NOD-lijst 10 t/m 16 augustus 2018

Discussie in 'NOD forum' gestart door MarjoP, 11 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MarjoP

MarjoP Bekend lid

9 dec 2015
    853
    579
    93
    Vrouw
    Het duurt nog even! Maar hier een nieuw NOD topic voor dames die hun NOD verwachten tussen 10 t/m 16 augustus. Ik heb net mijn eerste cyclus gehad na stoppen vd pil, helaas op dag 32 ongesteld geworden. Ben nog onregelmatig dus ga ook even weer van deze cyclus uit, dan is mijn nieuwe NOD op 11. Who's with me!?

mamma chan vindt dit leuk.
  2. MarjoP

MarjoP Bekend lid

9 dec 2015
    853
    579
    93
    Vrouw
    NOD-lijst 10 t/m 16 augustus

10 aug:

11 aug: MarjoP, 2e ronde, 3e kindje.

12 aug:

13 aug:

14 aug:

15 aug:

16 aug:

Totaal: 1

Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf evenaan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging doortevoeren).

3. Unicorn85

Unicorn85 Niet meer actief

10 aug:

11 aug:
    MarjoP, 2e ronde, 3e kindje.
    Unicorn85, 33 jaar, ronde 16, 1e kindje.

12 aug:

13 aug:

14 aug:

15 aug:

16 aug:

Totaal: 2

Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf evenaan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging doortevoeren).

4. Unicorn85

@MarjoP Ik doe met je mee! Vorige maand even overgeslagen. Even wat meer rust gecreëerd in plaats van er altijd mee bezig te zijn.

Gisteren gestart aan ronde 16. De huisarts wil nog niets doen omdat ik zelf aangegeven heel veel stress te hebben op dit moment. Ze wil dat ik eerst die stress ver kwijt raak.

Ik wil ook proberen niet iedere dag hier te gaan kijken en het zo relaxed mogelijk te houden. Heb inmiddels wel een vruchtbaarheidstest voor de man besteld. Dan maar zelf wat onderzoekjes doen :).

Succes!! Hopelijk veel met een positieve uitslag deze keer!

5. MarjoP

MarjoP Bekend lid

9 dec 2015
    853
    579
    93
    Vrouw
    Leuk! Fijn dat er iemand mee doet! En zelfde verwachte NOD zie ik, toevallig haha. Jeetje ronde 16,wat rot voor jullie zeg. Blijkt maar weer opnieuw hoe niet vanzelfsprekend dit alles is! Baal je dat de huisarts nog niets wil doen? Kan me nl stress wel indenken als het juist niet (zelf) lukt? In ieder geval heel veel succes deze ronde!! kan nooit kwaad wat zelf testjes! Doe je ook ovu testen? Ben je toevallig ook nu ongesteld dan zoals ik?

6. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017
    5.050
    3.780
    113
    Vrouw
    Hier vandaag in ronde 13 beland. Deze maand even geen ovu testen enzo, maar heb redelijk regelmatige cyclus dus weet ongeveer m’n nod.

MarjoP vindt dit leuk.
  7. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017
    5.050
    3.780
    113
    Vrouw

10 aug:

11 aug:
    MarjoP, 2e ronde, 3e kindje.

12 aug:
    Krily - 24 jaar - 1e kindje - ronde 13

13 aug:

14 aug:

15 aug:

16 aug:

Totaal: 3

MarjoP vindt dit leuk.
  8. Unicorn85

Ja, dat was wel even balen. Maar ergens begrijp ik het ook wel. Als ik in ronde 18 nog niet zwanger ben, ga ik gewoon weer terug. Ik doe zeker aan ovu testen. Mijn cyclus is een beetje onregelmatig dus wil het graag bijhouden. Tempel doe ik nog niet. En jij?

Ik ben nu ook ongesteld de derde dag :). Is jouw cyclus regelmatig?

