Ja omgeving Utrecht. De hond gaat ook mee en maandag gaan we de panda's bekijken! Zin in! Ik vind het wachten steeds zo lastig, (ik ben vast niet de enige ) het helpt wel om nu ergens naar toe te leven!
Hoi! Nou weet niet of het direct erop invloed heeft en zo snel want duurt even voordat antibiotica werkt dus zal misschien ook even duur voordat invloed heeft op zijn zaad maarja kun er voor nu toch weinig aan doen ben ik bang..
Ik denk dat het wel invloed heeft en dat de zaadkwaliteit wat afneemt maar het is zeker niet onmogelijk om zwanger te worden. Je hebt maar 1 goed zaadje nodig om zwanger te worden! Veel succes
Nog niet aan toegekomen om te testen..nu op weg naar huis vanuit werk. Straks thuis even een testje er tegen aan gooien. Hoe doen jullie dat, twee keer testen per dag als je de hele dag werkt?
NOD-lijst 10 juli t/m 16 juli 2017 10 juli (3) Fiederelsje - 35 jaar - 2de kindje - ronde 5 Esther519 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 Moanna - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 clomid 11 juli (1) Angel071986 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 12 juli 2) Chanbee - 25 jaar - 1e kindje - ronde 9 Sunnycloud - 35 jaar - 3e kindje - ronde 3 13 juli (6) Another - 27 jaar - 2e kindje - ronde 4 Nicole1987- 29 jaar - 3e kindje - ronde 4 Brinsa - 24 jaar - 1e kindje - ronde 14 Samsoko - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Ellie_x - 22 jaar - 2e kindje - ronde 1 Nikki15 -36 Maar -3e kindje -ronde 2 (na MA) 14 juli (1) Mama-van-M - 38 jaar - 2e kindje - ronde 10 MMM iui 1.0 15 juli (2) Nadieh - 31 jaar - 1e kindje - ronde 7 Tjemmie - 32 jaar - 1e kindje - ronde 7 16 juli (4) Hb89- 28 jaar- 1e kindje- ronde 7 eendje86, 31 jaar, 2e kindje - ronde 2 Manana - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 Liske- 31 jaar- 2e kindje- ronde 2 Datumloos Totaal: 19 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.
Ik test eigenlijk altijd maar 1 keer per dag. Waarom is het belangrijk 2 keer per dag te testen? Ben je bang dat je anders je piek mist?
Ja dat werd genoemd hier, zou zo kunnen dat je er anders net langs test. Net weer testje gedaan, lijkt wel iets lichter dan van gisteren, kan geen foto maken, zoontje gooide er daarna beker melk over heen
Ik deed altijd 1 x per dag testen, deze ronde ben ik gestopt aangezien het nu via iui verloopt dmv echo's en de eisprong bepaald gaat worden a.s zaterdag... best een vreemd gevoel dat hormonen mij cyclus doen
Zo raar. 13dpo negatief getest (kruidvat) 16dpo negatief getest (action) en gestopt met de utro (vorige week zaterdag) Na enkele dagen nog geen bloed terwijl het andere keren wel op gang kwam. 19dpo negatief getest (ebay) Afgelopen donderdag begon ik te bloeden. Niet veel, zonder stolsels en met lichte krampen. Dit hield 2 dagen aan en daarna nog 2 dagen miniem spotting. Dus 2 dagen helderrood/oud bloed en nog 2 dagen oud bloed met afscheiding) Normaliter ben ik echt 5-7 dagen goed ongesteld en dan nog 3-5 dagen spotting. Vaak ben ik er wel 10 dagen zoet mee. Nu houden mijn progesteronklachten ook aan. Avondmisselijkheid, slechte eetlust, en mijn borsten zien eruit net als tijdens de borstvoedingsperiode. Gezwollen tepels en aderen. Gisteravond ovulatietest gedaan en deze was als 'zwangerschapstest' negatief. Morgenochtend temp meten. Als deze onder basale temp ligt dan was het toch mijn menstruatie en naait mijn lichaam mij weer flink. Als deze er flink boven zit gooi ik er toch een testje tegenaan! Ook al weer ik dat het onmogelijk is en anders allang positief had moeten zijn.
Mm dat is idd erg raar. Wie weet een hele late innesteling, dan zou je morgen denk ik toch wel iets moeten zien op een zwangerschapstest. Ik duim voor je meid!
Wat een vervelende onzekerheid papillons. Ik duim toch ook mee voor goed nieuws dat zou wel geweldig zijn.
Omdat als hij bijna positief is en je test past na 24 uur weer,dan zou je je piek kunnen missen dus dan heb je misschien geen sex omdat je wacht tot hij nog gaat knallen terwijl die geknald is tussen de 2 testen door
Hoi allemaal, bedankt voor jullie reacties op mijn vraag of antibiotica de zaadkwaliteit van mijn vriend aantast. Hij heeft vandaag zijn huisarts gebeld en volgens de huisarts heeft het geen negatief effect... nu moet ik hem natuurlijk geloven maar toch... ach ja niks aan te doen anders en je hoeft maar een sterk zaadje te hebben idd
Volgens mij heeft antibiotica inderdaad geen invloed op de zaadkwaliteit, maar waar hij het voor gebruikt misschien wel. Maar dat effect zie je pas over 3 maanden terug in het zaad. Temp onder bassaal. Dus was wel een menstruatie. Weten we dat ook weer.