Voor de meiden met pijnlijke borsten: Oef hebben jullie ook aan het eind van de dag meer last van de borsten? Lijken wel stenen
Ik heb meer overdag last van scherpe steken in mijn tepels en dat neemt dan in de loop van de dag af. Direct na mijn eisprong had ik tot 5 of 6 dpo wat jij nu beschrijft
Ik heb het vooral wanneer ik bh loos ben.. En ze dus los kunnen bewegen dat ze ontzettend zwaar voelen, echt zo'n trekkend gevoel. In bh zo nu en dan steekjes of iets wat gevoelig. Heb wel het idee dat ze opgezet zijn.. Voel de melkklieren ook goed namelijk. Zelfs vriendlief vindt mijn. Borsten groter en voller haha.
het is gelukt! alleen slapen er nu 2 vrienden bij ons dus morgenochtend testen wordt hem helaas niet.. misschien ook wel beter voor mn portomonee
Die kv testen zijn wel traag geworden,hij liet hem al wel sneller zien als vrijdag maar alsnog zijn ze traag zeg maar nog steeds geen echt knaltest grrr
Ja hoor nicole!! Echt donkerder! Rond nod zou hij wel moeten knallen. Gevoelige botsten hier Nog niet alleen s avonds als ik mn bh uit doe. Normaal Heb ik t wel voor ongi dus hopelijk is t n goed teken
Hier al een paar dagen een trekkend gevoel in mn onderbuik. Alsof ik heftig ongesteld ga worden zeg maar, maar mn nod is pas rond de 15e als ik mn ovudag van FF aanhou. Nu geeft dit wel hoop, want ik denk dit te herkennen van mn vorige zwangerschap. Niet bewust want toen dacht ik dat ik nog aan het ontpillen was dus totaal niet op kwaaltjes gelet, maar ik weet nog wel dat ik toen elke dag dacht: 'nou vandaag zal ik wel ongesteld worden, want ik voel het al zo lang aankomen.' Dus ik krijg steeds meer goede hoop. Niet te veel hopen natuurlijk, zodat het geen teleurstelling is als het niks blijkt te zijn. Ohh lastig!
Zo positieve testers gefeliciteerd !!! Door al dat getest hier, heb ik me eigen niet kunnen beheersen, dus had gisteravond test gedaan, helaas omo wit. Had een goed gevoel erover, maar die is nou helemaal weg. Ik mag pas 14 dagen naar tp testen dus dat is donderdag. Maar als ik hier dames zie die later een eisprong hadden en al positieve test in handen hebben, vrees ik dat het weer een rode maand word. Zo en dames op rood sterkte en succes de volgende maand, vrees dat ik dan weer aanschuif. En de dames op de wachtbank succes met wachten en testen.
Volgens mij hoeft dat zelfs niet te zijn. Ligt eraan wanneer het innestelt toch? En hoe snel je hcg aanmaakt.
Spannend dames, de laatste week komt er aan! Ik heb me tot nu toe kunnen inhouden, nu 9/10 DPO. Nog niet echt symptomen lijk soms wat menstruatie gevoel te hebben onderin. Maar ben nog niet 100% zeker van mn eisprong deze maand dus ik heb niet veel hoop..
Hier is het feest is mijn buik, Steeds linksonder van die plopjes, en dan echt achter elkaar best een apart gevoel moet ik zeggen. Verder zijn mijn borsten nog meer pijn gaan doen als voorheen, kan ze amper aanraken zo pijnlijk nu. En heb het idee dat mijn buik opgeblazen is.. Verder valt het hier momenteel nu mee met de klachten. Kan de dagen af gaan tellen haha
Soms ben ik geneigd om de 2 vóór 5 testen te gaan halen. Ook al zit ik nu waarschijnlijk 7 a 8 dpo. Dus zal weinig nut hebben om nu te testen. En dan toch altijd nog zo'n stemmetje in mijn hoofd die zegt " misschien zie je er al wel iets op" Krijg echt ineens test drang.
haha ik ken t.. beter om ze gewoon niet te kopen want je maakt jezelf helemaal gek.. succes op t wachtbankje