Vragen mag hoor, maar hij doet het niet voor de eerste keer, maar we hebben wel eens gehad over het potje heen op de grond toen moest de analyse opnieuw 3 dagen later (was toen in 2005)
Maar krijg je nu inseminatie op dag voor je eisprong of op de dag? Wat is de voorkeur of belangrijker de ideale tijdstip
Overal lees je wel andere dag van welke nou beste dag is, hier helaas dag van eisprong ( waarschijnlijk) niet gekunnen. Spannend en heel veel succes morgen!
Oh nee haha over het potje heen. Dat overkomt je (hem) vast geen tweede keer. Wat zal ie toen gebaald hebben zeg. Gelukkig was het toen alleen voor onderzoek en niet n belangrijk nu moet het er zijn moment. Veel succes morgen mama van marlinda! Ook voor je man natuurlijk. Duimen dat t raak mag zijn!
Ik had inderdaad nog geen positieve test... Hoe is het nu afgelopen Moanaa? @mama-van-marlinda Succes morgen! Augustus zou mooi zijn toch?
We hebben het vanmorgen vroeg om 05.00 'gezellig gemaakt. Nu op het wachtbankje en maar hopen. Hoop dat er genoeg zaadcellen in zaten.
Ik duim ook dat het genoeg was moannaa! Succes vanmiddag mama van m!! Hier nog steeds lage temp. Geen eisprong dus gister. Balen want de komende dagen ga ik voorstellingen in dus laat thuis en mn vriend al vroeg weg voor zn werk dus t zal niet veel van gezelligheid komen... en geen idee wanneer die sprong dus wel komt.
Pfff ik snap niet zoveel van temperaturen. Doe het elke ochtend om half 7 maar misschien toch te veel verschil in slaap? Eergisteren positieve ovu test en ovulatiepijn dag ervoor had ik al een dip en nu afgelopen dagen weer 'normaal' 36.2 op de dag van de positieve ovulatietest en nu twee dagen 36.3. Zou die dan nog niet gesprongen zijn?!
5 uur.. nou dan hoef je me echt niet aan te raken hoor haha maar goed voor goed doel wel.. Oh balen samsoko hoop dat jullie toch ergens een momentje samen er tussen door kunnen plannen ! Succes straks mama van m!
Hier goed net de zwemmers van manlief ingeleverd, nu even snel thuis broodje eten en water drinken zodat ik straks volle blaas heb, en dan hup terug naar leiderdorp voor de inseminatie... Hoe is het daar