Meiden, sorry als ik te overtrokken reageerde. Babywens gaat zo diep en doet zoveel pijn als die neit vervuld worden. En het deed me extra pijn dat iemand mij (in mijn ogen)verweet dat ik dat nog kon zeggen omdat ik pas in ronde 4 zit.....ws raakt dat mijn eigen pijn te hard ofzo. Wilde jullie iig niet kwetsen. Beste vriendin is net bevallen, iedereen om me heen wordt maar zwanger enz. Doet pijn. En ik sprak dat ook uit en kreeg vervolgens een verwijt terwijl ik lief probeerde te zijn. Nouja. Ik zal nu weer lief zijn en me gedragen goed? En sorry aan de meiden die ik kwetste. Misschien even nog de uitleg: in mijn baarmoeder is dit poging 4. Bij mijn vrouw zijn we al bijna 5 jaar geleden begonnen. Tot in de mmm aan toe. Bij haar gaat het dus niet lukken. Dus zij heeft afscheid moeten nemen van haar wens. Vele ziekenhuis bezoeken gehad, elke maand teleurstelling. Misschien niet in mijn lijf, maar wel in mijn leven en voor mijn eigen wens. Vandaar. En nee, ik vind het niet gek als jullie denken dat als er ronde 4 staat het ook ronde 4 is. Iets met schrijnen of zo denk ik. Maar goed. Meiden. Het is en blijft en wonder en we hebben er geen invloed op. Het is maar wachten en afwachten. Soms frustreert dat, enorm! En wat hier iemand zei vond ik heel mooi. Je wilt iets graag voor jezelf, maar je misgunt het een ander niet. Ik hoop dat jullie allemaal snel het wonder mogen beleven. En nu hou ik er echt over op
Mooi gesproken Evira. Het was een misverstand en dat heb je nogal gauw met woorden op papier... We bedoelden het allebei heel anders dan het overkwam waarschijnlijk. Ik hoop dat je snel zwanger bent!
evira: dat wist ik niet... ik hoop dat het snel raak mag zijn bij jou! het was gewoon miscommunicatie ..
Dank voor het begrip meiden. En Betty ook voor jou en dat het beebje dan blijft plakken!!! En natuurlijk bij alle anderen ook! Op naar roze!
thnx voor alle succes wensen dames maar ik verwacht het niets van hoor hahaha het is 3 dagen voor nod dus sowieso vroeg al heb ik vaker vroeg posi getest iemand vroeg waarom ik ga testen.. dat is dus omdat het toch een kutdag word en alohaman het daarom rechtvaardigd haha ik wou eigenlijk eerst niet maar hij kwam met die logica en daar zit wat in hahaha
test idd voor mn NOD, die heb ik namelijk vrijdag pas. Ik weet dat het tricky is om vroeg te testen, maar het zou zo leuk zijn op die dag
Pff wat hebben jullie veel geschreven... Heb ff geen zin om te reageren op iedereen... Voel me ongelofelijk kut... Zag dat er enkele dames morgen al gingen testen... Doe straks een schietgebedje zodat jullie morgen allemaal op roze kunnen gaan... Hier heeft de ongi niet doorgezet... Hopelijk morgen wel...
@Lianne: tuurlijk, pm me maar. @elvira: ik begrijp je irritatie heel goed. En dat je dan toch blij kunt zijn voor een ander vind ik best knap! Nu we meer weten over jullie reis, is het voor iedereen ook duidelijker waarom je zo hebt gereageerd, denk ik. Ik sluit me overigens aan in de mening van Itsme, dat we toch iedereen hier geluk gunnen. Aangezien we allemaal bol staan van hormonen, kan het gemakkelijk gebeuren dat iets anders aan- of overkomt dan het is bedoeld. Ook weten we, zoals Elvira's verhaal nu aantoont, lang niet alles van elkaar. Denk dat het ontstaan van misverstanden en aanname's inherent aan het topic is, aangezien we het hier niet hebben over de was doen of andere ondergeschikte onderwerpen, maar over dingen die zó groot en belangrijk zijn, dat het ook eigenlijk niet gek is dat er gepassioneerd op gereageerd wordt. De inzet moet toch -denk ik- blijven dat iedereen hier zijn ei kwijt kan ( niet grappig bedoeld overigens) en dat we elkaar toch vooral een beetje steunen. Maar misschien ben ik ook wel een naïeveling hoor, dat kan Ik zou het gewoon jammer vinden als de boel hier uit elkaar valt... @pendelverzoeken: ik zie ze wel verschijnen. Ga er deze week even goed voor zitten. @Gesina: dat is leuk zeg, een tweeling voor je din. @Betty: leuk voor je vriendin hoor, bijzonder ook. Nu jij nog...Enne...dat van die zwarte plusjes vroeg ik me dus ook al af. @Aloha: ik duim mee voor een mooie test morgen! @Princess25 & happylady: ook jullie een mooi testresultaat toegewenst! @Melanie: jij ook sterkte en hopelijk goed nieuws morgen! Weet je trouwens dat ik tegen mijn kliënten vol overtuiging en welgemeend zeg, dat ik hoop ze voorlopig niet te zien? Daarmee zeg ik : ik hoop dat het u goed gaat. Misschien bedoelde die dame in het vorige NOD topic dat ook wel? @Suusje: je bent niet verplicht om steeds op iedereen te reageren hoor. Als je ff een dikke off-day hebt, is het soms gewoon fijn om dat even niet te doen.
