NOD-lijst 1 tot 15 november

Discussie in 'NOD forum' gestart door princess25, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Ook ik vind dat je gewoon blij moeten kunnen zijn voor een nieuwe zwangere d ze nou lang of kort bezig is. Je gunt het toch iedereen, zoiets moois! Ik snap de jaloersheid echt wel, heb ik zelf ook maar ik ben gelukkig nog maar pas begonnen. Hele dikke knuffel aan iedereen die al lang bezig is! Ik duim heel hard voor julle! En gewoon lekker blijven posten allemaal! :)

2. Haagje

Haagje Bekend lid

6 sep 2011
    511
    0
    0
    thuismama
    Raalte

:D:D fijn! en natuurlijk snap ik het, maar ook toen ik niet zwanger kon worden was het nog niet zo dat ik zulke, ja hoe moet ik het zeggen, joeloerse uitingen deed op fora of als anderen zwanger waren, anderen dan ikzelf. ik weet niet ik vind dat je het iedereen moet gunnen dan vloek maar diep van binnen. maar die jaloersigheid kun je wel een beetje bedwingen en dan huil je maar stilletjes ergens in een hoekje (vind ik dan) ;)
    en het is vreeeeeeeeeeeeeeselijk!!! om elke maand weer op die wachtbank te zitten en die dagen af te tellen en dan eindelijk te mogen testen smorgen negatief, s avonds ongie bijv, vreselijk, ik ken het gevoel ook. maar ... pfffff hoe moet ik het uitleggen, geen idee eigenlijk. haha

3. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Tuurlijk Haagje. Maar nu kwam ik er sneller achter dat er iets niet klopte. En voor mezelf heb ik het de afgelopen 2 jaar echt gedaan om bij te houden of alles nog goed ging, juist omdat we de wens voor nog een kindje hadden, maar door omstandigheden niet eerder aan konden beginnen.

4. Haagje

Haagje Bekend lid

6 sep 2011
    511
    0
    0
    thuismama
    Raalte
    oke ja snap ik hoor hellen! absolluut, het is fijn als je lichaam werkt zoals het ''hoort'' te werken.

5. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Nou lieve meiden, ik vind het juist fijn aan dit forum dat je hier lekker je gevoelens eerlijk kwijt kan. En ik ben dan ook eerlijk over mijn afgunst.
    Moet ik dan sociaal wenselijk gedrag gaan vertonen omdat het niet altijd is wat iemand wil horen of omdat het niet correct is...
    Nee hoor, dank je de koekoek, dat moet ik al genoeg in het echte leven en op mijn werk :p

6. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Hier beetje in de war ik vorl me zwanger maar zou volgens mijn berekeningen nog niet eens een eisprong gehad hebben. Dat zou dus niet kunnen of het moet het hele bizarre geval zijn dat ik precies mijn ei had toen mijn spiraal eeuit ging en dat er direct raak is geschoten....maar dan zou de bloeding van vorige week helemaal neegens op slasn..... Pffff mijn lijf zal wel gewoon aan het vechten met hormonen zijn....

Btw net een ovutest gedaan helemaal blanco dus ei is sowieso nog niet in zicht pfffff

7. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Daar heb je wel een heel goed punt meis, ik denk dat je hier ook wel gewoon bij stil moet staan dat je ook minder leuke reacties kan krijgen! Maar laten we het nu Van ons afzetten en verder gaan. Wie moet er ook zo vaak naar de wc vandaag? Haha!

8. Haagje

Haagje Bekend lid

6 sep 2011
    511
    0
    0
    thuismama
    Raalte
    nee ja! dat ben ik wel met je eens, maar ik vond het gewoon .... ja weet ik niet .. kan er niet zo over uit, maar die opmerking die ik eerder al had geqout leek behoorlijk, sarcastisch. op een niet grappige manier, maar goed dat kan ook aan mij liggen.

naar de wc, wat bedoel je? grote of kleine boodschap? :cool:

9. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Misschien dat je je zo voelt door te veel spanning? Ik hoop dat je snel je ei vind meis, heb je lekker duidelijkheid en kan je weer verder! :)

10. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    haha dat is het verschil tussen meiden die al langer meedraaien en meiden die nog heerlijk onwetend zijn
    lijkt me heeeerlijk trouwens om nuchter te kunnen zijn

maar deze discussie is er altijd geweest en zal er altijd blijven vrees ik.

en haagje gewoon melden als je zwanger bent hoor! want ben wel erggg benieuwd haha

en zoals betty en ik al blijven herhalen. we gunnen het iedereen maar sommige meer maar dat betekent dus niet dat iemand die huppa goed zwanger is in ronde 1 het niet gegunt it! er zit een verschil tussen gunnen en heel erg gunnen en het is allebei positief bedoeld!

11. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    @Betty: neuh..wees vooral jezelf zeg. Persoonlijk hou ik er wel van als mensen het hart op de tong hebben liggen.

Maar jaloers zijn en suggereren dat iemand alleen maar even komt melden dat ze zwanger is om anderen die (nog) niet dat geluk hebben een oog uit te steken, vind ik iets totaal anders. daar zit een wereld van verschil tussen.

12. Haagje

Haagje Bekend lid

6 sep 2011
    511
    0
    0
    thuismama
    Raalte
    oh? ja mss idd hormonen ... haha nou ja bij mij is mijn spiraaltje er wel net vlak voor mijn vermoedelijke eisprong eruit gegaan. spannend dus ook voor jou! haha zet hem op meid! wanneer is je nod?

13. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Kleine boodschap, de grote wil niet zo makkelijk meer sinds eind vorige week!

14. Haagje

Haagje Bekend lid

6 sep 2011
    511
    0
    0
    thuismama
    Raalte
    oh ja gadver dat zijn gewoon doodneukers en die moeten gewoon wegwezen en lekker bij anderen gaan liggen zieken ... haha zo dat is er even uit.

15. Haagje

Haagje Bekend lid

6 sep 2011
    511
    0
    0
    thuismama
    Raalte
    oh nee sorry dan kan ik niet mee praten hahahahaha ;)

Gadverdamme wat een onderwerp toch weer ;)

16. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Obstipatie was voor mij ook wel een teken dat er iets aande hand zou kunnen zijn. Later in mijn zwangerschap kon ik soms echt niet meer en geloof me, dat best wel ..euhm...shit :D

17. Haagje

Haagje Bekend lid

6 sep 2011
    511
    0
    0
    thuismama
    Raalte
    leuke woordkeuze

18. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    ik zit toch al op dag 24 dus opzich is mijn cyclus wel normaal gebleven...
    Alleen zonder ei... :(

Mijn banner klopt alleen niet omdat ik hem veranderd had ivm de toestand wat betreft mijn ei...
    zal hem zo weer ff aanpassen...

19. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Hahaha wat een gekken ook! Ach is beter dan dat we ons lopen op te focken over jaloerzie en dergelijke!

20. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Oké, dus kan een teken zijn? Ach ik ben er deze ronde heel nuchter over. Ik heb nog steeds niet het gevoel zwanger te zijn en zie het volgende week allemaal wel, word alleen wel kriegel van m'n vriend want ow heeft heel sterk het gevoel dat ik zwanger en en dat schuift hij niet onder stoelen of banken, gelukkig houd hij het wel tussen ons en gooit hij het nog niet openbaar! En dan nog mijn schoonmoeder en een goede vriendin van ons die ineens het gevoel/idee hebben dat ik zwanger ben terwijl we er niks over gezegd hebben! Haha word er af en toe gewoon zenuwachtig van omdat ik helemaal niet dat gevoel
    Heb!

Deel Deze Pagina