Succes @mama-van-marlinda Spannend allemaal. Waar bestellen jullie je testen? Ik ben gister begonnen met testen van de action, iemand anders deze nog gebruikt? Gister en vandaag negatief. Ik verwacht ook pas ergens volgende week iets... Eerst wilde ik deze ronde nog niet testen, maar toch maar wel @papillons Hoe is het nu? Wat vervelend allemaal!
Hi allemaal, normaal zou ik nu al licht positieve testen hebben en richting m'n eisprong gaan, maar ben bang dat m'n cyclus helemaal van slag is gegaan door (slechts 1,5 week) het gebruik van tarwekiemolie tijdens de vorige cyclus. De menstruatie begon 5 dagen te vroeg en duurt ook nog eens veel te lang ☹️. Iemand deze ervaring ook gehad door tarwekiemolie? Ik durf het ondanks alle goede verhalen denk ik niet meer te gebruiken...
Geen ervaring mee! Ah tnx voor de feedback van de action testen! Testen jullie iedere dag 2 x of 1x per dag...
NOD-lijst 10 juli t/m 16 juli 2017 10 juli Fiederelsje - 35 jaar - 2de kindje - ronde 5 Esther519 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 11 juli Angel071986 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 12 juli 13 juli Another - 27 jaar - 2e kindje - ronde 4 Nicole1987- 29 jaar - 3e kindje - ronde 4 14 juli 15 juli Angela22- 24 jaar- 2e kindje - ronde 2 16 juli Hb89- 28 jaar- 1e kindje- ronde 7 eendje86, 31 jaar, 2e kindje - ronde 2 Datumloos papillons - 28 jaar - 2e kindje - ronde 7 MMM Totaal: 8 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (1)
NOD-lijst 10 juli t/m 16 juli 2017 10 juli (3) Fiederelsje - 35 jaar - 2de kindje - ronde 5 Esther519 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 Moanna - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 clomid 11 juli (1) Angel071986 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 12 juli 2) Chanbee - 25 jaar - 1e kindje - ronde 9 Sunnycloud - 35 jaar - 3e kindje - ronde 3 13 juli (6) Another - 27 jaar - 2e kindje - ronde 4 Nicole1987- 29 jaar - 3e kindje - ronde 4 Brinsa - 24 jaar - 1e kindje - ronde 14 Samsoko - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Ellie_x - 22 jaar - 2e kindje - ronde 1 Nikki15 -36 Maar -3e kindje -ronde 2 (na MA) 14 juli (1) Mama-van-M - 38 jaar - 2e kindje - ronde 10 MMM iui 1.0 15 juli (3) Nadieh - 31 jaar - 1e kindje - ronde 7 Tjemmie - 32 jaar - 1e kindje - ronde 7 Angela22- 24 jaar- 2e kindje - ronde 2 16 juli (4) Hb89- 28 jaar- 1e kindje- ronde 7 eendje86, 31 jaar, 2e kindje - ronde 2 Manana - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 Liske- 31 jaar- 2e kindje- ronde 2 Datumloos papillons - 28 jaar - 2e kindje - ronde 7 MMM Totaal: 20 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.
Dag dames, Ik meld me hier ook weer, Wordt 2e cryo tp voor 2e kindje Wanneer precies me nod is weet ik niet, heb vandaag follikelmeting gehad op dag 10 blijkt er al een ei van 14 mm te zitten en bms van ruim 7, mag zondag weer terug om te meten. Vorige maand een cryo tp gehad op dag 18 nu had hij het al over woensdag is dag 14. Dus me lichaam heeft er zin aan nou hopen dat het goed ontdooit en blijft plakken. Succes meiden met testen en klussen en dan gezelllig met zn allen op het wachtbankje
Vanavond weer negatief ipv knal. Benieuwd wat de test morgen gaat doen. Ondanks de belabberde zaadkwaliteit gaan we vanavond wel even ons best doen
Ik heb de afgelopen 2 maanden de ovulatie testen van action gebruikt. Deze maand besloten geen testen te gebruiken en het allemaal even op zijn beloop te laten. Afgelopen maanden op dag 14 positief getest dus ik gok het erop dat dat nu ook ongeveer zal zijn. Ik weet dat het ineens kan afwijken maar ik vinden het even mooi allemaal
Spannend Clara! Hopelijk lukt het. Wel fijn dat je lichaam er zo snel klaar voor is! Wat gek van de testen papillons. Hopelijk een sterk zwemmertje! Duimduimduim. Hier geen ovu testen. Ik ben wel aan het temperaturen ellie maar niet trouw elke dag en ook niet op hetzelfde tijdstip. Zelfs niet altijd voordat ik ben opgestaan soms denk ik er pas aan als ik al naar de wc toe loop haha. Maar doe t ook meer om mn lichaam een beetje te leren kennen dan om echt een eisprong eruit te filteren.