NOD-lijst 1 tot 15 november

Discussie in 'NOD forum' gestart door princess25, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Halen jullie vaak testen bij dezelfde Kruidvat? Ik wel, en ik heb zo af en toe het gevoel dat dat mens daar achter de kassa medelijden met me heeft... zo van ach, daar is dat arme schaap weer. Nog niet zwanger :x
    Maar dat kan ook mijn inbeelding zijn hoor... waarschijnlijk weet ze niet eens dat ik elke maand kom.

2. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    @Jup ik kom helaas niet in dat Forum... :(

@Haagje ik heb vandaag mijn vrije dag dus ben er de hele dag...

3. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Ik heb nog 8 dagen tot nod dus misschien dat hij nog omhoog gaat, maar mijn gevoel zegt niet zwanger dus ik ga ervan uit dat het niks is deze ronde!

4. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Ik heb dat ik het begin gehad bij de Etos... Ze keek echt vol medelijden naar me....

5. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

dat heb ik dus ook kom nu regelmatig bij de kruidvat en ik begin me gewoon te schamen hahaha denk bij me zelf snel afrekenen en weg wezen hier haha :)

6. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Ik woon niet in de centrum, maar er is een winkel straatje waar ik regelmatig komt en ik ben de enige aziaat.

7. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

@ haagje ik ben er maar tot kwart voor 1 :) ik moet vanmiddag werken !

8. Haagje

Haagje Bekend lid

6 sep 2011
    511
    0
    0
    thuismama
    Raalte
    oh echt??? ooooh ja nou lang leven internet denk ik dan maar! bij de matcare heb je nu ook die ultra gevoelige testen he, te gebruiken 10 dagen na je eisprong. doe kosten 2 voor 7.99 volgens mij. ook niet duur. mocht je een keertje de kruidvat willen ontlopen, mss is dit dan een oplossing. of kijk eens op marktplaats. klinkt stom maar zijn er genoeg die nog testen over hebben (ook ovutesten) en die ze voor een prikkie op mp zetten. moet je denk ik wel geluk hebben ... ik heb zelf ook wel eens gekeken en soms staat er niks op en soms heel veel. maar als je ziet hoe vaak die advertenties nog bekeken en geboden worden, dan zijn er dus meer wanhopigen zoals wij :D:D;);)

9. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Ik heb er eigenlijk geen meer gekocht daar...

Heb alleen nog maar 5 dipsticks gebruikt en in Griekenland er een gekocht...

Voor de rest was het altijd erg duidelijk dat ik niet zwanger was...

10. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Nou dat was ook n kort gesprek... "Nou dat is hartstikke mooi dat je nog niet ongi bent.. Als je t volgende week nog niet bent even testen.. En anders weer met de clomid beginnen en dan zien we elkaar over een maand of 4 wel weer..." Niks wijzer geworden dus...

Liefs melanie

11. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    haay dames beetje laat maar had een slechte nacht dus had uitgeslapen.. heb net getest... en tot mijn grote verbazing staat er een streep. niet eens een tuurstreep nee een streep geen knalstreep maar toch een streep.. ik ben compleet in shock want had het absoluut niet verwacht deze keer.. en nu slaat de angst me alweer om de oren over wanneer het dan nu weer fout gaat.. brrrr... ik gok dat 17 november wanneer ik uitslagen van onderzoeken krijg ik ook direct maar een echo krijg... mits ik dan nog niet gebloed heb..

hierbij een foto.. camera is accu leeg dus het is een telefoon foto helaas wat minder duidelijk..

12. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Oh meid balen zeg... Ik ga voor je duimen....

13. Haagje

Haagje Bekend lid

6 sep 2011
    511
    0
    0
    thuismama
    Raalte
    huh???? wat heb jij voor dokter? jeetje zeg lekker vaag ... belachelijk hoor. je ben dus nu nog niks wijzer. met gemak kun je zelf ook wel dokter worden zonder opleiding als je toch zo op die manier wordt behandeld en naar huis toe gestuurd.

14. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Oh Proficiat..!!!! Ik duim voor een plakbeeb...!!!!

15. Haagje

Haagje Bekend lid

6 sep 2011
    511
    0
    0
    thuismama
    Raalte
    ziet er goed uit!!!!!!!!!!!! ga je nog doortesten voor een knal test? dan feliciteer ik je natuurlijk maar hierbij nog even niet ... kan alle kanten op natuurlijk nog. hoop zo op een plakbeeb voor je en een dikke vette knal test!!!!

16. spinnekop

spinnekop Niet meer actief

haagje , ik zal vanmiddag ook even naar je uitkijken , wel met foto hoor

17. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Jeetje! Gefeliciteerd Aloha! Ben echt heel blij voor je... :D
    Statistisch gezien wordt de kans dat het een keer goed gaat natuurlijk steeds groter he... :cool: (dat zeg ik ook elke keer tegen mezelf!)

Ik wil met je mee naar het juli 2012 topic!!

18. spinnekop

melanie@ geen steek verder gekomen dus ;) wachten dus nou wij wachten met je mee :p

aloha@ ja , duidelijk te zien :):) en nu blijven zitten ukkepuk !!

19. Haagje

Haagje Bekend lid

6 sep 2011
    511
    0
    0
    thuismama
    Raalte
    hahahaha ja natuurlijk met foto! ik wacht nu op de post ... pfff meestal tegen 12 uur half 1

20. spinnekop

wij willen allemaal mee :):):)

Deel Deze Pagina