NOD-lijst 10 juli t/m 16 juli 2017 10 juli (3) Esther519 - 30 jaar - 2ekindje - ronde 3 Moanaa - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 MMM clomid Lalalola - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 11 juli (6) Angel071986 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 Aardbeitje89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 16 Nicole1987- 30 jaar - 3e kindje - ronde 4 Noa-Veronica - 24 jaar - 1e kindje - ronde 9 mamajongens - 36 jaar - 4de kindje - ronde 8 12 juli (5) Chanbee - 25 jaar - 1e kindje - ronde 9 Sunnycloud - 35 jaar - 3e kindje - ronde 3 LizMe - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 Dana81- 35 jaar- 3e kindje- ronde 5 Sherra - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 13 juli (6) Another - 27 jaar - 2e kindje - ronde 4 Mama-van-M - 38 jaar - 2de kindje - ronde 10 MMM 1ste iui Clara14 - 33 jaar - 2 kindje - ronde 2 MMM cryo tp Ellie_x - 22 jaar - 2e kindje - ronde 1 Nikki15 -36 jaar -3e kindje -ronde 2 (na MA) 14 juli (1) Fiederelsje - 35 jaar - 2de kindje - ronde 5 15 juli (7) Nadieh - 31 jaar - 1e kindje - ronde 7 Tjemmie - 32 jaar - 1e kindje - ronde 7 Angela22- 24 jaar- 2e kindje - ronde 2 Abos - 26 jaar - 1e kindje - ronde 10 Samsoko - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Dio - 31 jaar - 1e kindje - ronde 1 MMM Clomid Debstergoes2 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 30 16 juli (6) Hb89 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 7 eendje86, 31 jaar, 2e kindje - ronde 2 Manana - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 Liske - 32 jaar - 2e kindje- ronde 2 Snies - 22 jaar - 1e kindje - ronde 3 Wanda - 34 jaar - 2e kindje - ronde 5 Datumloos (0) Totaal: 32 Wachtbankje (20), Zwanger (2), Ongesteld(8), MMM (4)
Oh Ja! Jij zit rond je menstruatie ook nog hoger en daarna pas omlaag net als ik. Nou hopelijk gaat mn temp morgen omhoog en hopelijk is t voor ons beide een positief kaartje!
Oh nee echt balen eendje veel geluk on een volgende r9nde. Geen idee of 10 dagen te kort is om goed in te kunnen nestelen
Graag jullie mening. Ik weet dat er op de ene foto veel urine ophoping is, op de andere foto proberen weg te krijgen met water. Helaas zijn de testen niet meer zoals ze waren. Ik zie bij de foto met urine ophoping dus wel een streepje wat ook lichter van kleur is in het echt.. Maar dan ook heel licht. Dus door met water die vlek proberen weg te halen, is dat roze ook verdwenen en als ik goed tuur zie ik dat streepje nog. Hopelijk zien jullie wat ik bedoel Ik test sowieso morgen weer opnieuw, maar wat is jullie mening positief of negatief op dit moment?
Ja, helaas is de kwaliteit van het uploaden ook niet alles. Ik test morgen gewoon opnieuw en dan zie ik wel.
En zo? Nu heb ik de foto niet bijgesneden. En anders houdt het op. Misschien doe ik er vanmiddag nog eentje wanneer de testen binnen zijn.
Ja, van de huisarts een test gedaan na het stoppen van het bloedverlies en die was negatief. Een paar dagen geleden had ik ook een negatieve test.
Sorry ik zie weer niks Ik ben vet duizelig vandaag, hopelijk is het geen wishful thinking. Daar ben ik erg goed in namelijk
Tnx! Komt goed. Iig even geen ovutesten voor mij. Was er teveel mee bezig... Eerst lekker op vakantie!
Als ik inzoom is heel vaag iets te zien geloof ik, maar geen idee wat ik er van moet denken... Morgen of overmorgen nog een keer testen
Hier vanmorgenvroeg (half 6) nog een flink veegje helderrood bloed gespot op wc papier. Rond half 9 was dat in een veegje bruin bloed veranderd. Dat lijkt nu ook af te nemen... Vind het best spannend en hoop zoooo dat ik dit niet betekent dat ik eerder ongesteld zal worden... De laatste dagen op het wachtbankje zijn echt killing
Ik deed toch een test.. ben echt te vroeg met testen het is 6-4 dagen tot nod ligt aan mijn cyclus lengte dit keer. Dit is echt een enorme tuurstreep!!! In het echt zie je hem al heel moeilijk dus laat staan op een foto. Maar in het echt zie ik iets! Binnen 5 min was het te zien. Van de week nog eens want dit kan alle kanten op. Ik verwacht dat jullie niets zien maar wie weet: