Volgens mij niet.. mja die clomid kan ze nog al eens voor de gek houden, fijn medicijn hoor.. maar niet op deze manier haha.. Mja ik kan maar 1 ding doen en dat is afwachten.. Liefs Melanie
Ok...dus FF houdt rekening met de Ovutesten bij het bepalen van de eisprongdag ? Is dan toch best vreemd dat je een andere dag van eisprong hebt. Dit zou betekenen dat als ze alleen naar de temp. zouden kijken....dit dus niet overeen komt met de eisprong volgens de OVUtesten. Of zie ik dat nou verkeerd ?. Stel bij mij zegt FF nu : dag 13 eisprong. Maar volgens een Ovutest was het misschien dag 11 geweest (noem maar ff wat). Welke dag moet je dan aanhouden als ´juist´ ? Zit ik straks de hele tijd netjes die temp. in de gaten te houden en ga ik daarop af, terwijl in het echie mijn ei al een paar dagen ervoor is geweest. Lekker dan.
Ikke ook de 25e ! Ook cyclussen van 27 a 28. Hoe kom je dan op vrijdag testen? Deze vrijdag toch niet? We kunnen rond de 8e pas testen toch ? Dat zegt mijn FF tenminste Ik las net dat innestelling tussen dag 7-10 dpo is (maar soms eerder en soms later, om het makkelijker te maken ). Dus theoretisch voor ons tussen 1/11 en 4/11.
Goed..... Na een dagje werken en daarna griepvaccinatie's te hebben gegeven heb ik ongeveer 20 pagina's door gelezen... Enne.... ROZE tegen gekomen!!! Helaas ook nog wat onzekerheden en rood... Kop op he meiden.... Spinnekop: Van harte!!!! Wat leuk zeg!!! Lekker van genieten hoor.... Enne gewoon meekletsen en natuurlijk duimen voor ons allemaal!!! Aloha; Wat een onzekere situatie... Gewoon druk erachter zetten hoor... En anders het proberen via je huisarts / assistente??? Ik hoop dat het goed gaat voor je!!! Hier is het nog even afwachten geblazen... Nog een dikke week... Wel wat buikpijn af en toe, helemaal onderin... Wat uitstralend naar de liezen.... En wat lage rugpijn.... Dus we zien het wel... Spannend allemaal...
@Lola36 : de eerste dag van mijn laatste menstruatie is 9 oktober dus kwam ik op 4 november uit dat ik kan testen. De vorige cyclus werd ik 11 dagen na mijn ei ongi. En had ik een cyclus van 27 dagen. Daarom kom ik op 4 november. Als ik uitga van de dag dat ik mijn ei heb gehad en dan 14 dagen erbij tel, kom ik inderdaad later uit. Heb jij al symptomen of verschijnselen ?
Ah ok ! Snap ´m Verschijnselen ? Tsja weet niet. De buitenkanten van mijn borsten doen zeer als ik erop druk. Voor mijn NOD voel ik dat meestal ook wel, maar echt pas 2 of 3 dagen ervoor. Het lijkt nu erger en eerder. Maar ik weet niet of dat iets zegt. Verder vind ik mijn gezicht iets ´gezonder´ eruit zien. Krampjes in mijn liesstreken heb ik al sinds donderdag. Voel me opgeblazen. Maar of dit allemaal iets betekent ?
Ik heb ook gespannen borsten....als mijn ongi eraan komt heb ik dat ook, maar niet zoals nou. En of het iets betekent weten wij helaas pas als wij kunnen testen. Hopelijk positief ! Ik ga slapen, want ben echt hartstikke moe.
