Dat wachten valt mij ook vies tegen. Bij de meiden was het heel vlot raak, maar ja inmiddels 35 dus stel me er op in dat het nog wel even kan gaan duren. Vandaag wel allemaal plopjes en geborrel in mijn buik. Mijn cyclus varieert nogal van 30 tot 35 dagen.
Duimen in ieder geval maar. Of ik schommel gewoon harder op een dag haha. Spannend he! Tjonge vorige zwangerschap had ik het totaal nog niet verwacht dus toen was ik ineens overtijd en ineens zwanger, nu lijkt het wachten een eeuwigheid te duren hahaha. Geduld, inderdaad bah wat een vies woord
Actieve groep deze maand zeg! Bijna iedereen op het wachtbankje, meestal blijven er aardig wat zwart! Ik ga morgen ochtend een test wagen. Voel niks verder... behalve nogsteeds last van mn darmen maar dat zegt niets
@Wanda68 op de lijst begint iedereen zwart en na de eisprong wordt je naam op paars gezet op het wachtbankje. En daarna of roze of rood. Maar vaak laat een deel niks meer van zich horen en blijven ze op zwart. Deze lijst is vrij paars! Merk je ook aan de reacties
Zo wat een kletsende dames, moest even 6 pagina s lezen ofzo. En dan ook nog onthouden wie wat schreef, helaas ben ik daar super slecht in, mag zag positieve testen voor bij komen voor die dames gefeliciteerd. Zag ik helaas ook weer rood erbij sterkte meiden. En dan zitten er nog heel veel meiden op dat spannende wachtbankje, succes he met dat wachten. Ik zit er ook nog steeds op, op het hoekje en heb elke keer het gevoel dat ik er af val. Menstruatie pijntjes maar zet niet door. En me (.)(.) zitten dikke blauwe aders boven op, maar ja had ik vorige maand ook en werd toen ongi.... Pfff en eigenlijk mag ik 12 of 14 dagen na tp testen, vandaag is dag 12 an tp, maar gisteren was die negatief en nu durf ik niet meer, want die witte testen word ik niet vrolijk van. Zo ik ga weer ff broek loeren, zet em op meiden en we gaan voor meer rose want rood heeft nu de voorsprong.
Vanochtend getest maar was weer Omo wit. Dus waarschijnlijk wordt het niets meer. Vorige keren was ik op 9 en 11 dpo al positief. Ik bereid me maar voor op mijn ongesteldheid. Gesprek over mogelijk brusje is wel losgekomen en dat is zeker positief!
Gefeliciteerd aan de zwangere dames. Deze maand echt vreemde klachten, op de een of andere manier weet ik het deze maand niet zo goed. Heb een aantal dagen geleden getest in de middag en de test leek een vaag streepje te geven. Dag later weer getest en Omo wit. Wel gevoelige borsten en nu net op de wc ineens heel lang eiwit achtig slijm. Zelfs zo erg dat ik het niet gemakkelijk weg kon vegen. Leek vruchtbaar, enorm rekbaar slijm (sorry voor de onsmakelijke details). Ben toch echt zeker van mijn eisprong en zit nu een dag voor mijn NOD.
Pff heb het gevoel of mijn borsten nu loei zwaar zijn.. Heb ook heel de dag al wat koppijn en zo verschrikkelijk moe.. Zit gewoon echt geen energie in mij de afgelopen dagen.
Waar ik heel erg benieuwd naar ben, Misschien weten jullie daar antwoord op.. Ze zeggen vaak de kans wanneer je te vroeg test is groter dat je later alsnog ongesteld wordt. Maar je test toch pas positief wanneer de innesteling al heeft plaats gevonden? Waarom zeggen ze dan vaak dat de innesteling ook nog voor je menstruatie kan mislukken wanneer je al positief getest hebt? Ben ik gewoon benieuwd naar.
Volgens mij bedoelen ze daar gewoon mee dat het nog mis kan gaan. Vroeger toen de testen niet zo gevoelig waren zagen mensen het dus niet als een miskraam. Ze werden gewoon ongesteld namelijk zonder dat ze iets wisten. Aangezien we nu al heel vroeg testen en dus nog maar heel weinig hcg hebben aangemaakt spreken mensen sneller van een miskraam of zeggen ze dat het fout is gegaan. Gaat niet vaker mis alleen vrouwen weten nu dat het mis is gegaan