Mede dat ei van 40 mm doet me vermoedden dat je misschien hulp nodig hebt bij het springen.. dat die door de clomid gaat groeien en groeien maar maar niet springt.. heb je zonder clomid wel een een follikel? hebben ze dat nagekeken? Voor hetzelfde geld groeit er zonder clomid ook een goed follikel maar springen ze bij jouw niet doordat je lichaam geen peik creeert.. dus dan zal een pregnyl injectie juist meer voor je betekenen dat clomid..
Hallo allemaal, Ik heb al een poosje niet meer gereageerd wel zo ongeveer alles mee gelezen. Ik had vanochtend nog het een het ander gelezen en nu weer weet ik veel hoeveel bladzijdes moeten terug lezen. Jullie kletsen lekker door zeg. Haha. Hier een druk weekendje gehad (lees veel klussen). Ik denk dat ik gisteren mijn ei gehad heb (ik denk hem weer gevoeld te hebben). Maar mijn temperatuur blijft nog redelijk laag. Moet er wel bij vermelden dat ik deze maand niet helemaal lekker aan het temperaturen ben. Ik verslaap me momenteel iets te veel. Mijn ovulatietest was gisteren zeer positief. Helaas was vriend lief gisteravond te moe. Maar wel geklust zondagochtend rond 5 uur. (We waren lekker wezen stappen) Lola: Ik zit helaas ook in de ww. Ik heb vandaag opgepast op de kleine van een vriendin. Zo'n ontzettend lekker ventje. Heerlijk. Maar ook ik vindt het soms wel moeilijk. Het lijkt wel sinds we besloten hebben om te proberen zwanger te worden dat alles en iedereen zwanger wordt. Ik gun het zeker iedereen heel erg. Maar daarom is het soms nog wel erg moeilijk. Ik probeer altijd zo positief mogelijk te reageren. Maar ik kan het soms niet voorkomen dat ik begin te huilen. Zo keken mijn broertje en schoonzusje ook een beetje raar toen ze vertelde dat ze zwanger zijn en ik begon te huilen.( Ze wisten niet dat wij ook bezig zijn) Maar ze begrepen heel goed dat het voor mij moeilijk was om te horen. Maar ik ben zo ontzettend blij en trots dat ik binnenkort tante wordt. Maar onze tijd komt vast nog wel!!! Hellen: Ik las een aantal pagina's terug iets over pendelen. Zou je dat voor mij ook willen doen? Miesje: Van harte gefeliciteerd!!! Geniet er van!!!
krijg net te horen van mijn vriendin dat ze in verwachting is van een tweeling whahah helemaal geweldig!! ben zo blij voor dr
je zegt trouwens rotgyn als je geen vertrouwen in je behandelend arts hebt moet je sowieso om een ander vragen is niet vreemd. Je kan eventueel met je huisarts hierover praten en aangeven dat je het naar vind om te vragen om een andere gyn. wellicht dat de huisarts positieve ervaringen heeft met een bepaalde gyn en je een afspraak bij diegene kan bezorgen.
Dit zijn allemaal heel erg nuttige opmerkingen, ga ik zeker wat mee doen, thanks! Ik lijk overigens wel eisprongen van mezelf te hebben (nooit echt getest, ging de gyn vanuit doordat ik wel ongesteld wordt minimaal 1 x in de 2,5maanden en omdat ik 1 x een positieve ovutest had gehad in maart), maar heel onregelmatig en soms met lange tussenpozen. De clomid zou t wat regelmatiger en korter moeten maken. Ik ga nu even afwachten hoe het er maandag uit ziet, als ik woensdag volgens FF zondag echt een eisprong heb gehad en de progesteronwaarde maandag goed is dan vertrouw ik nog even op zijn aanpak. zo niet dan ga ik dinsdag zeker nieuwe echo's eisen en praten over pregnyl injecties!
