Wat grappig! Bij mijn eerste was ik uitgerekend in maart en kwam hij 23 feb. Maart is een leuke maand!
Nog een test gedaan maar dan in de middag, en dan zie je zelfs weer verschil. Test nu denk ik pas vrijdag dan kan ik tegenover vandaag de oploop goed beoordelen. Met tekst is van vanmorgen die zonder van net zo'n halfuurtje geleden.
Ik ga daar reageren wanneer ik voorbij mijn nod ben of in ieder geval de testjes wat duidelijker zijn, beetje lullig om mij daar te melden en ik straks alsnog ongesteld wordt. (ja ik weet onzekerheid weer haha) Leuke is, nichtje van mijn vriend is ook een maart jarig rondom de datum dat ik dan uitgerekend zou zijn. Nu krijgt zij ook weer een broertje of zusje, en die zou dan ongeveer 2 a 3 maanden eerder komen als die van ons. Dus dat is dan wel leuk, als ze een beetje tegelijk op gaan qua leeftijd. Met vorige zwangerschap maakte we het na de eerste echo bekend aan onze broers en zussen en ouders, nu willen we daar echt proberen mee te wachten tot aan de termijn echo.. En dan via internet een zelfgemaakt kaartje versturen naar onze ouders, broers en zussen en beste vrienden waar we het in bekend maken ofzo. Maar goed,dat is zorg voor straks.. Ben gelukkig wat stevig van mezelf,dus valt niet zo snel op wanneer ik dikker word.. En drink ook niet, alleen tja veel weken "ziek" zijn wilt nog weleens op gaan vallen misschien. Haha!
kom ik net onder de zonnenbank vandaan vallen mn aders op mn borsten enorm op. ( misschien door de lampen?) maar zo had ik mezelf nog nooit gezien
He wat rot zeg. Heel veel sterkte meis. Ik duim dat de laatste gewoon mag blijven plakken en uitgroeit tot een prachtig kindje ❤
Nu opeens toch wel Ongi gevoel.. Maar ook de hele dag misselijk gevoel Omg ik wou dat het zaterdag was...
Hahaha door al die testen krijg ik nu ook testkriebels. Niet doen niet doen. Morgenochtend snel plassen voordat ik de kans krijg haha.
Ik zie nog teveel roze er om heen, dat betekent dat hij nog niet helemaal is "uitgelopen", meestal wanneer dat gebeurt verdwijnt die horizontale streep ook in helemaal wit of een licht streepje verticaal. Je hebt dus nu de foto te snel genomen. Ik heb dit ook weleens en als ik dan even wacht is hij weer gewoon normaal hoor.