Aloha.. Ik wist niet wat je had of wat er aan de hand was met je, maar je hebt het voor mij heel duidelijk uitgelegd en nu snap ik wat je door maakt jeetje meis, vanmorgen het goede nieuws en dan nu dit En ze kunnen nu niks voor je doen, tot aan de 17e.. Jeetje ik hoop zo dat dit kindje blijft zitten en het is je zo gegund, maar ik snap dat je nie geheel zonder zorgen door de zwangerschap heen zou komen En wat een enge dingen allemaal wat je kan krijgen bahh Ik gun jouw en je man het allerbeste toe en ik gun jouw zo erg een gezond kindje! Wat is de wereld toch oneerlijk soms en wat liggen geluk en ongeluk toch weer dichtbij elkaar
Hallo allemaal, Voor degene op roze: Gefeliciteerd! Voor degene op rood: Heel veel succes in de volgende ronde! Voor degene met een negatieve test: ik duim mee dat het toch nog een positieve test mag worden! Haagje: ja het schilderen geeft lekker veel afleiding. Ik ben er nu nog niet zo mee bezig maar volgende week zal het wel anders zijn. Dus dat wordt volgende week schilderen en nog eens schilderen. Haha. Hier niet veel te melden. Alleen heb ik vandaag veel steekjes in mijn borst vandaag. Straks komt een vriend van ons om te helpen om mijn website de lucht in te krijgen. Vanavond dus niet veel tijd om alles bij te houden hier. Dus niet te veel kletsen aub anders kan ik weer enorm veel pagina's terug lezen. Haha. (Nee hoor klets maar lekker door)
hoi haagje@ misschien toch nog morgen of overmorgen testen ? hartogje@ met k2v5 euro misschien die zijn wel gevoelig aloha@ oh wat heftig zeg , ik hoop dat het goed gaat aflopen en ik ben het met essje eens gewoon blijven schrijven als jij je er ook goed bij voelt , wij willen ook weten hoe het met jou verder gaat itsme@ dank je voor jou is het ook niet makkelijk , laat je inderdaad niet afschepen gesina@ voor jou wordt het ook spannend donderdag testen wat had je voor jezelf gependeld eigenlijk en zie je ik heb jouw naam met trots weer terug gezet onder mijn banner , want ik wil ook nog weten of je het geslacht goed hebt verder iedereen veel succes met testen en voor de meiden die inmiddels op rood staan en allen meiden die nieuw zijn welkom
haha nee ik heb me zelf niet gependeld !! maar iemand die paranormaal is heeft mij wel gependeld en die zegt dat de kans groot is dat het nu raak is dus afwachten!! haha fijn meid ben trots dat ik weer in je onderschrift mag staan hihi
Ik heb tarot kaarten, maar pendelen heb ik nog nooit gedaan. Weet jij misschien iemand die mij kan pendelen?
er is een apart pendel onderdeel helemaal onderaan in het forum daar kun je reageren , het kan alleen als de pendelaars dit aangeven gewoon goed in de gaten houden geloof me de aanhouder wint ik heb ook maanden die topic in de gaten gehouden
ja alleen mijn pendelaar komt hier niet op is weer ergens anders @ hartog wil je voor mij eens kaarten neerleggen?? was net aan het kokhalzen maar er wilt niks uit komen!!
Hallo meiden, Eindelijk weer bij kunnen lezen op het forum alweer heel wat gemist zo te lezen.. Sinds vrijdagavond lag internet er hier uit, was balen! @ Aloha, ja wat super weer een positieve test, gefeliciteerd !! Maar tegelijkertijd ook weer erg onzeker en spannend.. Hopelijk blijft deze goed en lekker lang plakken, duim voor je meid ! @ Spinnekop, jaah gefeliciteerd !! Super goed nieuws !! Wat fijn dat de eerste dames al op Roze mogen. Hopelijk volgen er gauw meer ... Hier afgelopen weekend eindelijk een eisprong gehad op cd23, 5 dagen later als voorheen. Cyclus is echt duidelijk van slag. Hopelijk voldoende geklust.. Maar durf er bijna niet meer op te hopen. Zal mijn NOD ook even verplaatsen naar 5 dagen later. Succes allemaal !!
mmmm... ik wil mijzelf niet gek maken, maar het lijkt wel alsof mijn borsten al veel meer zeer doen dan normaal voor mijn NOD. Ik zit nu 7 dagen voor NOD. Kan dat zo wie zo ? Zo snel? Zou het....
