aloha gefeliciteerd! batty barclay gefeliciteerd met je nichtje! melanie jeetje meid wat een gedoe! gewoon zeuren gooi het eruit!! hier rustig ... ik begin drang te krijgen om te testen! maar ik ben stoer en hou vol! 5 nov dan mag ik!
Aloha!! Wat een goed nieuws!! Ik weet zeker dat dit een plakbeeb word! Ik voel het gewoon!! Spannend hoor! Wanneer ga je weer testen?? Hier heb ik echt een rotdag.. Ik ben zo intzettend moe.. Niet vooruit te branden! Ik raak altijd zo in de war van dat zomertijd wintertijd.. Blegh!! @haagje zijn je testen al binnen?? Ik ben zo benieuwd
hahaha essje ik heb net weer getest. even ter controle middag urine en wederom een streep dus het zal wel echt zo zijn.. ik gok dat ik nu elke ochtend test hahaha
haagje de post komt voor 5 uur haha maarehm de dipsticks van sensitest en zwangerenkids geven meestal later positief dan bv kv.. dus dat je dat even weet..
Meiden, Ik heb serieus net 15 pagina's terug gelezen in de hoop dat ik allemaal super goede berichten zou lezen en dat is deels gelukt Aloha.. Wauww ik zie ze hoor die streepjes, zijn ze ook duidelijker geworden naarmate de test is opgedroogd? Vast wel Dan zie je ze vaak nog veeeeel beter Ik duim echt ontzettend hard dat dit een plakbeeb mag worden, het is je super gegundd!! Heeft je vriend nog niet gebeld dan met de vraag wat het goede nieuws dan is??? Dat zou die van mij meteen doen Melanie.. Jeetje je schiet zo niet op met dat gesprek zeg als ik jouw was zou ik gewoon een deze dagen testen. Je laatste test was van een paar dagen terug, dus als je echt zwanger bent dan zou die streep nu al duidelijker moeten zijn Haagje.. Ik houd je ook in de gaten hoor Alleen ben ik af en toe even weg van het forum, want heb hier ook een dochtertje hihi Hier: Weinig nieuws, vanmorgen alleen dubbel gelegen van de krampen in me buik. Kon niet eens lopen.. en net op de wc een hele sliert slijm wat eruit liep (sorry voor me vieze praat).. Ach ik wijt er niks aan, ik kijk het allemaal wel aan
ja maar ik heb geen dipsticks enzo hoor, of bedoel je mij niet, ik heb cb digi. ook die test over het algemeen later positief, maar lijkt mij niet echt veel verschil tussen zitten of ik nou morgen ochtend test (officiele ongi dag en dan volgens de test te doen) of nu vandaag van deze ochtend urine. wat al netjes in de koelkast staat te wachten tot het moment daar is! haha en nee nog steeds geen testen!!! grrrr
Zo spannend allemaal....zal dit een vruchtbare roze maand worden ? Het begint er aardig op te lijken !
Ik ga het hopen ik zit me zelf zo gek te maken pff.. wou dat ik gewoon wist of het raak is ja of nee !! ga zo werken misschien geeft dat wat afleiding!
Pf, de week van het zoeken naar verschijnselen en het lange wachten is aangebroken. Zag hier al wel roze: GEFELICITEERD! Strooi maar veel HCG hier rond!
gesina.. misschien ook een testje overwegen? haagje de clearbleu reageert meestal later ja.. die met weken indicator is wel iets gevoeliger dan die zonder.. je wou niet naar de kruidvat toch? heb je wel meer kans mee al... enne ik ga nog geen hcg strooien haha sorry hou nu even alle hcg lekker voor mezelf als ik straks teveel heb wil ik wel wat delen hoor
Alohaaaaaa meisje, van harte gefeliciteerd!!! Heel goed om te horen, ben zo blij voor je!! Verder kan ik bijna niet wachten op Haagje. Hoop dat de postbode heel snel komt. Ik zit momenteel op 6 DPO (LF van 11 dagen). Dacht dat ik me deze maand heel goed ging houden en niets zou gaan voelen of niet zou gaan testen voor NOD. Maar vandaag begint er toch weer een stemmetje in mijn hoofd: zal ik alvast een test halen... Voel ik niet iets... etc etc
Poeh wat hebben jullie weer veel geschreven... Heb ff wat opgeruimd en boodschappen gedaan en moest weer flink wat lezen... @Itsme ik moet nu pas terug naar huisarts en dan naar gyn... maar niet echt veel zin in... Zou het liever allemaal zonder doen... Maar ja zonder ei gaat dat erg moeilijk... Weet namelijk niet of dit de eerste keer is of dat het vaker gebeurd... Vind het maar eng... @Haagje hopelijk komt die heel snel.... Grr ik word zelfs gespannen van dat wachten...
