Vanmorgen een knipperende smiley op de 2 hormonen ovu test van clearblue! Iemand anders ook aan het testen?
Nee ik begin donderdag of vrijdag mee testen maar tegewoordig iets lange cyclus dus me ei zal wel rond dag 18 komen maar begin op 10 want hiervoor was het altijd op dag 14 dus weet nooit of me cyclus ineens weer de oude is
Deze ronde ga ik niet testen. Helaas hebben we ook bijna geen kans. We werken onregelmatig hebben rondom mijn eisprong slaapdiensten. Niet handig dus en baal er ook wel van. Ik sta wel op de NOD lijst maar heb er een zwaar hoofd in deze ronde
Oh dat is echt balen ja die onregelmatige diensten Nou hopen dat er gewoon een mogelijkheid eraan komt en wat sterke zaadjes
Balen van de onregelmatige diensten sunnycloud. Ha leuk dat klinkt goed moanah. Veel plezier de komende dagen Ik test nog niet voor ovu, we zitten pas in ronde 2 dus ik vind testen nog niet nodig.
Lieve meiden Ik ben tot nu toe erg stil geweest. Dat even in een diep dipje maar kom er langzaam weer uit. Zal vanaf nu dan ook proberen wat actiever te zijn. Zie de eerste ovu testen alweer voorbij komen, spannend! Ik ga vanaf morgen beginnen met testen.
Ik heb ook een paar maanden de paarse gebruikt, die moet je met ochtendurine doen toch... later dacht ik naaa ik ga gewoon voor de roze dan heb je alleen openrondje of vaste smiley.. maar nu twijfel ik weer. ga toch weer voor de paarse denk ik
Ja klopt, is met ochtend urine. Ik heb ook de sensitest dipsticks, volgens mij is die al bijna positief. Ik ben nog maar op dag 9 van 27 van mn cyclus.
Ik begin zaterdag of zondag met testen. Gisteravond weer spotting en nu weer flink veel bloed met stolsels. Dacht ik er vanaf te zijn....
Ik ben het helemaal vergeten! ga vanmiddag testen als ik uit werk kom. Hahaha echt stom van mezelf dacht opeens shit heb al geplast maar moest nog testen. Welke clear blue gebruik je? Die extra gevoelige? Ik test eerst met dipsticks als die positief zijn doe is als controle de normale clear blue.
Ik heb altijd een redelijk lange cyclus van ongeveer 32 dagen dus voor mij duurt het nog even voor dat me eisprong komt.. ongv dag 20 en LF van 12