NOD-lijst 1 tot 15 november 1 November (5) - Princess25 ( 3e ronde 1e kind na VMK) - Mies (1e ronde, 1e kindje) - Esmeralda1984 (1e ronde na MK, 3e kindje) - Leiff (1ste ronde na stop van een aantal maanden, 3de kindje) - Jup (1e ronde, 1e kindje) 2 November (4) - 1eKruimeltje (3e ronde, 2e kindje) - WeGeMiJe (ronde onbekend, 1e kindje?) - Haagje (1e ronde, 3e kindje) - EstherD (5e ronde, 1e kindje) 3 November (5) - Pinkster(2e kindje,12e ronde,4e na mk) - mpo (1e kindje, 4e ronde na bbz) - Waxientje (2e kindje, ik wil geen rondes tellen...) - natasjah4 (1e kindje, 1e ronde) - Melanie013 (1e kindje, 38e ronde, 2e ronde clomid) 4 November (10) - happylady(5e ronde,1e kindje - Solana (2e ronde, 3e kindje) - Kersje (5e ronde, 1e kindje) - Maudje (3de ronde, 3de kindje) - Beertje83 (9e ronde, 1e kindje) - LiittleOne (zoveelste ronde, 1e kindje) ! 5 dagen voor NOD ! - Aloha (1e kindje, na 5*) - spinnekop (2de ronde, 3de kindje) - Mompelientje (6e ronde, 1e kindje) - Sylluf (1e ronde, 1e kindje) 5 November (6) - Littledreamer (2e ronde, 2de kindje) - Gesina (7e ronde, 1e kindje) - Spotty (2e ronde na MK, 1e kindje) - Evira (4e ronde, 1e kindje) - Kaatje1985 (2e ronde, 1e kindje) 6 November (4) - MSC ( 1ste kindje , 1ste ronde IUI ) - 8208 (2de kindje, 2de ronde) - Natasja73 (ronde 6e na MK van 13w en 1d) - Wensje 2 (4e ronde, 2e kindje, 1e ronde na mk) 7 November (5) - justjes (3e ronde, 2e kindje) - NatasjaM (11e ronde, 3e kindje) - Amanda13 (9de ronde, 1e kindje) - Broedertjes (2e ronde, 2e kindje) - Carootje79 (7de ronde, 4de ronde na MK, 1e kindje) 8 November (4) - Marloes84 (2de ronde, 1ste kindje) - Catharina28 (2de ronde, 1ste kindje) - Jilleke (2de ronde, 2de kindje) - Goofychick (2e ronde, 3e kindje) 9 november (3) - Tayaro (ronde 3, tweede kindje) - Girafje (1e ronde na vmk, 2e kindje) - Essje (3e ronde, 1e kindje) 10 November (3) - Summer1983 (2e ronde na MK, 1e kindje) - Lianne39 (9e ronde, 1e kindje) - Lola36 (1e kindje, 3e rondje) - Suus82 (11de ronde, 1e kindje) - nathalie1989 (2e ronde, 1e kindje) 11 November (11) - Brondy: (4e ronde, 1e kindje) - Lisa1 (4e ronde, 1e kleine) - Nannie73 (6e ronde,2e kindje) - CvO1986 (2e ronde, 1e kindje) - Cas (ronde? tel kwijt) 1e kindje) - Renske19 (4e ronde, 2e kindje) - Meandor (5e ronde, 2e kindje) - Vlinder13 (5e ronde na MA, 1e kindje) - Itsme82 (8e ronde, 1e kindje) - Hellen1971 (2e ronde, 2e kindje) - April1980 (17e ronde, 1e kindje) 12 November (4) - Lize86 (1e ronde, 1e kindje) - Betty Barclay (1e kindje, 2e ronde na 3 miskramen) - Posh84 (10e ronde, 1e kindje) - Michelle77 ( 2e kindje, 3e ronde) 13 November (4) - BeHappy (3e ronde 1e kindje) - Dotty (4e ronde 1e kindje) - Marijke25 (2e ronde, 2e kindje) - BABYxBUTTERFLY (1e ronde, 1e kindje) 14 November (3) - dotje1986 (5e ronde, 2de kindje) - Evaa (4e ronde, 1e kindje) - Jufaman81 (10e ronde) 15 november (4) - Esmaralda (2de kindje, 2de ronde) - Banjer11 (2e kindje, 2e ronde) - Diana75 ( 12 ronde, 1e kindje) Datumloos (5) - Mawaikee (6e ronde, 1e kindje) - Suusjelove (12e ronde, 1e kindje) - Charmedknorrie (1e ronde, 2e kindje) - MrsP (1e ronde, 1e kindje) - MHR ( 1e ronde na mk 17+5wk, 1e kindje) Mijn NOD verplaatst van 5/11 naar 10/11.
