NOD-lijst 10 juli t/m 16 juli 2017 10 juli (3) Fiederelsje - 35 jaar - 2de kindje - ronde 5 Esther519 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 Moanna - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 clomid 11 juli (1) Angel071986 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 12 juli 2) Chanbee - 25 jaar - 1e kindje - ronde 9 Sunnycloud - 35 jaar - 3e kindje - ronde 3 13 juli (6) Another - 27 jaar - 2e kindje - ronde 4 Nicole1987- 29 jaar - 3e kindje - ronde 4 Brinsa - 24 jaar - 1e kindje - ronde 14 Samsoko - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Ellie_x - 22 jaar - 2e kindje - ronde 1 Nikki15 -36 Maar -3e kindje -ronde 2 (na MA) 14 juli (1) Mama-van-M - 38 jaar - 2e kindje - ronde 10 MMM iui 1.0 15 juli (3) Nadieh - 31 jaar - 1e kindje - ronde 7 Tjemmie - 32 jaar - 1e kindje - ronde 7 Angela22- 24 jaar- 2e kindje - ronde 2 16 juli (4) Hb89- 28 jaar- 1e kindje- ronde 7 eendje86, 31 jaar, 2e kindje - ronde 2 Manana - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 Liske- 31 jaar- 2e kindje- ronde 2 Datumloos papillons - 28 jaar - 2e kindje - ronde 7 MMM Lalalola - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 Totaal: 22 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (2) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.
Hoi dames, ik kom ook aanschuiven. Al 2 keer doorgeschoven van NOD lijstje. Eitje laat lekker op zich wachten.. (dan zijn ze wel extra goed toch? ) hopelijk haal ik dit lijstje wel. Ik temperatuur elke dag en overweeg door de laatste paar cyclussen toch sterk om iets van monnikspeper of teunisbloem te gaan gebruiken om de cyclus te reguleren (mocht ik ongesteld worden wat ik natuurlijk niet hoop).
Hier beginnen de testen donkerder te worden,dus hopelijk keer eerder dan dag 18 maar goed vorige keer duurde het ook paar dagen dus hopelijk vanavond of morgen maar niet maandag want ben dan nooit samen met me man
@papillons dat is snel! En groot gelijk dat je het even gezellig maakt.. je weet het nooit! Hier niet temperaturen, daar is bij mij echt geen verschil in te zien... verder denk ik vaak veel te voelen maar dan is het toch niets ofzo, daarom deze maand maar testen gebruiken. Ik zie het wel. Hoe zit het eigenlijk? Stel je hebt een knaller... hoeveel tijd heb je dan zeg maar
Als je je begin van je piek te pakken hebben springt je ei meestal binnen 48 uur.. dus ik zou zoiezo gelijk sex hebben en dag erna en evt dag erna nog voor zekerheid. Maar als je rond je vruchtbare periode 2x test per dag heb je hopelijk altijd je begin te pakken want anders kan je ook middenin of aan eind zitten en wie weet springt tie dan over 2 uur al..
Zo krijg beetje krampjes in buik dus doe weer een test en stukke duidelijker dus denk morgen een positieve test baal alleen dat we maanden niet samen zijn om het gezellig te maken,val altijd bijna op die dag
Nu ik de test van gisteren weer goed heb bekeken en nat heb gemaakt bleek deze nog niet helemaal positief te zijn. Dus we testen nog gezellig door
Haha hier hetzelfde, ook op maandag nooit samen met mn man dus ik hoop niet dat mn ei eerder komt. Verwacht t ook niet hoor, slijm is nog lang niet op zn toppunt
Heel praktisch bekeken is 'tussen 24 en 48 uur' en 'binnen 48 uur' nagenoeg gelijk behalve dat je bij die tweede niks zegt over een minimum tijd.
Als me test vandaag positief is Vandaag doen Morgen gaat helaas niet Dinsdag en woensdag? Zou dat oke zijn..baal alleen van morgen dat het niet gaat
Kan toch prima. Niet te veel zorgen maken. Zelfs als je precies op het moment van je eisprong vrijt is er nog steeds kans dat t niet raak is, daar is t echt niet alleen van afhankelijk.
Ik had gisteren een rare buikpijn, heel heftig. Gister avond rekbaar slijm. Dus hopelijk mijn ovulatie die er aan komt. Deze cyclus bewust geen testjes gebruikt om er niet te veel mee bezig te zijn.