Ik zie hem!!! Een voorzichtige gefeliciteerd! Op hoeveel dpo zit je? Owja die testen zitten in een blauw met wit doosje en zijn dus 2 stuks voor 5 euro
Ja! T is nog wel een rommeltje hoor, pas halverwege kwam ik erachter dat je altijd op dezelfde tijd moet meten dus toen heb ik er veel weggestreept. Even kijken hoe ik het kan delen
@Wanda68 zoiets dacht ik al . Gewoon weer gekeken met m'n neus dus denk ik. Ik ben zo blij dat jij hem ook ziet!!!
@Wanda68 als het goed is lukt het zo: https://www.fertilityfriend.com/home/6b8840 Met wat niet verbonden stippen dus omdat die allemaal later gemeten zijn. Vorige maand zat ik de dag voor mn nod nog op 37.1 Dat was de eerste dag dat ik mn temp opnam. Staat net niet op dit overzicht maar zegt ook niks verder voor deze cyclus natuurlijk.
Normaal heb ik een cyclus van 26 dagen. Echt heel stabiel ook altijd. Maar nu zat ik in de 1e cyclus na een miskraam. Ik begreep dat je lichaam dan vaak anders reageerd en een soort reboot gehad heeft. Dus ik hou voor het gemak even 28 dagen aan. Dan is mijn nod over na vandaag 3 dagen
Is jouw temp zo gedaald de afgelopen 2 dagen? En je zit pas op 10 dpo? Dan heb je ook vroeg positief getest zeg! Ik zit op 9 dpo, ik wacht nog even met testen
Heb je tussentijds wel een negatieve test gehad? Het zwangerschapshormoon kan best lang in je lichaam blijven na een miskraam. Hopelijk snel duidelijkheid! Ik was na mijn miskraam direct weer zwanger !
Nee ik heb nog niet getest. Wacht tot vrijdag of zaterdag. Dan is mn nod. Ook al geeft ff anders aan. Vorige periode was mn lf netjes 14 dagen. Maar toen gebruikte ik ff nog niet dus die houdt de cyclus van 27 dagen aan ipv de langere die het nu is. Ja en die daling vind ik dus echt vreemd. Maar goed misschien komt mn menstruatie wel vandaag of morgen en is het daarom zo gedaald.
Ik heb ook lopen puzzelen met mijn nod. Ik heb het afgelopen half jaar heel onregelmatige cyclussen gehad en maar 1 eisprong. Toen werd ik na 3 dagen ongesteld. Ik vier nu al feest! Ik heb nu zeker weten een eisprong gehad (en had een mooi dik baarmoederslijmvlies 2,5 week geleden op de echo) en ik zit al op 9dpo heb nod maar op 14 dpo gezet dus
Trouwens, herkent iemand een warme tintelende gloed vanuit de lies naar de bovenbeen? Ik denk het gevoel te herkennen maar het klinkt niet echt als een kwaal Haha. Of zou het met banden te maken kunnen hebben want die denk ik soms ook (al) te voelen.
@Peach85 ik zie m ook hoor gefeliciteerd!! Hier ongi echt doorgebroken. Dus ik ga op rood helaas. maar wat ik wel raar vind... 30 juni positieve ovu test, 2 dagen daarvoor ook maar lichter. Dus menstruatie al 10 dagen na ei... Dat is toch snel? Heb in iedergeval besloten om de komende 2 rondes geen ovutesten te gebruiken en maar even te zien hoe het gaat! Hopelijk nog meer mooi roze deze ronde!! Succes dames!
Volgens mij niet een heel slecht kaartje... nu 10 dpo en daling.. morgen moet ie hoger zijn! Dit is de mijne https://www.fertilityfriend.com/home/6aa4e3
NOD-lijst 10 juli t/m 16 juli 2017 10 juli (3) Esther519 - 30 jaar - 2ekindje - ronde 3 Moanaa - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 MMM clomid Lalalola - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 11 juli (6) Angel071986 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 Aardbeitje89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 16 Nicole1987- 30 jaar - 3e kindje - ronde 4 Noa-Veronica - 24 jaar - 1e kindje - ronde 9 mamajongens - 36 jaar - 4de kindje - ronde 8 12 juli (5) Chanbee - 25 jaar - 1e kindje - ronde 9 Sunnycloud - 35 jaar - 3e kindje - ronde 3 LizMe - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 Dana81- 35 jaar- 3e kindje- ronde 5 Sherra - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 13 juli (6) Another - 27 jaar - 2e kindje - ronde 4 Mama-van-M - 38 jaar - 2de kindje - ronde 10 MMM 1ste iui Clara14 - 33 jaar - 2 kindje - ronde 2 MMM cryo tp Ellie_x - 22 jaar - 2e kindje - ronde 1 Nikki15 -36 jaar -3e kindje -ronde 2 (na MA) 14 juli (1) Fiederelsje - 35 jaar - 2de kindje - ronde 5 15 juli (7) Nadieh - 31 jaar - 1e kindje - ronde 7 Tjemmie - 32 jaar - 1e kindje - ronde 7 Angela22- 24 jaar- 2e kindje - ronde 2 Abos - 26 jaar - 1e kindje - ronde 10 Samsoko - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Dio - 31 jaar - 1e kindje - ronde 1 MMM Clomid Debstergoes2 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 30 16 juli (6) Hb89 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 7 eendje86, 31 jaar, 2e kindje - ronde 2 Manana - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 Liske - 32 jaar - 2e kindje- ronde 2 Snies - 22 jaar - 1e kindje - ronde 3 Wanda - 34 jaar - 2e kindje - ronde 5 Datumloos (0) Totaal: 32 Wachtbankje (20), Zwanger (2), Ongesteld(7), MMM (4)
Pfff nou meiden hier de laatste testen gedaan (ook de dure predictor) en terwijl ik zit te wachten op de testen en naar toilet ga het bekende bruinverlies.. Zo apart nu 1 dag maar voor nod. Jammer van de dure test haha Maar morgen zal het voor mij doorbreken dus ik mag op rood.. @Peach85 gefeliciteerd! Hopen op een plakker