@ Esther en Haagje: bummer meiden. Misschien nog even wachten en nog eens proberen? @Aloha...wauw. dat is vreselijk allemaal.En niet elleen zorgwekkend in verband met je zwangerschap! Kunnen ze er geen spoedaanvraag van maken, gezien je nu zwanger bent?? @Posh: ik had al eens hallo gezegd, maar opnieuw weer even welkom in dit cluppie. geldt ook voor CVO @Hartogje: ik pendel deze week, vandaag even niet, zie mijn verhaaltje hieronder. Maar zou jij dan voor mij een keer kaarten willen leggen? @Melanie: als het 9 DPO is is het wel erg vroeg om te testen. Wacht he tnog even af! ik hoop dat je dan geen polonaise meer aan je lijf nodig hebt . Als ik je kaartje zie, dan is de dag van je kruis wel voor de hand liggend, maar ik sluit dag 17 ook niet uit. @FF: ze houden rekening met én ovutest én je temp en hoe langer jij daar je gegevens invoert, hoe meer ze het kunnen baseren op jouw historische gegevens. Dan weten ze ook welke temperaturen doorgaans je post-ei temps zijn etc. Vul je dan ook nog je cervixslijm en baarmoederhals stand in, geeft dat een heel volledig beeld. Ik ben nu een tidje VIP en dan zie ik per vruchtbaarheidsteken of ik wel of niet vruchtbaar ben ( het "stoplicht") Heb vanavond een off-avond, het gaat niet goed met mijn Lief die een paniekstoorn is heeft en het feit dat hij op 150 km van mij zit, is dan helemaal niet leuk meer. Dus ik bén hier wel, maar vooral om een beetje afleiding te hebben. Want he tplan om vroeg naar bed te gaan en lekker bij te slapen (ik sta op mijn 4 werkdagen altijd om 5.30 uur op) zit er nu natuurlijk nie tmeer in, omdat ik mezelf zit óp te vreten van de zorgen. maar goed. Tot zover mijn ego-momentje.
He balen Hellen.... Dat moet frusterend zijn om op zo'n moment niet bij elkaar te kunnen zijn.... :-S Dan kan je wel op bed gaan maar dan ga je toch alleen maar nadenken.....
@hellen jeetje meis wat balen.. Hoezo zitten jullie zo ver van elkaar vandaan als ik vragen mag? Hoop dat je wat afleiding krijgt vanavond zodat je straks rustig in slaap kan komen! Dikke knuf meid!
Tsja, die stand van de BMhals.....ik heb geen idee hoe en waar ik dat moet voelen hoor Ik heb nu 3 keer gevoeld en elke keer zit ie aan de rechterkant volgens mij, nu iets verder weg, met een kuiltje ofzo af en toe. Klopt het dat het zo ver naar rechts gericht is ?? Hellen, ego-momentjes mogen ! Lekker slapen en morgen weer een nieuwe dag !
@ mies: gefeliciteerd meid. heerlijk toch juist als je al de 1e ronde zwanger bent. lekker van genieten hoor @ aloha: he nee toch, wat een rot nieuws lees ik nu? ik hoop zo dat je kleintje blijft plakken. och meis wat een ellende. ik wil je wel feliciteren met je zwangerschap. het is je zo gegund @ spinnekop: wauw wat een knaller. gefeliciteerd!!
Zo heb ik even een avondje visite, heb ik gelijk een aantal pagina's bij te lezen haha! Helaas was het niet allemaal goed nieuws he.. Ik had het zo gehoopt! Ik heb inderdaad vandaag voor NOD getest, en deze was negatief, maar zoals er gezegd is, misschien te vroeg? Ik dacht dat er weinig verschil zou zitten tussen 1 a 2 dagen? Ik zou morgen mijn NOD moeten hebben, maar voel nog helemaal niks!! Overigens ben ik vorig jaar in dec met de pil gestopt, dus 'de 5e ronde' klopt niet helemaal bij mij.. Helaas in de tussentijd een MA gehad en gecurreteerd met bijna 3 maanden.. Maar ik lees hier nu een tijdje mee.. En ik mag nog helemaal niet klagen! Dames allemaal: ik hoop voor ieder dat haar droom mag uitkomen!
he lieverds. ik ga morgen verdere actie ondernemen. word gebeld door me huisarts en ga ervoor zorgen dat er meer actie word ondernomen. vind dit zo maar belachelijk lang duren en gevaarlijk voor mezelf en de zwangerschap. Inmiddels ben ik heel wat wijzer over trombofilie en de at3 variant ervan. Je word er niet heel vrolijk van. mensen die meer willen weten over wat ik nu blijkbaar heb is hier een link. Google Vertaling
Aloha, ik lees net je berichtje over AT-waardes... ik vind het vreselijk voor je, ik had je zo een zorgeloze tijd toegewenst! En over het wel of niet posten omdat we positief nieuws nodig hebben: ik vind het ook heel positief als we vreselijke dingen kunnen vertellen en steun kunnen krijgen van elkaar. Dikke knuffel. Ik krijg het er koud van. Heel veel sterkte meid!
Goedemorgen meiden.......met twee kids, een man die een hele drukke baan heeft en zelf aan het werk lukt het me niet om er altijd te zijn....... Hier mijn kaartje trouwens, ik snap er niks meer van......volgens de ovutesten (positief op vrijdag, maar heb ze nog nooit zo donker gehad) temp gestegen gisteren pas echt naar een waarde die normaal is voor mij. Link doet het nog steeds niet dus hier ff afbeelding.