@verschil voelen voor en na ei. Ja ik voel ook verschil. Voor ei voel ik me prima nergens last van topfit! na ei heb ik een algeheel gevoel van onprettig zijn en pijntjes dag voor en dag van eisprong stink ik ook gigantisch haha en zodra me ei is geprongen doen me boobs pijn en verdwijnt me eetlust door af en toe gevolgd te worden door een snaaidag alle ovu pijntjes en slijmveranderingen laat ik maar achterwege haha hier net me gratis testen bij de kv opgehaald. had vorige maand een doosje waarvan bij 1 de teststreep horizontaal stond en waarbij de ander het pipetje miste haha heb toen gemaild naar kv via de site en klachtendingformulier. mocht toen nieuw doosje ophalen maar had ik nog niet gedaan, nu dus maar wel opgehaald en hopelijk kunnen we die gebruiken einde vd week
Ooohh voeten masseren.. HEERLIJK Laat ik nu een hele lieve man hebben die me regelmatig masseert, en ook me voeten weleens doet Hij is dan wel geen pedicure, maar zeg nou eens zelf.. Dat is toch mega lief
je tempkaart ziet er in ieder geval veelbelovend uit ik heb sinds een paar dagen een ongi gevoel een paar uur , dan weer niet dan komt het weer terug. het is niet constant mijn temp was vanmorgen weer iets gestegen , maar ik begrijp dat dat nog steeds niets wil zeggen
renske , zo'n man heb ik ook , maar ik wil nog wel eens klagen dat hij het niet goed doet en toch de volgende dag weer masseren echt lief en het mooiste is : hij vindt het niet fijn gefriemel aan zijn voeten dus ik kom er mooi onderuit
Haha Spinnekop, dat is erg lief ja. En je komt er zo wel op een mooie manier onderuit ja Mijn man vind het heerlijk om mij te masseren, hij vind het zelf niet zo dus ik hoef het niet bij hem te doen Maar wel erg lief van onze mannen hoor
ja , vind het wel erg spannend nu worden als ik donderdag niet ongi ben ga ik vrijdag of zaterdag testen samen met mijn man
Ah....misschien ben ik een zeikerd, maar is het een idee om het Overzicht met alle namen en data op pagina 1 te houden en daar gewoon steeds aan te passen ? Ik neem aan dat de moderators dat kunnen doen of degene die als 1e de lijst post ? Want nu moet ik steeds proberen de meest recente lijst terug te vinden...... Het is iets makkelijker als je gewoon op ´eerste´ blad kunt klikken.
ik ben het wel met je eens , je moet goed zoeken om de goede lijst te vinden ik weet alleen niet of dat inderdaad kan
He allemaal... Zo weekend zit erop... was heerlijk om weg te zijn... enne soldaat van oranje is een aanrader... Hier op dit moment geen klachten... helemaal niets... behalve dan 1 mega grote pukkel, maar ja chocola he... vorige maand had ik allerlei 'klachtjes' , dus ik weet het niet... heb alles globaal even bij gelezen... en voeg me er hier weer bij... maar er wordt gezellig wat afgekletst... nog een vraagje: Hellen, zou je ook voor mij????
Het irriteert me trouwens wel hoor dat jullie zo'n mening hebben over dingen waar je niks vanaf weet.....
op de een of andere manier wist ik dat wel, dat ze vier jaar bezig is al ... volgens mij een aantal posts terug heeft ze dat een keer verteld. mss is dat niet opgevallen omdat de meesten heel druk hier zijn met hun verloren ei ... maar des al niet te min, kan ik me voorstellen dat het je irriteert Evira.
ah ja dat heb ik niet gelezen.. maar goed, voor sommige is het gewoon moeilijk als er iemand in het nod forum komt die nog maar 3 berichten heeft en blij komt vertellen dat ze zwanger is.. ik kom het ook steeds vaker tegen.. rookies die komen vertellen dat ze zwanger zijn. ach whatever
Ik vind dat ook moeilijk en ik was volgens mij de eerste die het uitsprak. Maar zo'n opmerking van Betty doet dan wel extra pijn hoor. Nog maar ronde 4....pfff....mevrouw ik heb recht op alle ellende....
ja toch wel he, had ik het dus goed gelezen, levend bewijs dat ook mensen die al heel lang een onvervulde kinderwens hebben (tot nu toe) ook heel blij kunnen zijn voor een ander! sterk hoor evira. goed van je dat je dan nog zo kunt reageren. toont van karakter en ruggegraat.