@Haagje, jammer joh!! maar wie weet maak je laat hcg aan.. @aloha, jeetje meid wat ontzettend klote.. Hoop voor je dat het mee valt en dat ze je anders snel gaan helpen zodat dit beebje mooi blijft plakken.. ik heb vanmiddag (niet met ochtendurine) nog een test gedaan.. Deze was negatief.. Als ik op FF ook mijn ovulatie testen weg haal (die zijn met clomid niet altijd even betrouwbaar, dan zou ik nu pas op 9dpo zitten.. Ik had op dag 14 een posi ovutest, dag 15 een nega en dag 16 weer een posi ovutest... Kijk ik wel naar de ovutesten dan zit ik op 13dpo.. Dus ja hoe twijfelend wil je het hebben haha.. Ik ga nu lekker tot na het weekend wachten en verwacht gewoon ongi te worden.. En tja dan maar op naar de volgende ronde.. Mocht ik na het weekend nog niet ongi zijn dan nog maar een test.. Mocht ik dan nog steeds niet zwanger zijn, dan zal ik weer aan de provera moeten voor een ontrekkingsbloed op te wekken, en daarna dan waarschijnlijk een hogere dosis clomid
Gezellig ! Word steeds drukker. Allemaal 1e kindjes ! Leuk ! Zat nog ff op FF te kijken...maar kan iemand mij uitleggen wat precies het verschil is tussen ´sticky´ en ´creamy´ cervical fluid ? En zijn ze allebei wit ? Stomme vraag misschien, maar ik heb er nog nooit echt op gelet voordat ik op FF ging.
NOD-lijst 1 tot 15 november 1 November (5) - Princess25 ( 3e ronde 1e kind na VMK) - Mies (1e ronde, 1e kindje) - Esmeralda1984 (1e ronde na MK, 3e kindje) - Leiff (1ste ronde na stop van een aantal maanden, 3de kindje) - Jup (1e ronde, 1e kindje) 2 November (4) - 1eKruimeltje (3e ronde, 2e kindje) - WeGeMiJe (ronde onbekend, 1e kindje?) - Haagje (1e ronde, 3e kindje) - EstherD (5e ronde, 1e kindje) 3 November (5) - Pinkster(2e kindje,12e ronde,4e na mk) - mpo (1e kindje, 4e ronde na bbz) - Waxientje (2e kindje, ik wil geen rondes tellen...) - natasjah4 (1e kindje, 1e ronde) - Melanie013 (1e kindje, 38e ronde, 2e ronde clomid) 4 November (10) - happylady(5e ronde,1e kindje - Solana (2e ronde, 3e kindje) - Kersje (5e ronde, 1e kindje) - Maudje (3de ronde, 3de kindje) - Beertje83 (9e ronde, 1e kindje) - LiittleOne (zoveelste ronde, 1e kindje) ! 5 dagen voor NOD ! - Aloha (1e kindje, na 5*) - spinnekop (2de ronde, 3de kindje) - Mompelientje (6e ronde, 1e kindje) - Sylluf (1e ronde, 1e kindje) 5 November (6) - Littledreamer (2e ronde, 2de kindje) - Gesina (7e ronde, 1e kindje) - Spotty (2e ronde na MK, 1e kindje) - Evira (4e ronde, 1e kindje) - Kaatje1985 (2e ronde, 1e kindje) 6 November (4) - MSC ( 1ste kindje , 1ste ronde IUI ) - 8208 (2de kindje, 2de ronde) - Natasja73 (ronde 6e na MK van 13w en 1d) - Wensje 2 (4e ronde, 2e kindje, 1e ronde na mk) 7 November (5) - justjes (3e ronde, 2e kindje) - NatasjaM (11e ronde, 3e kindje) - Amanda13 (9de ronde, 1e kindje) - Broedertjes (2e ronde, 2e kindje) - Carootje79 (7de ronde, 4de ronde na MK, 1e kindje) 8 November (4) - Marloes84 (2de ronde, 1ste kindje) - Catharina28 (2de ronde, 1ste kindje) - Jilleke (2de ronde, 2de kindje) - Goofychick (2e ronde, 3e kindje) 9 november (3) - Tayaro (ronde 3, tweede kindje) - Girafje (1e ronde