78 Zwanger, Ongesteld, Vlinder, MMM, Cyclus van slag, Negatieve test, Twijfeltest De 'bruine veegjes' zijn doorgebroken, dus ik word vandaag of morgen echt ongesteld. Ik ga vast op rood, dat verhoogt de kans voor jullie op roze!
Jup Na 12 rondes ga ik naar de gyn. Ik begin me af te vragen waarom bij sommige mensen bij de eerste 6 maanden raak kan zijn en bij mij... ik voel me soms ongemakkelijk. Ik heb zelfs een topic geopend die nergens opslaat, ik ben gewoon zo onzeker. Sommige mensen zeggen: je moet er niet mee bezig houden en gewoon genieten. Maar hoe kan je genieten als je rondom je heen kinderen ziet en andermans geluk? Ik was eerst heel blij dat we besloten hebben om een kiendje te maken maar het is moelijker dan ik dacht. Mijn man kan niet elke dag seks hebben en hij gaat binnenkort naar Jutland om zijn opleiding af te maken. Ik wil zo snel testen maar dan op de NOD dag. Goede nieuws is dat hij in 17e november in Kopenhagen is, ik hoop voor zwangerschap deze week, maar aangezien ik voel dat ik ongi gaat worden (vanwege m'n opgeblazen buik dat heb ik altijd voor de ongi). Hoop ik dat ik op 3 november NOD dag, een positieve resultaat heb of dat m'n ongi gaat komen zodat we kunnen klussen op de 17e. Maar ja, mijn lichaam bepaalt en niet m'n hoofd.
hallo dames, hier bij mij nog steeds een hoge tempratuur de hele week 37.0 gisteren de moeder van mn vriendin gesproken en die is paranormaal begaaft die zei dat ik niet ongesteld wordt en ze denkt dat ik zwanger ben !! ze zag ook een wit vlekje in mn buik zitten net zoals de gynocoloog !! spannend hoor begin nu wel hoop te krijgen maar hou in mijn achterhoofd dat ze toch ongelijk kunn hebben!
heel goed , realistisch blijven , maar als dat zo is ben je toch wel een medisch wondertje oh jup dames roze is de kleur niet rood:x
Gesina wat spannend meis! Ik hoop zo dat het écht raak Is voor je! Ik gun het je echt van harte meis!
Lief van jullie ik hoop het ook echt zo mn man zei van de week ik spring echt een gat in de lucht als het zo is haha hoop voor jullie natuurlijk ook allemaal dat jullie zwanger zijn als ik het wel ben en ik weet het ga ik ook HCG strooien
oh ja ik ben waarscheinlijk ook steeds niet zwanger kunnen raken door de cyste want die zit er dus al blijkbaar een poosje mocht in nu zwanger zijn dan is het van de linkereierstok en heb ik echt dikke geluk! raar toch ??....