Jup, kijk zo kan het dus ook zeg ik dan haha.. Maaruh girls, sinds vanmiddag doen mij boobs zeer.. Niet zo als vorige ronde dat ik niet eens meer kon bewegen maar aan de bovenkant trekt het gewoon.. en als ik er op duw is het echt even AUW.. Nja morgen 10.00uur afspraak bij de fa dus hopelijk weet ik dan meer..
Jeetje, er wordt hier zoveel geschreven dat ik het amper bij kan houden. Verander mijn instellingen ook maar, zodat ik niet meer zoveel hoef te bladeren. Vandaag op mijn werk vroeg een collega of ik zwanger ben, waarop de andere zei; Ja dat ging ook even door mijn hoofd! Kom ik net thuis, ga naar ZP en zie dat ik een berichtje heb van een pendelaarster die ik een paar dagen geleden heb gemaild met de vraag of ze wil pendelen of ik het einde van het jaar zwanger ben.. Antwoord was ja! Nu ben ik heel erg van de toevalligheden.. En dit is er zo een. Dus ik ga morgen een testje 2v5 wagen, ook al zou ik met een cyclus pas donderdag mijn NOD hebben. Nu weet ik nog niet precies hoe mijn cyclus loopt, vorige maand was 5 weken. Maar goed, ben gewoon te nieuwsgierig! Hihi.. Spannend..! (Al ga ik echt helemaal nergens vanui!)
Jeetje Melanie! Ik heb je verhaal gelezen! Bizar hoor! En jullie zijn nu dus al een behoorlijke tijd bezig!? Hoe staat het er nu voor? (Sorry, heb ik misschien niet helemaal meegekregen). Dikke knuff voor jou!
Wow wat gaat het hier weer snel! Het is inderdaad bijna een dagtaak om alles te volgen, maar het is wel leuk! Ik hoop zo om heel veel roze te zien op de lijst! En wat een ontwikkelingen ook! En ja.. Door de hormonen komen de discussies flink op dreef he.. Gelukkig dat alles ook weer uitgesproken is!
@Melanie013 Jeetje wat een verhaal! Je zou toch denken dat artsen er zijn om je te helpen he..... Hoop dat het nu wel helemaal goed gaat komen voor je!!!
Dames, Wat weer een reacties teveel om te lezen! Ik hoop voor iedereen op veel roze! Ik moet zelf nog even wachten maar heb deze ronde het idee dat get niks is geworden. Dikke knuf voor iedereen
Dames, Wat weer een reacties teveel om te lezen! Ik hoop voor iedereen op veel roze! Ik moet zelf nog even wachten maar heb deze ronde het idee dat het niks is geworden. Dikke knuf voor iedereen
met de pil heb je wel een eisprong maar die springt tijdens je menstruatie volgens mij. dus die heeft geen enkele schijn van kans dus @itsme: ik ken me voorstellen dat het allemaal rot gaat en dat je je met gemak rot voelt. als ik kijk hoe jij als patient behandeld wordt met de clomid en provera enzo, met de pcos, is dat heeeel anders als hoe ik werd behandeld door mijn gyn. de echo's waren bij mij niet aan te slepen, en ook ik kreeg clomid en maar bij mij begonnen we gelijk met 150mg en niet de 50 of 100 wat jij hebt. tuurlijk je hebt nu wel een ei, maar idd je zou eens wat vaker echo's moeten hebben. voor en na je ei dat zo mooi gegroeid is, ter controle of tie gesprongen is. als ik jou was zou ik eens met de receptie van de afdeling bellen of je niet een andere gyn mag krijgen? @aloha: nou???? heb je al getest??? ben zooo benieuwd! ik hoop voor je dat tie positief uitvalt. even een vraagje voor jullie. ik heb de cb digitaal in huis. en dacht dat ik dan morgenvroeg of vanavond een testje er tegenaan wou gooien ... maar zou ik eventueel al wel eens positief kunnen testen als ik een dag voor nod test met de cb digitaal? weten jullie dat? en idd wat een gekwebbel! whahaha sorry maar ik kan niet overal meer op reageren. het is te veel haha
Tijdens inname van de pil heb je geen eisprong. Echter kan er in de stopweek een eitje gerijpt worden, vandaar dat je stopweek absoluut niet langer mag maken. Als je pil weer netjes inneemt na de stopweek zoals hoort, word het eitje weer afgebroken. Daarom is het ook zo link om in de 1'ste week de pil te vergeten want dan word dat eitje verder gerijpt en kan 'ie gaan springen.
Het is 1nov!!! Waar zijn de eerste testers??! Kan iemand t lijstje naar voren halen zodat we kunnen zien wie vandaag mag? Ik kan dat namelijk niet via de iPad, dan neemt ie geen kleuren mee... Toi toi toi voor alle 1nov testers!!!
ik ook!!!! wie mag? ven een vraagje voor jullie. ik heb de cb digitaal in huis. en dacht dat ik dan morgenvroeg of vanavond een testje er tegenaan wou gooien ... maar zou ik eventueel al wel eens positief kunnen testen als ik een dag voor nod test met de cb digitaal? weten jullie dat?
Haagje, ik weet het niet uit eigen ervaring, maar hier op 't forum zijn wel eens topics geweest dat meiden voor NOD al een positieve K2v5 hadden en voor de check nog een CB digitaal erachteraan deden, maar dat die langer negatief bleef (en uiteindelijk na NOD wel positief uitsloeg). Denk dat je dus beter met k2v5 voor NOD kunt testen als je dat graag wilt en de CB pas later. Maar dat heb ik dus ook maar van horen zeggen. Wacht, ik kijk even of ik het topic voor je kan vinden...
Gevonden! http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/309216-zijn-de-clearbleu-digital-testen-minder-gevoelig-de-kruidvat-2-voor-5-a.html Al geloof ik wel dat deze discussie al in een ander topic gestart was, maar ik weet echt niet meer welke dat was. Nou ja. Het ondersteunt mijn verhaal iig een klein beetje
oke ... ja ben zo nieuwsschierig, nog geen ongie in aantocht te zien hoor .... pfffff. wil het gewoon weten haha.
het lijkt er dan op dat ik beter eventjes nog kan wachten ... grrrrr thanx meid heb al wel ochtendurine opgevangen, telt dat niet mee hahahaha
whahaha ja i know, maar ik woon in een dorp en heb nu al een paar keer gehad dat ik een test ging kopen en dan uitgerekend dan kom ik bekenden tegen die mij dan treffen met een test in de handen of in mijn mandje ... nou ik schaam me kapot en dat wil ik liever niet. vandaar de cb digitaal op internet besteld. pffff ik weet het niet meer!!! oeh wacht ik heb een geniaal plan! volgens mij heeft mijn schoonzus er nog eentje liggen ...wacht ik bel haar zo ff. ff peilen of ze die nog heeft. haha