wat zei jij , geef mij er 1 harstikke leuk natuurlijk 2 van mijn zussen hebben ook een tweeling (2 eiig) dat is zo leuk , ze zijn nu inmiddels 25 en 13
@april heb je een link naar je temp kaartje? ben benieuwd! klinkt goed die knalovu test en het klussen die ochtend vandaag was je ovutest weer lichter? @gesina, ik vind tweelingen altijd zo bijzonder! mijn 1e zwangerschap/miskraam dachten ze eerst dat ik er 4 zou krijgen! er waren namelijk bij een hele vroege echo 4 ringentjes te zien.. ik was helemaal in de hemel haha leek me geweldig!
haha ja ik zou er wel 1 van willen natuurlijk maar liever van ons zelf ja ik vind het ook bijzonder ze zei ook dat het een 1eiige tweeling is
Dat lijkt me een heel slim plan! even afwachten hoe de prog. verloopt en als er weer een giga ei of te lage prog gevonden word direct voor de volgende ronde een follow up vragen. dat ze kijken of er follikels uitzichtzelf groeien zo ja dat je pregnyl krijgt zodra er eentje 20 mm is. en mochten ze niet vanzelf groeien dat je clomid krijgt en daarna gevolgd word en zodra er eentje groot genoeg is je pregnyl krijgt. Hou je me op de hoogte? Ook als ik uit dit topic verdwijn
ervanuit gaan dat je een eisprong hebt is omdat je bloed verlies hebt is trouwens wel heel erg dom.. bij de pil bloeden we immers ook zonder eisprong
he gesina zit jij niet op ff , ik was zo nieuwsgierig naar jouw templijstje , vooral omdat er nu toch eens vroege zwangerschap aanwezig zou kunnen zijn trouwens even iets anders nog jij had voor mij gependeld een tijdje terug daar kwam uit okt , maar pendel jij op bevruchting of positieve zwangerschapstest
Wat zeg je toch steeds ware dingen Dat je ongi wordt is toch juist doordat er zich geen eitje heeft ingenesteld en dat het weefsel wordt afgestoten ? Zoiets ?
@gesina...wauw een 2ling... en ook nog 1eiig... bijzonder hoor... Kennisje heeft ook een 2ling, jongen en meisje...nou petje af hoor.. is niet altijd makkelijk...
@Evira. Wat een onnodig kattige reactie zeg... Hoe durf jij mij te betichten van "beter lezen??" Misschien had jij mijn reactie op jouw post beter moeten lezen en naar de gekozen smiley moeten kijken... Dat is nl de roze schaamsmiley. Zo van; ik wou dat ik nog zoals jij kon reageren, maar dat kan ik niet meer na 2 jaar. Maar nee; boem! En dat terwijl er notabene ronde 4 in je handtekening staat... Gek he, dat ik dat dan denk. En nou maak ik er geen woorden meer aan vuil. Mompelientje was heel dapper dat ze zoiets onconventioneels durfde op te schrijven, en daarmee roerde ze een gevoel aan dat hier bij veel vrouwen leeft. Dat dat gevoel niet politiek correct is, so be it. We zijn allemaal maar mensen.
Aloha: Ik vond mijn ovulatietest vandaag wel wat minder dan gister maar ook nog steeds wel positief. Ik voel 9 van de tien keer mijn eisprong en ik voel vandaag eigenlijk niets en gister wel. Maar ik weet dat mijn lichaam ook goed is in het mij voor de gek houden. De link naar mijn temp kaartje.. moet ik even kijken hoe dat moet nog niet eerder gedaan. Mocht het me niet lukken: 36.7 later getemp. 36.4 36.7 36.6 36.4 36.6 36.7 later getemp. 36.8 later getemp. 36.4 36.3 36.6 later getemp. 36.6 36.4 36.4 positieve ovulatietest helaas niet getemp. positieve ovulatietest 36.5 positieve ovulatietest Ik ben benieuwd wat er morgenochtend op de thermometer staat.
@ spinnekop nee ik zit niet op ff ik heb de afgelopen 2 maanden niet getempt!! had vorige week dinsdag 37.7 toen een paar dagen erna 37.4 en nu nog steeds 37.0 graden!! kan allebij zijn wat ik pendel dus nog even afwachten meestal pendel ik op bevruchting!! ja ik ben echt blij voor mijn vriendin dat ze een tweeling krijgt super leuk!