Balen van de negatieve testen meiden. Maar we houden hoop, t is nog vroeg! Ohh wat balen anothwr, hopelijk mag het volgende ronde raak zijn. Ik wil voorhouden tot na mn nod. Baalde vorige keer dat ik een test deed en vlak daarna rood afveegde. Vond ik echt zonde van de test haha en dat was een dag voor nod, dus ik wacht gewoon tot mn nod echt geweest is. Zeg ik nu...
Haha ja weet ik... Maar je ziet ze altijd zo voorbij komen.. Maar goed je ziet inderdaad ook 12 dpo die net zo donker zijn als die van jou met 9dpo dus het kan nog inderdaad
Hier helemaal geen symptomen die ergens op wijzen. Nou ja ook dat is op 6 dpo niet zo gek. En vorige ronde dacht ik vanalles te voelen wat achteraf niks met zwangerschap te maken had hahaha dus ik heb geen idee. Mn gevoel zegt niet, mn hartje hoopt wel haha.
Als de kv2v5 negatief is heeft het geen zin om bijv de predictor early of een andere test te doen toch?
Laten we elkaar steunen en volhouden niet te testen!! Jij en ik lopen gelijk Samsoko... help me volhouden door te wachten tot volgende week zaterdag. Dan help ik jou! girlpower!! Volgende week zaterdagochtend wil ik gaan testen... vandaag 6 dpo, volgende week zaterdag 14 dpo.
Oke ik heb iets geks.. Pijn in de borsten heb ik altijd wel dus probeer me daar niks van aan te trekken. Maar heb nu echt steken down under. Maar even erin zeg maar (sorry details) Af en toe een steekje heel gek. Ken ik echt niet dit.
Ik heb het op de ergste dag van mijn menstruatie altijd als ik veel bloed, maar hier ook een paar dagen geleden van die steekjes gehad komt iig van de baarmoeder dat weet ik wel. Ik heb trouwens ook geen opgezette buik meer. Alsof mijn baarmoeder weer terug is naar zn plek. Normaal heb ik een opgezette buik rond deze dagen Vergt veel van mijn zelfbeheersing om niet te gaan testen
Vanavond testen halen..had nog ovulatietesten in huis en een gedaan en die word ook donkerder gelukkig..gisteren was hij lichter als die van hier onder dus dan zullen me zw testen ook wel oplopen
Links = gisteravond en rechts is nu Heel duidelijk, benieuwd naar kv test vanavond Sorry dames met me spam
Goed idee Dio! Girlpower! Leuk dat we gelijk lopen Geen idee LizMe, misschien innesteling. Ik heb echt geen flauw idee.
Het enige wat ik bij mij echt heel raar vind... hiervoor (vorige rondes/pogingen) niet gehad... Van de week droomde ik dat ik in eens giga bloed verloor, maar toch wel ochtendziek was en moest overgeven... en afgelopen nacht heb ik gedroomd dat ik een echo kreeg en dat er een inderdaad iets kleins zichtbaar was. What The Fuck! Why??? Is toch gek? Kijk... ik weet dat ik ermee bezig ben... duh, maar zo erg?! Ben ik er dus toch zo extreem mee bezig dat het zelfs mijn dromen gaat beïnvloeden?
Ja hier zijn er ook al aardig wat testen doorheen! Dan begin ik op 8DPO, zwaar teleurgesteld als hij negatief is, en dan de volgende dag weer optimistisch: zo veel dames testen dan nog negatief. Hmmm toch maar weer een testje op 9DPO. En zo verder... Maar heb ook een keer een positieve ovulatie test gehad terwijl ik 2 weken daarna niet ongesteld werd. En uiteindelijk 2 weken overtijd. Nou toen werd ik echt gek! De zwangerschaps testen bleven negatief. Uiteindelijk toch ongesteld geworden op dag 46.....