Jeetje ik heb alles even bijgelezen maar kan echt niet overal op reageren, voel me de hele dag al niet lekker! Moe, hoofdpijn, misselijk.. Volgensmij word ik een beetje ziekjes.. ga nu dus lekker m'n bedje in en slapen! Welterusten en tot morgen meiden! Aloha super veel succes morgen! Ik hoop dat je nou verdomme eindelijk eens een mooie plakbeeb krijgt want het is je echt van harte gegund!! Duim duim duim! Ik hoop morgen het resultaat te lezen en hopelijk hartstikke roze!!
@hellen, ik snap helemaal wat je bedoeld. En ik zeg dat tegen mijn dokter ook altijd. Maar haar ondertoontje voelde ik gewoon. En ik luister heel erg naar mijn innerlijke ik.. Voel ook vaak dingen heel goed aan.. De een noemt het paranormaal de ander noemt het hoogzweverij.. Maar ik vertrouw op me innerlijke ik, en die stelt me tot nu toe nog niet teleur.. haha Maaruh je sprak over clienten? Mag ik vragen wat je doet? Liefs Melanie
Tuurlijk Melanie! Ik ben senior consulente Wmo (Wet maatschappelijke ondersteuning). Dat houdt in dat ik me bezighou met mensen met beperkingen ( lichamelijk/geestelijk/anderszins). Ik indiceer rolstoelen, scootmobielen, woningnaanpassingen van klein tot complete aanbouwen aan toe en ik indiceer aanvragen voor hulp bij het huishouden. Daarnaast werk ik aan het loket, waar ik echt álle denkbare vragen op me afgevuurd krijg, van vreemdelingenwetgeving tot uitkeringen, van alleenstaande moeders, tot zware gezinsproblemen. Ik zie dus ook nogal wat menselijke ellende. Toch is het werk, ondanks dat, superleuk. Die contacten met mensen van zulke diverse pluimage en het feit dat ik vaak in praktische zin hen het leven wat makkelijker of lichter kan maken, is het allerleukst!
Nou, ik denk dat ik m'n baan maar moet opzeggen, je kunt hier niet eens een paar uur weg van het forum of alles staat op z'n kop. Gelukkig is de discussie weer bijgelegd. Nadeel van geschreven woord he, het staat er zo hard soms terwijl dat niet zo bedoeld wordt. Maar ben blij met de verzoening en het onderlinge begrip, was wel 'even' een nare sfeer! Maar iedereen moet z'n hard kunnen luchten, dat dan weer wel. Anyway, ik hoop heel veel roze voor jullie allemaal, en als dat omgekeerd evenredig is aan mijn ongi dan zit dat wel goed, ik bloed zo ongeveer genoeg voor het halve forum (dat soort gore details kunnen jullie misschien-toch-al-wel-misselijke-maagjes wel aan he ). Jullie zijn lief! ps. Melanie, ik wil je niet zien in het december-nod-topic hoor! Wegblijven jij! @Aloha duim mn duim eraf @Suus knuffel! en nog een! @Evira zelfs de zwanger-worden-gaat-niet-vanzelf-experts staan niet altijd voldoende stil bij de gevoelens van anderen, blijkt maar weer. Fijn dat je je achtergrond nog even wilde toelichten, dat vergroot het begrip en dat hebben we hier nodig met z'n allen. En nu op naar roze!