Is niet om te zeiken... maar je kan jezelf in feite niet met iemand vergelijken. De een maakt sneller of meer aan (of andersom) dan de ander. Vertrouw een beetje op jezelf!
Komt dat je maar dag verder ben, beste verschil zie je om de dag.. en iedereen maak anders hcg aan dus met elkaar kan je helaas niet vergelijken
Waarom heb je die gedaan dan? Een 2e (iets minder hoge) lh piek komt vaak voor en zegt volgems mij niets of je zwanger bent of niet
Net een kV test gedaan op 10dpo. Had ik dat maar niet gedaan want heb een tuurstreepje die ik nie op de foto krijg. Ik maak me eigen helemaal gek grrrr
Ik hoor hier ook wel eens dat ovu testen ook uitslaan op zwangerschap. Kan dus juist ook positief nieuws zijn nony. Ik denk dat ik de afspraak van vrijdag maar gewoon verzet. Dan kan ik het nog even over het weekend heen tillen. Mn temp is verder stabiel vandaag.
Ohh vervelend zeg liske! Hopelijk wordt het ovwr en oaar dagen duidelijker maar dit is wel onzeker makend zo
Nou ik snap ook niks meer van mn temp, pieken en dalen! Maar de kV 2v5 was gisteren negatief... dus denk weer door naar de volgende ronde! Twijfel om nu een doorverwijzing naar de gynaecoloog te vragen. Er zit nu een jaar op. Het ene moment wil ik graag verder onderzoek, stel dat er iets is wat simpel is op te lossen waardoor het nu niet lukt! Aan de andere kant, voelt het als een mijlpaal ofzo. Het jaar is voorbij en het is op de natuurlijke manier nog niet gelukt. En stiekem hoop ik elke ronde dat het toch gewoon raak is en we steeds pech hebben gehad... Lastig hè. Mn man is er heel nuchter onder. Die wilt het ook graag, maar heeft meer geduld en ziet het probleem allemaal niet erg. Nou dan gaan we nu toch gewoon naar de gyn? Maak je niet zo druk het komt heus wel goed.. tja, je haalt je toch vanalles in je hoofd. En vrienden om ons heen raken wel zwanger. Dus zo 'makkelijk' voelt het allemaal niet!
Is bij mij wel het geval.. gisteren ook nog keer gedaan en teststreep knalde meer dan de controle streep nu maar daarvoor liep hij langzaam op iedere dag