Succes mama v m. Hier wordt me test iets donkerder. We hebben de woning geaccepteerd dus dat betekend dat we de komende 2 maanden er druk gaan zijn en dus niet heel erg bezig kunnen zijn met het zwanger worden, wat ons denk ik wel heel goed zal doen en wie weet gebeurd het dan wel! Er is in het nieuwe huis een perfecte kamer voor ons toekomstige kindje zie het al helemaal voor me. Hoe is het met de rest van de dames?
Gefeliciteerd! Wat ontzettend leuk! Zou fantastisch zijn als het dan zomaar zou gebeuren. Ik zit in een flinke dip. Ook nog geen positieve ovulatietest. Hoop dat er toch nog een eisprong komt.
Dankje. Ja ben blij dat er afleiding is de komende maanden. Oh wat vervelend die dip! Ik ken het maar al te goed heb die 2 weken geleden nog gehad. Hopelijk komt je eisprong snel. Ik slik teunisbloemolie misschien een idee.
Hadden we vorig jaar ook,4 maanden nieuwbouwhuis gekocht voor onze dochter geboren zou worden..ook helemaal kaal. Was wel even hectisch,vooral de spanning van zoontje naar nieuw huis en nieuw zusje gelijk in een keer maar viel reuze mee gelukkig
Mooie tests moanaa! Niet te missen inderdaad. Hier lijkt t vruchtbaar slijm af te nemen en mn temperatuur is al 3 dagen best laag. Vreemd. Nou ja ik ben ook niet heel stipt aan het temperaturen hoor. Ik wacht gewoon af wanneer ie stijgt en verder maken we het gewoon sowieso gezellig dat is ook geen straf hahaha