Hoi meiden, kom even bij jullie binnen vallen. Mijn nod is vandaag, zie nog niks, voel nog niks, vond t fijn al jullie berichtjes te lezen. Succes allemaal. Ik vind t zo ongelofelijk spannend! Ga iets te vaak naar t toilet hahaha weet ook niet wanneer ik zal gan testen... Te spannend!
spannend hoor! en je weet nog niet wanneer je gaat testen! oew dat is helemaal spannend? heb je al klachtjes??
tandpasta! s'avonds erop smeren en s ochtends poetsen! Het werkt echt. verder geen idee. Ik heb er ook altijd een hekel aan, maar nu valt het mee gelukkig. verder je huid reinigen ( moet ik zeggen, want ik vergeet dat altijd)
oke misschien dat ik dat probeer.. verder mijn huid reinig iedere ochtend en avond dus daar kan het niet aan liggen haha en heb ook 's ochtends en 's avonds een creme.. nou hopen dat het snel over is.. joost weet waar ze vandaan komen .. pff!
Ik had een vaag streepje idd.. Maar ik zit nu helemaal in een soap.. Ik had nog 3 ovutesten liggen van kruitvat (en die zijn al niet echt je van het) Dus ik dacht nou goed doen ze toch maar even aangezien mijn temp zakte.. Die waren posi nega en posi.. Als ik ze bij fertility friend weghaal krijg ik mijn ei ineens op CD21.. En zou ik nu dus pas op 10dpo (days past ovulation).. Ik wacht nu lekker tot na het weekend af..
Hahahah lief van je maar ik ben al bijna 5 jaar pilloos, en heb twee zoontjes.......en dus altijd tussen de 25-27 dagen geweest.....ook na mijn zwangerschappen.......
ik zou het niet weten, ik heb nog nooit zoveel last van puistjes gehad als nu.. zelfs niet in mijn pubertijd.. word er gek van joh! lijkt wel een grinttegel! maar ik ga tandpasta proberen dan haha! hebben jullie het ook zo koud dames of ligt het aan mij??
foto ja , ik heb het ook koud gisteren was voor mij een van de redenen om te testen , misschien toch beginverschijnselen van zwangerschap
hihi ja daag ik ga mijn grintplaat niet op de foto zetten! schaam me dood haha ik heb deze klachten nu sinds afgelopen vrijdag, koud, moe,puisten, vlagen van misselijkheid! bwuh word er gek van! maar mijn temp is hartstikke laag dus denk niet dat ik zwanger ben, heb ook helemaal niet het gevoel, wat ik twee maanden terug wel had, en was toen een vmk.. maar zou het dan toch kunnen dat ik zwanger ben? ondanks die lage temp??
die temp is een goed hulpmiddel maar het is toch geen garantie van wel of niet zwanger er zijn vreemdere dingen gebeurt trouwens toen ik zwanger was van mijn ma (aug 2009) toen voelde ik me ook anders dan bij mijn zwangerschappen dus ook dat wil niets zeggen met andere woorden ik weet het ook niet maar ik hoop voor je dat je gewoon zwanger bent met lage temp en trouwens die kan toch nog stijgen of vergis ik me je zit toch nog 7 dagen voor nod
ja dat is eigenlijk ook wel zo.. ik weet het eigenlijk ook niet.. ja ik zit nu een week voor mn nod.. 9 dpo vandaag.. nou ik kijk het wel even aan.. ik voel me niet zwanger maar misschien dat ik binnenkort een testje ertegenaan gooi vind het nu toch wel vreemd worden allemaal..
Ow sorry dan zeg ik niks meer... Dan heb jij veel meer ervaring dan mij... maar ja nu weten we nog niet wat er met je cyclus aan de hand is...
Ik had ook een keer een uitbraak (los van zwangerschap) ... kan ook zijn dat je iets gegeten hebt, dat hiervoor zorgt misschien ? En Essje, mijn temp is ook nog laag....nog nooit zo´n rare temp. gehad na eisprong ? Kan iemand er eens een blik op werpen ? Mijn borsten doen trouwens erg zeer
nou ik kan me niet herinneren dat ik iets anders gegeten heb dan normaal, heb er ook nooit last van door eten of drinken ofzo.. maar ik vind jou temp mooier dan de mijne, 36,6 is een mooie temp.. ik vind mijn 36,3 echt laag voor temp na ei ik heb deze maand helemaal geen last van mn borsten, had ik vorige maand wel..
Ik las op FF dat een temp stijging van 0,2 al kan duiden op een eisprong. Dus hoeft niet persé meer te zijn. Je moet naar de stijging kijken en niet naar de temp.
oke, ik heb mijn ei ook gevoeld dus dat ik die gehad heb was ik zo goed als zeker van.. maar voor een zwangerschap moet je temp toch stijgen?
Zoals ik het lees: Twee-fasig Een BLT patroon dat duidt op ovulatie en de vorming van een corpus luteum (`Gele lichaam`), welke de progesteron afscheidt. Dit hormoon zal de lichaamstemperatuur met ongeveer een halve graad verhogen tijdens de rest van de fase. Dus het gaat om de verhoging van ong. 0,5. Zoals ik het begrijp hoeft dat dus niet persé uiteindelijk 37.0 te zijn. Dit ligt bij iedereen anders. En 0,5 is ook een gemiddelde volgens mij.