Ben bang dat dat idd het geval is! Stom hoe je jezelf zo gek kan maken. Ik teste zondag al tegen beter weten in, in de hoop het los te kunnen laten. Ik ben zo'n ei die het ook gelijk denkt te voelen. Heb liever dat ik een week overtijd ben en denk verrek ik ben een week overtijd even testen. Geduld.. vies woord haha
Oh hoi meisjes, hopelijk mag ik heel even mijn hart hier uitstorten... ik word helemaal gek van mezelf...denk allerlei dingen te voelen maar heb niet echt positieve testen. als ik uitga van mijn cyclus zou 13 juli mijn nod zijn... ik weet het niet zeker want ik heb geen ovulatietesten gedaan, we waren namelijk er nog niet definitief over uit of we voor een 2e zouden gaan. Ik ben nml al wat ouder en we voelen ons zo gezegend met deze...etc etc. maar nu hebben we het 10 dagen geleden gezellig gemaakt (op 30 juni en ik was 15 juni ongesteld geworden) en door vakanties etc heb ik me misrekend...en dus mogelijk op mijn laatste vruchtbare dag onvoorzichtig gezellig gedaan (mijn cyclus varieert van 26-27-28 dagen)... Ergens hoop ik dat de natuur voor ons beslist maar tegelijkertijd ben ik elke dag aan het testen ergens hoop ik het heel erg merk ik, en ergens ben ik doodsbang. Vanochtend een kvk2v5 gedaan. ik zag wel een (tuur)streepje komen maar het was wit. tenminste dat idee had ik. toen ik half uurtje later nog eens keek zag ik wel een streepje...maar dat telt niet he? In negatief zie ik hem ook... sorry dat ik er zo tussenin kom vallen..weet me even geen raad met mezelf. Heb met 2e plasje van de dag nog 1 gedaan maar die was natuurlijk wit. Heb al 10 dagen giga honger, en vandaag gevoel alsof ik giga ongesteld ga worden, maar ook wat felle steken in t midden gevoeld en uitstraling in mn liezen en dat heb ik normaal nooit.... sorry voor dit ego en lange verhaal, morgen ochtend test ik weer en dan weten we het denk ik, want 2 dagen voor NOD moet ik wel iets kunnen zien. (tenminste dat was de vorige 2 x wel zo) jullie ook allemaal veel succes & roze gewenst!
Wat lastig dat je jezelf zo gek kan maken he! Test morgen idd nog eens. Het klinkt best alsof het zo zou kunnen zijn maar helaas zie ik het niet op de normale foto. Aflezen na afleestijd is idd niet betrouwbaar, ik snap dat het lastig is maar hoop niet te veel op dit streepje na afleestijd er zijn zoveel dames door teleurgesteld! Houdt moed! Het is snel morgenvroeg!
Vandaag 7dpo ja ik denk dat ik er morgen weer 1 doe voor mij zijn ze ook niet heel duidelijk maar zie wel wat
Echt waar zit je op 7dpo? Een innesteling gebeurt tussen 6 en 12 dpo en kan wel 3 dagen duren. Dan ben je wel heel vroeg met testen. Je maakt vast veel hcg aan denk ik. Bij mijn zoontje testte ik pas positief toen ik een week overtijd was
dat geeft mij weer hoop dat ik misschien ook zo.n late tester ben ! morgen hele dag werken dus even hele dag niet aan denken.. tenzij ik dan ongie word (morgen 14dpo)
Kruidvat doet er tegenwoordig langer over.om duidelijk te worden! Voor me nod eigemlijk allemaal wat kwaaltjes zoals vlagen misselijk en nu helemaal niks meer maar nu soort ongesteldheidsgevoel. Kon ik de tijd maar vooruit draaien! Echt geen goed gevoel over
Maar ee groeit iets in je baarmoeder het is heel normaal dat je wat in je baarmoeder voelt en dat kan je idd vergelijken met ongi gevoel. Ik herken het van de zwangerschap van mijn zoontje
vandaag mn nod en was net niet ongesteld! nu hopen dat dat uitblijft en ik binnenkort een mooie test in mijn handen heb
Spannend! Ik duim met je mee ❤ Volgens FF was gisteren mijn nod (ivm korte of geen lf afgelopen half jaar) en ik zit vandaag op 9dpo
Ja dat is misschien wel verstandig. Maar zo vroeg testen is überhaupt al een wonder dat er wat op te zien is hoor! Ik ben vandaag 9dpo en ga echt niet eerder testen dan na mijn nod. Misschien wel een week erna
Totaal geen prettig gevoel die onzekerheid maar misschien dat de kwaaltjes bij deze zwangerschap veel later komen? Ik had het bij onze dochter ook (dacht ook gewoon ongi te worden door typische ongi klachten) en kwam er op 6nod pas achter. Verder niks gevoeld. Vanaf wk 7-8 begon hcg gemeen te doen. Ga je nog een extra test doen? Komt goed
Bij mij hetzelfde als bij sherra, Nicole. Ook qua testen toen trouwens haha. Komt vast goed meis! Geen bloed is goed, heb ik van wanda geleerd. Nou mn temp blijft relatief laag. Nog net wel boven de gemiddeldelijn maar dus geen innestelingsdip gister. Ik snap echt nog niks van mn eigen temperatuur haha.
Zo ik ben voorzichtig blij. Manlief vind het maar niets dat vroege testen. Dat denk ik door de miskraam vorige maand. Wat denken jullie? Wat zijn die kruidvat 2v5? Ik heb me rotgezocht in de kruitvat gisteren maar snapte echt niet welke jullie bedoelen
Je hoeft geen dip te hebben om een innesteling te hebben maar die temp ben ik wel benieuwd naar. Heb je een kaaritje?