Hihi wat grappig. Op veel sites kun je niet langer dan 40 dagen je cyclus berekenen. Soms best vervelend.
Gefeliciteerd voor iedereen op roze en een dikke knuffel voor iedereen op rood! Ik ben even wat stiller geweest maar heb wel alles meegelezen. Zaterdag zou ik ongi moeten worden... gisterochtend dacht ik nog van owww.. geen last van mijn onderrug en bovenbenen (meestal krijg ik dat een aantal dagen al voor mijn ongi) en ja hoor gisteravond begon het al.. pijn in mijn onderrug... nu hoop ik dat het komt omdat ik n de tocht zat.. maar dat zal wel niet...
inmiddels 1 dag over tijd. geen ongie te bekenen maar een spierwitte zwangerschapstest.. Ik vond 14 dagen wachtbankje al te lang....
He wat rot noa-veronica, sterkte Oh nee wat naar clara14 Ik had het jullie allebei zo gegund Mn temperatuur is weer wat gestegen. Ben benieuwd of de stijging doorzet. Voor nu lijkt dit wel positief. Spannend hoor. Dpo11
Ohh hopelijk stijgt jullie temp morgen weer abos en wanda! De mijne was op 9 en 10 dpo lager en nu weer terug op het niveau waar het was. Zegt ook nog niks natuurlijk maar ik hoop voor jullie dat ie ook weer oploopt. Balen van de witte testen ook nony en Ilse. Vervelend als je menstruatie uit blijft maar de rest wit. Wat een onzekerheid.
Snies wat je zou kunnen doen is het volgende: Bereken de uitgerekende datum met 28 dagen cyclus en tel daar vervolgens 15 dagen bij op (verschil 28 en 43). Dan heb je je uitgerekende datum. De 38 weken zoals eerder gezegd komt dan als het goed is op hertzelfde uit. 25 maart klinkt als een logische datum.
Oh meiden! Knuffels voor iedereen zie m nodig heeft! Wat een spannende berichten hier en daar! Ik duim hard voor de dames die in spanning zitten. Ik heb gisteren de kv2v5 gehaald. Het plan was niet te testen vandaag, mislukt! Omdat ik geen idee heb wanneer mijn eisprong plaats vond kan ik op zoveel verschillende dpo's zitten dat het 'veel' uitmaakt wanneer je test en hoe je deze afleest. Gisteren had ik een test van testjezelf gedaan en die dus positief maar slecht te zien en al helemaal op de foto, inmiddels is hij opgedroogd natuurlijk en zie je duidelijk de streep. Vanochtend dus toch kv gebruikt maar weer zo'n bijna niet te zien streepje. Jammer dat ik geen testjezelf meer had liggen zodat ik die kon doen om te vergelijken. Ik probeer nu niet eerder te testen dan donderdag eens kijken of ik dag vol hou Haha. Als ik aan de hand van mijn laatste menstruatie en cyclus dagen reken op een uitgerekend site ben ik pas 3w3d dus ongeveer 10dpo. Ik maak mezelf gek, streng doen en niet testen is de oplossing maar ik ben zo'n zwakkeling haha
Zo herkenbaar hoor meid, ik heb ze nu niet in huis en ben van plan te wachten tot na nod. Als ik ze in huis had zou ik me niet kunnen inhouden
Vandaag 10 dpo. Ik wilde wachten met testen maar dat is niet gelukt Ik zie zelf een licht streepje. Wie nog meer???
Trouwens ik heb getest met ochtendurine. Nu weet ik vanuit mijn vorige zwangerschappen dat ik juist minder duidelijk teste op ochtendurine hebben meer meiden dat?
Im vul het ook op site in, dan moet ik eerste dag laatste menstruatie opgeven en de lengte van me cyclus
Knuffel voor iedereen die hem nodig heeft. Balen voor de dames in het rood! Maar voor degene met wit, het is nog hoopvol. Zoals Wanda zei, geen bloed is goed! Die houden we er gewoon in!!! Gisteren nog gauw bij de action nieuwe testen gehaald en vanochtend weer getest om te kijken of het oploopt. Boven was gisteren onder van zojuist.