Ik denk trouwens dat mn menstruatie eraan komt. Volgens mij zakt mn temp dus dan zal mn menstruatie vast in het weekend komen.
Ja nog voor nod inderdaad maar ik verwacht door mn zakkende temperatuur dat het niet gelukt is deze maand. Afwachten maar.
Dames.. Droom ik? Ik begin nu langzaam te beseffen dat ik zwanger ben.. Kan ook moeilijk om de symptomen heen, maar zo'n mooie oploop.. Nu nog één wondfo over, Dus even kijken wanneer ik die het beste kan doen voor een nog donker streepje. Nu echt hopen op een plakkerd.
Nou, net test gedaan toch spierwit.,. (Gistermiddag heel licht streepje) Ik denk dan toch dat mijn Ongi dit weekend komt....
Mooi hoor snies! Ik zie even niks maar ben dan ook net wakker dus ik zie niet veel. Hier zakt mn temp nu snel dus mn menstruatie komt er aan. Toch wel n klein beetje teleurgesteld al was het pas ronde 2. Geen bloed geeft moed maar nu toch niet meer zo haha. Ik blijf nog even gezellig meekletsen hoor meiden, vind t zo spannend voor n aantal nog! ❤
Jammer Samsoko, maar niets is nog zeker! Misschien schiet je morgen weer omhoog... dus... Wat temperatuur gaat het bij mij opzich nog netjes... maar heb 2 giga pukkels en al paar dagen ongi pijn... ben er bang voor dat het ieder moment doorbreekt. Naja... afwachten. Ik ga morgenochtend testen... morgen zit ik op 14/15 dpo. Spannend...
Ik duim dio! En dat is waar geen bloed is nog altijd goed haha. Hier ook gister ineens puisten bleh haha Ik duim keihard voor jou dat t raak mag zijn! ❤❤
Ik heb topic geopend over welke zw test te gebruiken... en iemand zei predictor early Heeft iemand daar ervaring mee?
Alle zwangeren gefeliciteerd! En hoop voor alle andere dames veel sterkte en hopelijk de volgende ronde raak!
Alleen de Testpoint Early van Etos (10 dagen na gemeenschap) maar die was 19 dagen na gemeenschap spierwit. Moet wel zeggen, die kruidvat test was bij mij vanochtend wederom super licht. Hoor allemaal positieve verhalen maar ben er niet echt over te spreken