he nee wat treurig nieuws de dag is zo goed begonnen wat duurt dat lang die uitslagen zeg neem aan dat ze toch wel een spoedje ervan maken
He jakkie Aloha!! wat betekent dit? Dat deze zwangerschap gedoemd is om te mislukken? Of heb je wel een kans dat je lijf zich hier lekker niks van aantrekt en het wel kan voldragen? Ik weet niet wat at3 is, zal zo eens googlen... Ik denk aan je meis! Nog niet panieken, je bent NU zwanger en wat morgen komt zien we dan wel.
Jeetje Aloha, das minder nieuws na het positieve van vanochtend. Jammer dat ie nega is Haagje, maar wie weet met een kv.
@Ahola hmm weet ook niet zo goed wat het inhoudt maar geniet er nu maar van misschien komt het allemaal gewoon goed... Duurt wel lang zeg voordat je de uitslag krijgt... @Haagje balen zeg... Maar geen bloed geeft moed... Behalve bij mij dan...
Oke, als ik goed op medische sites lees dan zijn er 3 verschillende stofjes in je lijf die er voor zorgen dat bloed niet klontert (of stolt) Eén van die stofjes is dat ATIII. Als ik het goed begrijp dan maakt jouw lichaam te weinig ATIII aan van nature zodat een eventueel embryootje met bloedstolseltjes te maken kan krijgen wat dan dus resulteert in een miskraam. Maar ik lees ook dat je een tekort van dit stofje kan opheffen door medicijnen. Dan moet dat ziekenhuis nu toch als de sodemieter jou aan die pilletjes zetten? Of denk ik te simpel??
ja zo dacht ik het ook , maar volgens mij zei aloha dat ze eerst moet prikken omdat het te gevaarlijk is om nu met medicatie te starten
Ja, je hebt gelijk Spinnekop. Ik heb te snel over de woorden heen gelezen omdat ik zo graag wou helpen...
nou ik snap ook niet waarom die uitslagen zolang moeten duren.. als je word opgenomen met trombose hebben ze die uitslagen ook direct! ik heb toen ik 17 was met vermoedelijke trombose in het ziekenhuis gelegen. at3 veroorzaakt inderdaad bloedproppen die trombose longembolie en herseninfarct kunnen veroorzaken. de waardes horen tussen de 80 en 120 te zijn mijne was 29. Bij laag at3 moet je elke keer bij de trombosedienst prikken zodat je meds kunnen worden gedoseerd. je krijgt dan bloedverdunners zoals heparine. de gyn zei dat ik me geen zorgen moest maken over deze zwangerschap.. ik vind dat nogal makkeljk gezegd na 5 miskramen. ik heb zoiets van als die wiederweerga prikken controleren en indien echt slecht hoppa spuit heparine erin.. wil dit kindje redden.. gadverdamme.. wat een gedoe!
Verdorie aloha wat een rotnieuws! Dat kan je nu helemaal niet gebruiken! Hè jasses kan je nou nooit een keer genieten van een zwangerschap! Ik hoop dat alles toch nog goed blijft gaan meis! Hele dikke knuffel!!
@aloha het zit je ook niet mee he :S laten we duimen dat het nog goed komt en deze zwangerschap een mooie gezonde baby voor jou brengt!
Aloha, mail even naar dr de Sutter! Misschien heeft zij een briljant advies en dit is toch een soort van noodsituatie...
net een kruidvat test er tegen aan gegooid en hartstikke negatief, nu ook echt best wel ongie krampen, mss heb ik idd mezelf voor de gek gehouden en mijn eigen menstruatie tegengehouden omdat ik zo graag wou. nu met de tegenvaller van 2 negatieve testen dat ik dan zoiets heb oke dus echt niet en dat ik dan wel ongie wordt. geen idee. maar als het zo is laat dan de ongie maar snel beginnen en op naar de nieuwe ronde. aloha ik wens je veel sterkte. en idd hopelijk kan je dit kindje redden voordat het afgestoten word. meid, dikke knuf voor jou!
Hoi meiden, Ik heb even een vraagje tussendoor!!! Als dat mag Mijn eerste dag van mijn laatste ongi was 5 okt. Normaal heb ik een cyclus van 28 dagen(ook al voor de pil). Nu ben ik 3 maanden gestopt. Mijn laatste cyclus was 27 dagen en die daarvoor 26, maar als ik uit ga van 28 dagen, dan kan ik vanaf vandaag testen, toch? Gister heb ik toch stiekem al getest, maar die was omowit. Als ik vandaag zou testen, zou die dan wel posi kunnen zijn?