MarjoP vindt dit leuk.
  9. MarjoP

MarjoP Bekend lid

9 dec 2015
    853
    579
    93
    Vrouw
    Groot gelijk, anders duurt het wel erg lang he! (doet het al als ik het zo lees, pff!) Oke! Ik temp ook niet hoor, vind voor nu de ovu testen doen genoeg. Ik heb ruim 10 jaar de pil gebruikt, eind 2015 gestopt voor kinderwens en gelijk zwanger van een tweeling (mega zegen, i know!) toen weer aan de pil gegaan en nu net 1 ronde gehad dus kan nog niks van mn cyclus zeggen! Nu dus sinds 10 a 11 jaar voor het eerst 'echt' ongesteld. En ook 3e dag toevallig haha. Vorige ronde eisprong dag 20 pas, in 2015 dag 18 of 19 dus wel wat langere cyclus. En jij!?

10. MarjoP

MarjoP Bekend lid

9 dec 2015
    853
    579
    93
    Vrouw
    ehh kan ik zien natuurlijk in de handtekening, oeps haha. Wel een beetje wisselend he zo te zien? Geen hele extremen gelukkig.. !

Unicorn85 vindt dit leuk.
  11. MarjoP

MarjoP Bekend lid

9 dec 2015
    853
    579
    93
    Vrouw
    Pff.. ik zie je handtekening.. 3 x een vmk.. ook nog precies hetzelfde termijn steeds. heftig! Duim voor je voor deze ronde!

Krily vindt dit leuk.
  12. Unicorn85

Tussen mijn ovu en nod zit gelukkig wel altijd veertien dagen. Dat schijnt heel goed te zijn. Ik ben begin 2017 gestopt met de pil die ik toen vier jaar slikte. Slikte vanaf mijn 18e de pil tot mijn 24e. Daarna een paar jaar niet omdat ik geen relatie had en wist dat de pil ook niet heel gezond is. Nu dus al een hele tijd weer gestopt.

13. MarjoP

MarjoP Bekend lid

9 dec 2015
    853
    579
    93
    Vrouw

10 aug:

11 aug:
    MarjoP, 27 jaar, ronde 2, 3e kindje.

12 aug:
    Krily - 24 jaar - 1e kindje - ronde 13

13 aug:

14 aug:

15 aug:

16 aug:

Totaal: 3

14. MarjoP

MarjoP Bekend lid

9 dec 2015
    853
    579
    93
    Vrouw
    Oke dat is wel fijn! Tijd tussen ovu en nod heb ik nu 12 dagen gehad waarschijnlijk. Oja inderdaad al een tijd van de pil af dus! Dat is op zich wel fijn! Ben je wel een keer zwanger geweest in die tijd met mk...? Of helaas nog nooit 2 streepjes gehad? :(

15. Unicorn85

Helaas nooit een positieve test in handen gehad. Maar hoop dat daar snel verandering in komt :thumup:.

16. MarjoP

MarjoP Bekend lid

9 dec 2015
    853
    579
    93
    Vrouw
    Dat hoop ik heel hard met je mee! Is je gegund!!

17. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Ik lees mee even dames, weet niet of ik in deze belando_O

MarjoP vindt dit leuk.
  18. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Mag ik onder voorbehoud mee kletsen? Ik verwacht begin augustus een terugplaatsing te hebben.. dan zou ik rond de 16de augustus denk ik kunnen testen..
    Ben bezig met mn 1e ivf behandeling:) nu nog alleen aan de decapeptyl. Vanaf 19 juli misschien ook gonal f erbij:)

19. MarjoP

MarjoP Bekend lid

9 dec 2015
    853
    579
    93
    Vrouw
    Uiteraard! Welkom! Wat spannend voor je/jullie. 1e x. duimen!!

Kimmetjuh90 vindt dit leuk.
  20. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Dank je wel, ik vind t idd erg spannend hihi

MarjoP vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina