ach man dat stomme rotwijf, heb nog steeds geen post!! vind het zo belachelijk .... normaal gesproken is dat mens altijd op tijd en uitgerekend vandaag!?!?!?! grrrrr
@spinnekop !!! gefeliciteerd!! wat goed! derde kindje toch ook he? lekker van genieten. en natuurlijk mee blijven schrijven! je moet ons ook nog kunnen feliciteren hoor
ik zei het een paar dagen terug ook al waar je mee om gaat wordt je mee besmet nu jullie nog , ik zei in het begin ik wil minstens 1 keer roze zien per dag nou ik verhoog de inzet naar minstens 2 x roze per dag
Spinnekop.. Wauwwww Wat gaaf!! Gefeliciteerdd je tempkaartje zag er ook wel heel goed uit he Lekker genieten en tuurlijk mag je mee blijven schrijven.. En ik zeg ook: minimaal 2x roze per dag, vanaf nu
ik had vorige week al een vaag vermoeden hele week last van buik , mijn lenzen zaten niet meer lekker , soms misselijk (dit had ik bij mijn vorige zwangerschap ook) hoofdpijn maar vooral de lenzen toen besefte ik het kon wel eens raak zijn
Merkte je het aan je lenzen?? Wat apart! Wat merkte je er precies aan? Ik heb namelijk ook lenzen, maar heb daar nooit van aan gemerkt in me vorige zwangerschap, ben ik wel reuze benieuwd naar eigenlijk