Irritant eendje dat t zo onduidelijk blijft. Nou ja hopelijk is t inderdaad je ei en is t genoeg zo Lizme hopelijk komt er iets uit de testjes!
@angela22 heftig zeg! Hopelijk kunnen jullie er samen goed over praten en kom je eruit!!! Voor de zekerheid maken we het nog maar gezellig vanavond en morgenochtend nog een ovutest, is ie nou wit dan weet ik iig zeker dat het mn ei was, en hopelijk waren we niet te laat
Ik hoor net van een kennisje die een tweeling verwacht dat in de maand dat ze zwanger werd ze geen een positieve ovulatietest heeft gehad. Terwijl er dus zelfs 2 eitjes zijn gesprongen die maand.
Ik denk dat we nu gaan wachten tot september en dan door met ICSI. Er is geen wachtlijst, dat scheelt. Maar ik ga wel iedere keer na menstruatie clomid slikken tot die tijd, om de boel wat regelmatiger te houden.
Hmmm klussen is helaas niet gelukt gisteren avond hopelijk was eergisteren avond en dan wel genoeg. Eergisteren had ik savonds mn positieve ovulatietest dus denk dat gisteren avond eigenlijk wel een belangrijk moment was... Maar manlief was moe door het 'echte' klussen in de tuin, hij heeft hard gewerkt aan een veranda, en omdat het niet erg spontaan was ging het gewoon niet. Hopelijk vanavond nog klussen, wie weet is mn ei vandaag pas gesprongen. vanmorgen was mn temp nog niet echt gestegen dus....
@papillons wat balen zeg van de cyste! Al zoveel tegenslagen en nu dit ook nog. Sterkte! @angela22 Wat erg zeg, ook nu je je er psychisch op hebt voorbereid. En dan dit bericht. Ik zou dat persoonlijk echt heel moeilijk vinden om mee om te gaan. Moet er niet aan denken dat mijn man ineens met zo'n bericht zou komen. Denk dat ik zou instorten! Snap dat je je verhaal kwijt moet. Wieweet gaat hij het over de korte tijd anders inzien.. @Lalalola wat vreemd zeg die bloedingen, geeft ook onzekerheid! Maar wie weet inderdaad een innesteling die niet goed is gegaan? Ik moet vaak lang wachten met mn cyclussen maar zo snel gaan bloeden dat is ook niet fijn! Hopelijk heb je snel weer normale cyclussen!
Hmmm lastig! Vraag is of je je eisprong dan wel of niet hebt gehad... ik heb ook weleens wat duidelijkere streepjes die dan weer verdwijnen, en uiteindelijk bleek ik toch pas later mn eisprong te hebben. Je zou daar meer duidelijkheid in kunnen krijgen als je gaat temperaturen. Dan weet je zeker of je m hebt gehad of niet.
He jammer meid, hopelijk vanavond nog even gezellig! Ja zou kunnen...morgen iig nog even testen. Dit is het tot nu toe Pff dames, die ovutesten haha. Hier komt ie: Donderdagmorgen, lichte streep, maar echt tuur. Donderdagavond en vrijdagmorgen wat donkerder. Vanmorgen en vanavond alweer lichter. Daarnaast... gisteravond en vanmorgen echt steken als ongipijn. Dat moet haast mn ei zijn geweest. Gisteravond en net geklust.. dus ik hoop dat we optijd waren. Maar dat moet haast wel aangezien een ei ook 12 tot 24 uur "goed"blijft, er vanuitgaande dat hij gisteravond op zn vroegst sprong (of ergens in de nacht of vanmorgen) Morgen maar voor de zekerheid nog 1 ovutest en dan plaats nemen op het wachtbankje! Ik denk wel dat we m goed benut hebben... maar ja misschien waren we ook te laat... We gaan het over 2 weken zien!
@papillons, meid wat sneu van de cyste @angela22, wat een omslag zo ineens zeg, knuffff!! die kun je nu wel even gebruiken @Abos laten we duimen dat die ene avond er oor genoeg was meis @Eendje86 wel een leuke droom toch
Hier al de hele dag misselijk pffff rot bijwerking van de ovitrelle maar nu na een lange dag werken heerlijk op de bank onder een dekentje met een lekker koppie groene thee
Ik heb echt gevoel dat het gelukt is.. veel trekkingen in me buik en dat herken ik van me andere 3 zw nu maar hopen dat geen wishfull thinking is
NOD-lijst 10 juli t/m 16 juli 2017 10 juli (4) Esther519 - 30 jaar - 2ekindje - ronde 3 Moanna - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 MMM clomid Lalalola - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 11 juli (4) Angel071986 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 Aardbeitje89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 16 Nicole1987- 30 jaar - 3e kindje - ronde 4 Noa-Veronoca - 24 jaar - 1e kindje - ronde 8 12 juli (3) Chanbee - 25 jaar - 1e kindje - ronde 9 Sunnycloud - 35 jaar - 3e kindje - ronde 3 LizMe - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 13 juli (6) Another - 27 jaar - 2e kindje - ronde 4 Clara14 - 33 jaar - 2 kindje - ronde 2 MMM cryo tp Brinsa - 24 jaar - 1e kindje - ronde 14 Samsoko - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Ellie_x - 22 jaar - 2e kindje - ronde 1 Nikki15 -36 jaar -3e kindje -ronde 2 (na MA) 14 juli (1) Mama-van-M - 38 jaar - 2de kindje - ronde 10 MMM iui 1.0 Fiederelsje - 35 jaar - 2de kindje - ronde 5 15 juli (4) Nadieh - 31 jaar - 1e kindje - ronde 7 Tjemmie - 32 jaar - 1e kindje - ronde 7 Angela22- 24 jaar- 2e kindje - ronde 2 Abos - 26 jaar - 1e kindje - ronde 10 16 juli (4) Hb89 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 7 eendje86, 31 jaar, 2e kindje - ronde 2 Manana - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 Liske- 31 jaar- 2e kindje- ronde 2 Datumloos (1) papillons - 28 jaar - 2e kindje - ronde 7 MMM Totaal: 27 Wachtbankje (12), Zwanger (0), Ongesteld(1), MMM (4) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.[/QUOTE][/QUOTE] Even me leeftijd aangepast