@Samsoko Omdat ik 2 jaar geleden een slecht uitstrijkje gehad dus vandaar wilde eerst zeker weten dat het kon/ mocht
NOD-lijst 10 juli t/m 16 juli 2017 10 juli (4) Fiederelsje - 35 jaar - 2de kindje - ronde 5 Esther519 - 30 jaar - 2ekindje - ronde 3 Moanna - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 MMM clomid Lalalola - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 11 juli (4) Angel071986 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 Aardbeitje89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 16 Nicole1987- 29 jaar - 3e kindje - ronde 4 Noa-Veronoca - 24 jaar - 1e kindje - ronde 8 12 juli (3) Chanbee - 25 jaar - 1e kindje - ronde 9 Sunnycloud - 35 jaar - 3e kindje - ronde 3 LizMe - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 13 juli (6) Another - 27 jaar - 2e kindje - ronde 4 Clara14 - 33 jaar - 2 kindje - ronde 2 MMM cryo tp Brinsa - 24 jaar - 1e kindje - ronde 14 Samsoko - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Ellie_x - 22 jaar - 2e kindje - ronde 1 Nikki15 -36 jaar -3e kindje -ronde 2 (na MA) 14 juli (1) Mama-van-M - 38 jaar - 2de kindje - ronde 10 MMM iui 1.0 15 juli (4) Nadieh - 31 jaar - 1e kindje - ronde 7 Tjemmie - 32 jaar - 1e kindje - ronde 7 Angela22- 24 jaar- 2e kindje - ronde 2 Abos - 26 jaar - 1e kindje - ronde 10 16 juli (4) Hb89 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 7 eendje86, 31 jaar, 2e kindje - ronde 2 Manana - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 Liske- 31 jaar- 2e kindje- ronde 2 Datumloos (1) papillons - 28 jaar - 2e kindje - ronde 7 MMM Totaal: 27 Wachtbankje (11), Zwanger (0), Ongesteld(1), MMM (4) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.
Een tijdje afwezig geweest, ik kwam gewoon tijd en energie te kort om het bij te houden. Maar ik heb nu alles bij gelezen en mijzelf maar op het wachtbankje gezet. Het is mij allemaal niet duidelijk. Mijn temperatuurkaartje vliegt alle kanten op. Te laat met ovulatietesten, dus alleen een bijna positieve ovulatietest. Het is me allemaal nog onduidelijk, maar we gaan het zien. De spannende tijd breekt weer aan, ik wens iedereen succes met het afwachten. Jammer dat er ook al iemand op rood is. Kan het geen ovulatiebloeding zijn? @Esther519?
@Another Ik zie dat je in je temperatuur kaartje veel open bolletjes hebt staan. Meet je wel elke dag op het zelfde tijdstip???
Alvast gefeliciteerd Nicole! Welkom anothwr! Ik ben zelf ook nog niet zo thuis in het temperaturen dus ik heb ook geen flauw idee. Ik duim.iig dat het raak mag zijn! Nou, mn temperatuur was vanmorgen welgeteld 0.1 graad gestegen... dus dat is volgens mij nog steeds geen eisprong...
Alvast gefeliciteerd Nicole! @Another ,Volgens mijn ovulatietesten had ik vorige week woensdag/donderdag mijn eisprong, dus ik hoopte eerst dat het een innestelingsbloeding zou zijn, maar het is echt helderrood bloed en ook redelijk wat, dus ga er toch echt maar van uit dat het mijn menstruatie is...
Dankjewel voor het meekijken! Nee, klopt. Dat is bijna onmogelijk met een kleine die in de nacht nog wakker wordt en in de ochtend heel onregelmatig. Dus ik heb er voor gekozen om liever op een ander moment te temperaturen zodra ik iig uit rust kom, in plaats van precies op tijd als ik al van alles heb gedaan. Maar wel allemaal tussen de 06:30 en 08:00 uur. Ik weet niet zo goed hoe ik dat kan oplossen. Want overdag ben je sowieso druk..
@Esther519 , dat dacht ik ook toen ik een ovulatiebloeding has. Maar als je al een positieve ovulatietest hebt gehad dan lijkt het me idd sterk. Vervelend hoor. Sterkte. Alvast gefeliciteerd Nicole!
Ja dan word het een lastig om precies in beeld te krijgen wanneer je eisprong is. Ook omdat je snachts nog eruit moet voor de kleine. je temp is namelijk ieder uur anders en daarom is het belangrijk om het op hetzelfde tijdstip te doen. Word je kleine ongeveer rond hetzelfde tijdstip wakker? Je zou dan kunnen gaan tempen of een wekker zetten en daarna veder slapen.
Nee helaas momenteel even niet, dat heb ik inderdaad ook gedaan. Ik weet dat het eigenlijk zinloos is om dan te blijven temperaturen maar ik hoop dat het weer recht trekt en de kleine gewoon goed slaapt zodat ik vanzelf weer regelmatig optijd kan tempen.
Nicole vast gefeliciteerd! Dames vraagje... ik heb dus nu gisteravond en vanmorgen een lichte streep, wel duidelijk hoor, dus ik denk dan morgenochtend de knaller (hoop ik...) Vanavond maken we het iig gezellig...Dl is uit logeren. Morgenochtend heeft dan niet zoveel zin toch? Eventueel dan wel morgenavond? Ik verwacht dat mn ei dan zaterdag/zondag is.
Nee morgenochtend niet echt nee, zou het dan morgenavond doen of zaterdag ochtend en dag na je eisprong nog keer
@Eendje86 ik zou inderdaad ook morgen avond doen. En eventueel zondag avond nog een keer. Denk dat je dan alle kansen wel hebt benut! Ik heb dinsdag avond geklust en gisteren (donderdag) avond dus mn knaller gehad en ook geklust. En vanavond weer voor de zekerheid, zal nu ongeveer mn eisprong hebben verwacht ik...
Hmm dan weet ik het ook niet. Ik ga volgende maand gewoon weer proberen. Mijn temp was 0.2 gestegen vanmorgen.