ach heeft niks te maken met ruggegraat... je kan het iemand toch niet kwalijk nemen dat ze het er moeilijk mee hebben? iedereen is verschillend.. mensen moet je in hun waarde laten
oke. ik heb namelijk niet alles gelezen, maar het is wel belangrijk dat je elkaar in elkaars waarde laat, absoluut. en het is een forum, het moet gezellig zijn, geen ruzie of elkaar afkatten!
Jemig zeg, ik ben even een dagje weg en het is een en al discussie hier. Dames, zullen we hier mee ophouden? Ja, het is klote als het lang duurt en Ja, we zijn allemaal jaloers als iemand anders zwanger is, maar er is een verschil jaloers zijn in de trant van "ik wil dat ook!" en jaloers zijn in de trant van "ik gun iemand anders het niet". Ik was toch wel een beetje in de naieve veronderstelling dat iedereen hier zo'n grote wens heeft dat we het allemaal kunnen begrijpen als iemand blij is als ze zwanger is (ongeacht de ronde) en dat we iedereen dat geluk gunnen! Bovendien is er altijd wel weer een baas boven baas: vergeleken met Mies ben ik lang bezig, maar vergeleken met iemand die al 4 jaar bezig is, ben ik een groentje Ik heb ook al topics voorbij zien komen van mensen voor wie het echt einde verhaal is, dus laten we hier alsjeblieft over ophouden! @ Mies, ik ben in elk geval heel erg blij voor je! En ja, ik wou ook dat ik zo gelukkig was dat het bij mij al in de 1e ronde gelukt was!
En verder ben ik dus nog steeds Op Zoek naar het EI. Vanochtend stijgende temp dus ik kan bijna niet wachten tot ik kan gaan slapen en het weer de volgende ochtend is! Hopelijk is mn temp nog wat verder doorgestegen en heb ik dus idd zondag mn eisprong gehad! Hoop echt dat de clomid weer gewerkt heeft en dat het geen eenmalig effect was (blijf ik toch een beetje bang voor). Wel gek trouwens dat ik nu ineens weer zo'n brandend gevoel bij mn liezen heb... heeft iemand van jullie dat ook wel eens na de eisprong, of is dit toch een teken dat ie nog moet komen?
Ik denk dat als iemand iets schrijft dat misschien rottig kan over komen, je het jezelf gewoon niet persoonlijk aan moet trekken ! Scheelt een hele boel ! Hopelijk kun je je ei vinden itsme82 !! Als ik kijk naar je kaartje zou die idd best geweest kunnen zijn hoor. Ik heb wel een zeurderig gevoel in mijn liezen al een paar dagen, maar geen branderig gevoel. Dus weet niet of het hetzelfde gevoel is
Ja denk het wel, het is eigenlijk bijna hetzelfde gevoel als ik heb wanneer ik ongesteld ben. Het is een soort zeurderig gevoel, zoals groeipijn (heb ik vroeger veel gehad), maar dan in je liezen???
@lola, mijn kaartje lijkt trouwens wel een beetje op die van jou! ik vond t zo gek dat ik zo'n hoge temp had in de 1e paar dagen, maar dat had jij dus ook! en daarna een bijna stijle lijn naar beneden! Ik dacht ook dat een stijging tot 36.6 echt niet genoeg zou zijn voor een ei maar bij jou ging ie ook van 36.1 naar 36.6. oehoe dit geeft me hoop! (was het maar vast morgenochtend!)
ben erg benieuwd naar je temp morgen itsme. zoals het ernu uitziet lijkt die gister gesprongen maar goed die brandende liezen kan ook voorpijn nog zijn.. moeilijk moeilijk! je kan ook even je gyn bellen en vragen wat je kan verwachten enz. wellicht dat ze bij een goed ei je pregnyl kunnen geven om de sprong te helpen. @ discussie. hij blijft maar doorgaan en doorgaan en elke keer weer maakt er iemand een opmerking die weer iemand anders raakt? misschien moeten we hier maar niet meer over zwanger worden eieren testen en kwaaltjes praten? o wacht.. dan is het natuurlijk een nutteloos topic overigens doe ik maar net of ik het woord 'jullie doen alsof jullie overal alles van afweten' niet voor mij bedoeld was. scheelt een hoop ellende.
Ik had vorige maand hetzelfde gevoel in mijn lies maar dan aan 1 kant en dat was aan dezelfde kant waar ik ook telkens wat 'krampjes' had... Nu nog nergens last van..... dus weet nu absoluut niet wat.ik.moet denken....
Ik denk dat je aan de temp in de eerste paar dagen niks hebt. Bij mij is het elke cyclus weer anders En ik denk dat je na je ei moet kijken naar de relatieve verhoging na de eisprong. Deze maand ging ik van 36.1 naar 36.5-36.6 en in September van 36.6 naar 37.1 ... beiden een verhoging van 0.4 a 0.5. Als het maar een verhoging is volgens mij. Aloha weet daar heel veel over te vertellen denk ik. En bij jou zie je nu ook een verhoging van 36.1 naar 36.6 (+¨0.5) En vorige maand van 36.4 naar 36.8 (+ 0.4) Dus.....
ha Aloha, op zich een heel goed idee maarrrr die r*tgyn van mij wil het niet "onnodig medicaliseren" en wil dus dat ik gewoon afwacht zonder echo's te doen... Beetje vreemd aangezien t vorige maand dus helemaal niet zo duidelijk was met een ei van 40 mm wat eerst voor een cyste aan werd gezien. Anyway ik weet dus toch al dat ik weer afgewimpeld wordt. Maandag ga ik wel progesteron prikken om te bevestigen of er een eisprong is geweest en dat hoor ik dan dinsdag. Als er dan niets gebeurd is kunnen we altijd nog een echo maken volgens hem. Nouja, ik ga maar gewoon duimen op een hoge temp morgen en veeeeeel progesteron maandag!
Heb je al aan een Second opinion gedacht ? Daar heb je recht op hé ! Kan misschien nogeneens kwaad om er door een ander een licht op te laten schijnen !!