Hoi Allemaal , Ik ben zo vrij geweest om mezelf er bij te zetten NOD-lijst 1 tot 15 november 1 November (5) - Princess25 ( 3e ronde 1e kind na VMK) - Mies (1e ronde, 1e kindje) - Esmeralda1984 (1e ronde na MK, 3e kindje) - Leiff (1ste ronde na stop van een aantal maanden, 3de kindje) - Jup (1e ronde, 1e kindje) 2 November (4) - 1eKruimeltje (3e ronde, 2e kindje) - WeGeMiJe (ronde onbekend, 1e kindje?) - Haagje (1e ronde, 3e kindje) - EstherD (5e ronde, 1e kindje) 3 November (5) - Pinkster(2e kindje,12e ronde,4e na mk) - mpo (1e kindje, 4e ronde na bbz) - Waxientje (2e kindje, ik wil geen rondes tellen...) - natasjah4 (1e kindje, 1e ronde) - Melanie013 (1e kindje, 38e ronde, 2e ronde clomid) 4 November (10) - happylady(5e ronde,1e kindje - Solana (2e ronde, 3e kindje) - Kersje (5e ronde, 1e kindje) - Maudje (3de ronde, 3de kindje) - Beertje83 (9e ronde, 1e kindje) - LiittleOne (zoveelste ronde, 1e kindje) ! 5 dagen voor NOD ! - Aloha (1e kindje, na 5*) - spinnekop (2de ronde, 3de kindje) - Mompelientje (6e ronde, 1e kindje) - Sylluf (1e ronde, 1e kindje) 5 November (6) - Summer1983 (2e ronde na MK, 1e kindje) - Littledreamer (2e ronde, 2de kindje) - Gesina (7e ronde, 1e kindje) - Spotty (2e ronde na MK, 1e kindje) - Evira (4e ronde, 1e kindje) - Kaatje1985 (2e ronde, 1e kindje) 6 November (4) - MSC ( 1ste kindje , 1ste ronde IUI ) - 8208 (2de kindje, 2de ronde) - Natasja73 (ronde 6e na MK van 13w en 1d) - Wensje 2 (4e ronde, 2e kindje, 1e ronde na mk) 7 November (5) - justjes (3e ronde, 2e kindje) - NatasjaM (11e ronde, 3e kindje) - Amanda13 (9de ronde, 1e kindje) - Broedertjes (2e ronde, 2e kindje) - Carootje79 (7de ronde, 4de ronde na MK, 1e kindje) 8 November (4) - Marloes84 (2de ronde, 1ste kindje) - Catharina28 (2de ronde, 1ste kindje) - Jilleke (2de ronde, 2de kindje) - Goofychick (2e ronde, 3e kindje) 9 november (3) - Tayaro (ronde 3, tweede kindje) - Girafje (1e ronde na vmk, 2e kindje) - Essje (3e ronde, 1e kindje) 10 November (3) - Lianne39 (9e ronde, 1e kindje) - Lola36 (1e kindje, 3e rondje) - Suus82 (11de ronde, 1e kindje) - nathalie1989 (2e ronde, 1e kindje) 11 November (11) - Brondy: (4e ronde, 1e kindje) - Lisa1 (4e ronde, 1e kleine) - Nannie73 (6e ronde,2e kindje) - CvO1986 (2e ronde, 1e kindje) - Cas (ronde? tel kwijt) 1e kindje) - Renske19 (4e ronde, 2e kindje) - Meandor (5e ronde, 2e kindje) - Vlinder13 (5e ronde na MA, 1e kindje) - Itsme82 (8e ronde, 1e kindje) - Hellen1971 (2e ronde, 2e kindje) - April1980 (17e ronde, 1e kindje) 12 November (4) - Lize86 (1e ronde, 1e kindje) - Betty Barclay (1e kindje, 2e ronde na 3 miskramen) - Posh84 (10e ronde, 1e kindje) - Michelle77 ( 2e kindje, 3e ronde) 13 November (4) - BeHappy (3e ronde 1e kindje) - Dotty (4e ronde 1e kindje) - Marijke25 (2e ronde, 2e kindje) - BABYxBUTTERFLY (1e ronde, 1e kindje) 14 November (3) - dotje1986 (5e ronde, 2de kindje) - Evaa (4e ronde, 1e kindje) - Jufaman81 (10e ronde) 15 november (4) - Esmaralda (2de kindje, 2de ronde) - Banjer11 (2e kindje, 2e ronde) - Diana75 ( 12 ronde, 1e kindje) Datumloos (5) - Mawaikee (6e ronde, 1e kindje) - Suusjelove (12e ronde, 1e kindje) - Charmedknorrie (1e ronde, 2e kindje) - MrsP (1e ronde, 1e kindje) - MHR ( 1e ronde na mk 17+5wk, 1e kindje)
hier ook weinig zin vandaag! Weet je wat ik me afvroeg wanneer je nou eigenlijk echt ongi bent. ik had afgelopen maand 6,7,8 okt in de ochtend alleen bloedverlies en 9 okt in de ochtend allemaal een beetje savonds wat meer.. dan is mijn ongi gewoon op 9 begonnen toch of op 6 al? ik zit al de hele tijd met die vraag in mijn hoofd! wie geeft mij antwoord
@aloha Gefeliciteerd!!!! Hoop zo voor je dat het allemaal goed zal gaan!!! @Haagje Je maakt het wel spannend zo met de jacht op de postbode
Aloha haha ik zou nu ook iedere ochtend testen! Ik ben benieuwd naar je test morgen! Suusje, ja het is echt vervelend gewoon! Net met mijn laatste kracht het huis helemaal schoongemaakt van huiskamer tot wc en nu lekker op de bank in m'n sportbroek! Voel alweer hoofdpijn opkomen.. Daar word ik ook zo moe van.. Die hoofdpijn steeds
meiden mijn testdrang heeft de overhand genomen ik heb net een test gedaan samen met mijn man ik ben natuurlijk harstikke blij , maar het doet ook wel pijn dat het bij mij zo snel gelukt is en bij jullie het maar eeuwig duurt mijn wens is dezelfde als jullie en hoop dat ik voorlopig nog mee kan/mag schrijven om te zien hoe het jullie vergaat Bekijk bijlage 195284