na vmk, 2e kindje) - Essje (3e ronde, 1e kindje) 10 November (3) - Summer1983 (2e ronde na MK, 1e kindje) - Lianne39 (9e ronde, 1e kindje) - Lola36 (1e kindje, 3e rondje) - Suus82 (11de ronde, 1e kindje) - nathalie1989 (2e ronde, 1e kindje) 11 November (11) - Brondy: (4e ronde, 1e kindje) - Lisa1 (4e ronde, 1e kleine) - Nannie73 (6e ronde,2e kindje) - CvO1986 (2e ronde, 1e kindje) - Cas (ronde? tel kwijt) 1e kindje) - Renske19 (4e ronde, 2e kindje) - Meandor (5e ronde, 2e kindje) - Vlinder13 (5e ronde na MA, 1e kindje) - Itsme82 (8e ronde, 1e kindje) - Hellen1971 (2e ronde, 2e kindje) - April1980 (17e ronde, 1e kindje) 12 November (4) - Lize86 (1e ronde, 1e kindje) - Betty Barclay (1e kindje, 2e ronde na 3 miskramen) - Posh84 (10e ronde, 1e kindje) - Michelle77 ( 2e kindje, 3e ronde) 13 November (4) - BeHappy (3e ronde 1e kindje) - Dotty (4e ronde 1e kindje) - Marijke25 (2e ronde, 2e kindje) - BABYxBUTTERFLY (1e ronde, 1e kindje) 14 November (3) - dotje1986 (5e ronde, 2de kindje) - Evaa (4e ronde, 1e kindje) - Jufaman81 (10e ronde) 15 november (4) - Esmaralda (2de kindje, 2de ronde) - Banjer11 (2e kindje, 2e ronde) - Diana75 ( 12 ronde, 1e kindje) Datumloos (5) - Mawaikee (6e ronde, 1e kindje) - Suusjelove (12e ronde, 1e kindje) - Charmedknorrie (1e ronde, 2e kindje) - MrsP (1e ronde, 1e kindje) - MHR ( 1e ronde na mk 17+5wk, 1e kindje)
@lola, jaa het is behoorlijk verwarrend zo hahaha, maar het houd het wel spannend.. Ik ziet het als een mooie tv serie.. Ik heb nu gewoon een hele mooie cliffhanger whahaha.. Nee serieus ik zou het zo rot vinden als ik ongi word, en aan de andere kant heb ik zoiets van nou als het dan niet zo is dan maar snel ongi, op naar de nieuwe ronde met nieuwe kansen. Heb ook de meeste pendels voor Nov. Waaronder een met extra bevestiging van de kaarten.. Maar ja die ff maakt je dan weer aan het twijfelen dat ik nu pas op 9 dpo zou zitten.. Dan zou ik nu ook nog niet posi kunnen testen.. whaha lekker onduidelijk hoor.. Het is wel bewezen dat je met clomid een laat eitje kunt krijgen.. Maar dit zou dan op dag 21 zijn gebeurd.. CHECK HIER VOOR DE FF ZONDER OVUTESTEN.. En hier onder kun je op de andere link klikken.. Snappen jullie het nog? Qua innesteling zou die van 9dpo wel mooi zijn geweest.. Spannend
dat is toch wel een verschil , ik zie ook dat je 2 posi testen hebt gehad met 1 dag ertussen , kan dat
Ik heb volgens FF 25-10 mijn ei gehad. Zondag had ik opeens heel veel witte afscheiding in een keer (nooit eerder gehad). Gister was mijn temp 0,2 gr lager dan de dagen ervoor en vandaag. Nou voel ik allerlei steekjes en ben ook hartstikke moe. Ook heb ik hoofdpijn. Maar verder voel ik mij goed hoor haha. Vind het wel spannend nou of dit komt door een eventuele innesteling/zwangerschap of dat mijn lichaam mij nog steeds voor de gek houdt. Ik heb eerst een cyclus van 27 dagen gehad en daarna een van 28 dagen. Als ik 28 dagen aanhoudt kan ik vrijdag testen, maar volgens de calculator hier zou het 9 nov zijn als ik uitga van de dag dat ik mijn ei had.....nog even volhouden dus en hopen dat ik niet ongi wordt