NOD-lijst 1 tot 15 november

Discussie in 'NOD forum' gestart door princess25, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delta

Delta Niet meer actief

mompeltientje: ik snap je verdriet meid.. maar indd, geen bloed geeft moed.. alles zit je wel tegen nu.. :( kop op meid!

2. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Bijna klustijd voor jou evaa..
    Of heb je je ei zelf al gevonden?

Liefs

3. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Sorry Mompelientje! Ik scan de lijst altijd even heel vlug op roze en de rest kijk ik (blijkbaar) per ongeluk overheen!
    Maar een negatieve test wil nog niks zeggen hoor!! Niet zo verdrietig zijn, het kan nog hartstikke raak zijn..

GEEN BLOED GEEFT MOED!!! :)

Sterkte meisje...

4. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Ik snap niet hoe het allemaal moet meer :(

8 oktober werd ik ongesteld, ik was 12-28-28-26 dat zijn m'n cyclussen dat ik me nog kan herinneringen. Ik neem het gemiddelde dat is 27 dagen. Morgen is testdag, ik heb gisteren getest maar negatief met Etos. Ik heb gejankt!

Ik had op donderdag 20 oktober zeer positieve testmet ovu, maar we konden niet klussen, 21e ook niet, 22e wel en dag daarna nog steeds een positieve ovu test. Dus ik hoopte echt.

Dank je wel allemaal (piepstemmetje).

5. spinnekop

spinnekop Niet meer actief

kruimeltje en evira @ wat jammer :(

hellen: ik hoop dat je man zich snel wat beter voelt en die ego momenten heeft iedereen toch wel een keer

jup@ ik heb last van de standaard dingen , misselijk, last van lenzen enz

haagje@ wat een gedoe , je had er toch zo'n goed gevoel over , misschien toch te vroeg hoe voel je je verder
    mijn spiraal in 16 september verwijderd , toen had ik een cyclus van 23 dagen en nu weer een cyclus van 28 dagen voor de spiraal ook altijd 28 dagen , tja dat geluk heb ik

behappy en april1980@ he bah dat soort ervaringen/verhalen , heel verdrietig:(

suusjelove@ wat een nare cyclus , er is echt geen touw aan vast te knopen kwam je ongi nu maar dan wist je tenminste waar je weer staat in je cyclus

goofychick@ ik vind mij templijst veel op die van jou lijken , vooral die dip op 6 dpo , bij mij is het dus toch waarschijnlijk een innestellingsdip geweest , zou dat bij jou ook niet zo kunnen zijn

heb je de instellingen wel goed staan in ff

6. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Mompelientje,
    Het kan misschien nog t ontpillen zijn.

Maar idd geen bloed geeft moed.. Ik heb nu al 2 negatieve testen gehad maar nog geen bloed.. En heb nog steeds goede hoop.. Probeer stress te vermijden meid want als er iets niet goed is voor t vruchtje is t stress wel..

liefs en dikke knuffel

7. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    @Mompelientje: Etos staat nou niet echt bekend om zijn vroege testresultaten! Die reageren echt pas bij veel HCG. Lukt het je om ergens een Kruidvat vandaan te toveren??

8. spinnekop

jouw temp blijft wel mooi hoog melanie :)
    en geen bloed

9. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Ja dat zei ik daar straks ook al, maar ook bij mij werd er overheen gelezen hahaha..

Maar ik heb nog wel een tikkeltje hoop.. Bedoel idd me temp is hoog en t ei zou zomaar idd later kunnen zijn gekomen.. Na het weekend moet er voor mij meer duidelijk zijn..

Liefs Melleke

10. April1980

April1980 Lid

1 mei 2011
    35
    2
    8
    Administratief medewerkster, nagelstyliste
    Utrecht
    Mijn schoonzusje was bijna 25 weken zwanger.
    Het is allemaal nog zo moeilijk te bevatten.
    Bedankt voor de lieve woorden.

11. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Welke ovu testen gebruik je dan..?!
    Want meestal test je niet zo lang positief....

En daarbij als jouw eitje ook echt pas de 22ste is gekomen dan zit je nu pas op 8dpo en dat is veel te vroeg om te testen...

12. spinnekop

het gaat hier zo snel , je wilt alles over iedereen lezen soms gaat het zo snel dat je een bericht van iemand mist;)

maar inderdaad na het weekend moet je toch wel wat meer weten;)

13. Haagje

Haagje Bekend lid

6 sep 2011
    511
    0
    0
    thuismama
    Raalte
    april sterkte ook jij met dit verlies. vreselijk lijkt me dat zeg, zoiets wil ik echt nooit meemaken. een dikke knuf voor jou meis!

14. princess25

princess25 Niet meer actief

15. Mompelientje

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    8 dpo... na 8 dagen pas testen? DPO? Even googlen. Iets nieuws geleerd.

Ik gebruik testen van SME website, 10 stuks dipsticks voor 1,10 pond (1,50 euro). Ik denk dat ik gewoon de dure moet kopen? Ik moet ook leren tempen, maar dat ga ik doen volgende maand als ik ongi word.

Ik heb etos zwangerschaptest gebruikt maar je moet 1 dag na NOD testen. Wanneer is m'n NOD? sniff. Ik ben echt een kluns!!

16. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Spinnekop SUPERRR gefeliciteerd!

17. Mompelientje

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Ik hoop dat Esmeralda84 strakkies zeg dat alles goed gaat met haar :( Waar ben je?

18. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Aloha ik loop me gek te zoeken naar berichtjes van jou..........vooral als ik de reacties zie, eerst positief maar gaat het weer mis????? Dit kan toch niet zo langer.........kom maar op met die progestron bolletjes.......oh meid.....ik ga straks even proberen terug te lezen.
    Dikke knuff voor nu

19. Delta

Delta Niet meer actief

hey melanie,
    wat lief dat je aan me denkt. ik denk dat mn eitje gisteren was..
    ik voelde namelijk maandag erg veel pijn! in de middag/avond
    en gisteren ook nog wat gevoelig bij mn eierstok.
    heb maandag en gisteren goed geklust.. dus ja afwachten..
    misschien vanavond nog, maar ga niks forceren! mn temp was vanochtend wel wat omhoog gegaan ik hoop dat ie morgen nog hoger is :)

hoe ist met jou? las dat je nog niks wijzer was geworden. heb je nog getest? je had een streepje he..

liefs

20. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja zo zit ik ook te denken.....maar deze cyclus is zooo raaaarrrrrrrrrrrr.......nooit zo'n dikke positieve ovu test gehad............en veeeeeeeeeeeeeeeeeeee later dan normaal terwijl ik altijd heeeeeeeeeeel regelmatig ben........kan de klok erop gelijk zetten. Hoe kan het dan zijn dat opeens je ei veel later springt???? Snap er echt niks van.

Deel Deze Pagina