@mies gefeliciteerd! Mazzelkont haha in de 1ste ronde! Geniet ervan! Hier vandaag weinig te melden eigenlijk.. Me temp was weer hetzelfde als gister en blijft dus mooi hoog.. Begin zo langzaam aan toch wel hoop te krijgen als ik eerlijk mag zijn.. Liefs Melanie
gefeliciteerd mies! en nu op naar een gezonde beeb over 8 maanden!! @Lola dus ik had toch gelijk nu afwachten spannend!
erg he dat wachten maar nog eventjes volhouden! Mag ik vragen waarom je niet eerder bent gaan tempen enz als je nu ronde 38 hebt? en waarom je nu pas clomid krijgt?
ja hij is vreemd.. maar dit is de eerste keer dat ik temp hoor ! haha dus kan niet anders zijn dan de maand ervoor..
he bah! maar moet toch wel ei krijgen? ik heb een cyclus van 26/28 dagen, dan heb je toch meestal wel een ei?
Meis je bent pas op dag 14, je moet jezelf nu nog niet gekpraten kan allemaal nog komen! Misschien heb je wel een langere cyclus een keer, misschien heb je wel een kortere lf. 14 is gemiddeld he dus er zijn er heel veel die er bv 16 hebben en heel veel bv 12
dat is waar.. ik had toen ik net gestopt was met de pil, de eerste cyclus een lf van 12 dagen volgens mij... omdat ik een ongi pijn had en dacht ongi te worden, maar werd 12 dagen na ongi pijn pas ongi.. haha oke heel verwarrend.. nu voel ik geen pijn meer dus ja.. afwachten! thnx.. wel super lastig.. maar ja
wham !!! daar kun je niet omheen prachtig hoor en dat is 1 dag voor nod toch oh nee ik zie het al nod
Nee hoor je hoeft niet bang te worden want je zit pas in jouw cyclus... Ik weet niet of ik dit vaker heb... Vorige ronde had ik er wel een maar deze ronde heb ik niks kunnen vinden met zowel de ovulatietesten en temperaturen...